85η ΔΕΘ – Travel2fit: Η ταξιδιωτική πλατφόρμα για επαγγελματίες του κλάδου

85η ΔΕΘ – Travel2fit: Η ταξιδιωτική πλατφόρμα για επαγγελματίες του κλάδου

Νεοφυείς επιχειρήσεις – start ups- των οποίων τα στελέχη είναι κατά κύριο λόγο νέοι σε ηλικία που ‘διψούν’ για καινοτομία και δη στον κλάδο των ψηφιακών προτάσεων, πρωταγωνιστούν στο Περίπτερο 7 στην 85η ΔΕΘ. Η ταξιδιωτική πλατφόρμα Travel2fit με σήμα της ένα παπαγαλάκι απευθύνεται σε επαγγελματίες του τουρισμού, όπως τουριστικοί πράκτορες και ξενοδόχοι. Ο Σάββας Ρογκότης Business Development της  Travel2fit μιλάει στο GRTimes.gr.

Ρεπορτάζ: Ντέπυ Χιωτοπούλου ([email protected])

Μια σειρά από οφέλη προκύπτουν για τους επιχειρηματίες του τουρισμού η ένταξή τους στην νεοφυή ταξιδιωτική πλατφόρμα που ακούει στο όνομα Travel2Fit και η οποία βγήκε στον ‘αέρα’ φέτος το καλοκαίρι, με την επανεκκίνηση του τουρισμού.

«Πρόκειται για μια πλατφόρμα δημιουργίας, διαχείρισης και αυτοματοποίησης των ταξιδιωτικών προτάσεων η οποία βοηθάει επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου όπως ταξιδιωτικούς πράκτορες και ξενοδόχους να αυτοματοποιήσουν τη διαδικασία πωλήσεων, δημιουργώντας ελκυστικές ταξιδιωτικές προτάσεις προς τους δυνητικούς τους πελάτες» εξηγεί στο GRTimes.gr ο Σάββας Ρογκότης Business Development της Travel2fit, ένας εκ των τριών δημιουργών της εν λόγω πλατφόρμας που έχει έδρα στην Κατερίνη.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η ένταξη των επιχειρηματιών στη συγκεκριμένη πλατφόρμα και η διαχείριση όλης της πληροφορίας, «ουσιαστικά υποκαθιστά το παραδοσιακό μέιλ που στέλνουμε ή ένα αρχείο pdf με το σύνολο της οικονομικής προσφοράς».

Η καινοτομία της πλατφόρμας

Ποια ακριβώς όμως είναι η καινοτομία της Travel2Fit που δημιούργησαν οι τρεις φίλοι, ο Σάββας Ρογκότης, ο Κωνσταντίνος Καράλας που ασχολείται με το κομμάτι της ανάπτυξης του προϊόντος και ο Θανάσης Μανός  υπεύθυνος στο κομμάτι της τεχνικής ανάπτυξης του προϊόντος και του λογισμικού;

«Η καινοτομία της είναι ότι προσπαθούμε να αυτοματοποιήσουμε αρκετά κομμάτια της αξίας που προσδίδουμε στον τελικό χρήστη. Δεν είμαστε μια πλατφόρμα που μοναδικός μας στόχος να είναι μόνο η ψηφιοποίηση αυτή καθ’ αυτή. Προσπαθούμε συγκεκριμένα κομμάτια της αλυσίδας να τα αυτοματοποιήσουμε με στόχο τη μείωση του χρόνου ενασχόλησης του επιχειρηματία» δηλώνει στο GRTimes.gr ο 37χρονος Σάββας Ρογκότης.

Όπως πληροφορούμαστε ο ενδιαφερόμενος επαγγελματίας έχει τη δυνατότητα να εισέλθει στην πλατφόρμα, να περάσει κάποια στοιχεία που αφορούν την ίδια την πρόταση και οι δημιουργοί της Travel2Fit αυτοματοποιημένα προσθέτουν ταξιδιωτικό περιεχόμενο που αφορά τον προορισμό ενδιαφέροντος.

«Υπάρχουν όλα τα οφέλη, μπορούν να προκύψουν αναλυτικά στοιχεία σχετικά με την εργασία του επαγγελματία, τον αριθμό πωλήσεων ή των προτάσεων που έχουν γίνει αποδεκτές από τους πελάτες τους. Μπορεί να μειωθεί ο χρόνος ενασχόλησης και ταυτόχρονα να μειωθεί και ο χρόνος που απαιτείται για αλληλεπίδραση με τον πελάτη» εξηγεί ο κ. Ρογκότης.

Διαδραστικές πληροφορίες

Μέσω της ένταξης επιχειρήσεων του τουρισμού στην πλατφόρμα δίνεται η δυνατότητα αλληλοεπίδρασης με τους υποψήφιους ταξιδιώτες και δυνητικούς τους πελάτες.

«Δεδομένου ότι οι ψηφιακές προτάσεις που δημιουργούνται είναι διαδικτυακής φύσης, είναι δηλαδή κανονικές ιστοσελίδες προσωποποιημένες, είναι διαδραστικές επιτρέποντας στον υποψήφιο ταξιδιώτη να αλληλοεπιδράσει μαζί τους, είτε να τις αποδεχτεί είτε να τις απορρίψει, και να αναφέρει και την αιτία για ένα follow up μήνυμα, που θα βελτιώσει το τελικό προϊόν» εξηγεί ο business development της Travel2Fit τον οποίο συναντήσαμε στο πλαίσιο της 85ης ΔΕΘ, στο Περίπτερο 7, όπου στεγάζεται το Υπουργείο Ανάπτυξης & Επενδύσεων.

Σημειώνεται ότι η πλατφόρμα, η οποία λειτουργεί από φέτος το καλοκαίρι, με επιλεγμένα ταξιδιωτικά γραφεία και  ξενοδόχους, υποστηρίζει περί τους 30 ταξιδιωτικούς προορισμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Στόχος η ωριμότητα της πλατφόρμας

Οι τρεις δημιουργοί της πλατφόρμας δεν παύουν να εξελίσσονται. «Αυτή τη στιγμή κοιτάμε τα επόμενα βήματα της πλατφόρμας, έχουμε ήδη περάσει έναν κύκλο συλλογής σχολίων και βελτιωτικών προτάσεων από τους συνεργάτες μας» αναφέρει ο κ. Ρογκότης και προσθέτει «Στόχος μας είναι αφενός να αυξηθεί η τεχνολογική ωριμότητα της πλατφόρμας μας, και φυσικά η αξία που προσδίδουμε στον πελάτη μας».

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top