«Οι Σολομώντες των νεανικών «trends» και οι κροκοδείλιες αλχημείες τους»

«Οι Σολομώντες των νεανικών «trends» και οι κροκοδείλιες αλχημείες τους»

Του Δημήτρη Καραγεωργίου

Βόρβορος ανοικτίρμονος κριτικής κατέληξε για άλλη μια φορά η ψηφιακή κοσμογέφυρα του «Παγκοσμίου χωριού», αυτή τη φορά όχι όμως για πολιτικές φάμπρικες ή για τον χειρισμό της πανδημίας, αλλά για τις μουσικές ευαισθησίες των νέων αυτής της πολυτάραχης γενιάς που όλοι ξάφνου προσπάθησαν να ψυχολογήσουν αναζωπυρώνοντας αυτήν την ταλαιπωρημένη σχέση.

Η ίδια δυσωδία σαρκασμού και απέχθειας δεν άργησε να εξαπλωθεί και στα υπόλοιπα μέσα μαζικής ενημέρωσης τρέφοντας το αέναο μίσος της κοινωνίας για το καινούριο, το διαφορετικό. Και όλος αυτός ο ορυμαγδός για ένα επείσακτο είδος μουσικής και τους πρωτεργάτες της που το έσπειραν στις ψυχαγωγικές παραδόσεις αυτής της χώρας. Χαρακτηρίστηκε, μάλιστα, ως υποκουλτούρα μιας και οι σπόροι που φύτεψαν στο πνεύμα της νεολαίας φάνταζαν εκφαυλισμένα πρότυπα στα μάτια των κορυφαίων Φαρισαίων. Για αυτό και οι τελευταίοι φρόντισαν να εξαπολύσουν το φιλιππικό και τις μομφές τους τη στιγμή και μόνο που η κοινή γνώμη θα ασχολούταν αποκλειστικά με μια μαρτύρια σεξουαλικής παρενόχλησης/κακοποίησης του γυναικείου φύλου – (δηλαδή το παραγκωνισμένο κατά βούληση κομμάτι του πάζλ για την τελειοποίηση του κατηγορητηρίου), προκειμένου να αιφνιδιάσει τους απασχολούμενους στο συγκεκριμένο τμήμα της μουσικής βιομηχανίας.

Βέβαια η παραδοξολογία στην όλη υπόθεση της προκείμενης Εμπεδοκλέους έχθρας εντοπίζεται στο ιοβόλο άρθρο που ανήρτησε ο κ. Μπουρούσης επ’ εσχάτων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της εφημερίδας «Το πρώτο Θέμα». Όπως φαίνεται στόχος του δηκτικού λόγου του αρθρογράφου δεν ήταν μόνο ο καυτηριασμός του περιεχομένου του τραγουδιού «Chinchilla», αλλά συνάμα και ο ψόγος της καριέρας ενός εκ των συντελεστών του «video clip». «Primum principium» για την επικέντρωση του σχολιασμού ειμή στον 34χρονο καλλιτέχνη υπήρξε κυρίως η ελλιπής παροχή πληροφοριών από τον φωριαμό των «gossiping» εκπομπών της τηλεόρασης για το δεύτερο πρόσωπο του προαναφερθέντος ντουέτου, αλλά και η αναπάντεχη σεμνοτυφία του δημοσιογράφου ως προς τις επίμαχες σκηνές του χειμωνιάτικου «hit».

Για του λόγου το αληθές, όμως, ο άνθρωπος, που κάλυψε διαρρήδην το πώς ένα τόσο ευτελώς εμπορικό άσμα, σε αντιστοιχία με τα λεγόμενα του, κατέκτησε την πρωτιά, πρέπει να είναι πολύ σχολαστικός στη δουλειά του. Και μπράβο του για την προσήλωση του στις λεπτομέρειες, καθώς δεν περιθωριοποίησε από το πλαίσιο της στηλίτευσης του ούτε την σύντροφο του αθηναίου τράπερ. Επεκτάθηκε εν ολίγοις σε όλο το φάσμα της ζωής του αποδεικνύοντας οφθαλμοφανώς τον κακκισμό του. Λίγο έλλειψε να τον αποκαλέσει « The man who sold his skin » λόγω των ψηφιδωτών «tatoo» με τα οποία έχει γεμίσει το σώμα του.

Έτσι και αλλιώς στην περίπτωση αυτή ισχύει το λατινικό ρητό «ubi mel ibi apes». Εξάλλου, τι χείριστον δια του συνανθρώπου; Το επιτυγχάνειν…

*ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι απόψεις του αρθρογράφου είναι προσωπικές και δεν απηχούν τις απόψεις του GRTimes

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top