Αριστοτέλης Παντελιάδης: Το πιο μεγάλο βραβείο είναι το χαμόγελο και η ικανοποίηση του πελάτη (VIDEO)

Αριστοτέλης Παντελιάδης: Το πιο μεγάλο βραβείο είναι το χαμόγελο και η ικανοποίηση του πελάτη (VIDEO)

Στο επενδυτικό πρόγραμμα της METRO ΑΕΒΕ, αλλά κυρίως στη φιλοσοφία και τις αξίες που διέπουν την οικογενειακή επιχείρηση η οποία αναπτύσσεται συνεχώς έχοντας καταστεί ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες στη χώρα, αναφέρθηκε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, Αριστοτέλης Παντελιάδης σε μία εκ βαθέων συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή «SamTimes» της WebTv του GRTimes.gr και στη δημοσιογράφο Μαρία Σαμολαδά.

Ο κ. Παντελιάδης δίνει το στίγμα των επενδύσεων που υλοποιεί ή σχεδιάζει αυτή την περίοδο η METRO ΑΕΒΕ η οποία – με πολύχρονη εμπειρία στο χονδρεμπόριο – κατέχει ηγετική θέση στον χώρο του Cash & Carry, ενώ πρωταγωνιστεί και στο λιανεμπόριο με τα My market. Ο επικεφαλής της 100% ελληνικής εταιρίας κάνει μια αναδρομή στα πρώτα χρόνια της METRO, περιγράφει τις προκλήσεις που αντιμετώπισε ο πατέρας του και ιδρυτής της οικογενειακής επιχείρησης, Παντελής Παντελιάδης και μιλά για την επόμενη μέρα που φέρνουν -και στα σούπερ μάρκετ- η τεχνολογία, ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η τεχνητή νοημοσύνη.

Επίσης, αναφέρεται στις δυσκολίες της πανδημίας, στη δική του περιπέτεια με τον κορωνοϊό, στον κίνδυνο της επισιτιστικής κρίσης, στην έλλειψη προσωπικού στα σούπερ μάρκετ, καθώς και στις ευκαιρίες απασχόλησης που δημιουργεί η εταιρία του. Ακόμη, αποκαλύπτει ποια… δουλειά έκανε μέσα στην επιχείρηση όταν ήταν ακόμη παιδί, αλλά και ποιο θεωρεί πως είναι το καλύτερο βραβείο για τον ίδιο και την εταιρία.

Το νέο Κέντρο Διανομής

Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκε και το νέο Κέντρο Διανομής, ύψους επένδυσης πλέον των 30 εκατ. ευρώ, που πρόσφατα εγκαινιάστηκε στη Γέφυρα Θεσσαλονίκης. Το εν λόγω Κέντρο εξυπηρετεί αυτή τη στιγμή τα 66 καταστήματα των δικτύων My market και METRO Cash & Carry στην Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα και στην Ήπειρο. Όμως η δυναμικότητά του είναι διπλάσια καθώς μπορεί να εξυπηρετήσει 120 καταστήματα.

«Πρόκειται για ένα μεγάλο έργο, με κτιριακές εγκαταστάσεις 45.000 τμ. Μπορεί να υποστηρίξει όλα τα πλάνα επέκτασής μας για τα επόμενα χρόνια στη Β. Ελλάδα», τονίζει ο κ. Παντελιάδης προσθέτοντας πως το νέο Κέντρο διαθέτει υποδομές σύγχρονες -με την «τελευταία λέξη της τεχνολογίας»- και διασφαλίζει «την έγκαιρη και σε άριστη κατάσταση μεταφορά των προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων μας».

Η δυναμική της Θεσσαλονίκης

Για τη METRO ΑΕΒΕ η Θεσσαλονίκη και η ευρύτερη περιοχή της Βόρειας Ελλάδας είναι εξαιρετικά σημαντικές, καθώς «έχουμε παρά πολύ μεγάλα περιθώρια επέκτασης».

«Η Θεσσαλονίκη έχει έτσι κι αλλιώς τεράστια δυναμική», τονίζει ο κ. Παντελιάδης ο οποίος, με αφορμή τις ραγδαίες εξελίξεις στο επίπεδο της τεχνητής νοημοσύνης, αναφέρεται και σε άλλες επενδύσεις με τεχνολογικό «πρόσημο» που είναι στα σκαριά από τη METRO και έχουν στόχο «να διευκολύνουν τον άνθρωπο και όχι να τον αντικαταστήσουν». Όπως λέει χαρακτηριστικά, «δεν είμαστε ακόμη στο στάδιο που θα απειλήσουμε τη θέση κανενός, αλλά το μέλλον μας με την τεχνητή νοημοσύνη είναι πραγματικά αβέβαιο».

Self-scanning και τεχνητή νοημοσύνη

Ο ίδιος εξηγεί πως «προσπαθούμε να δώσουμε εργαλεία -όπως φορητά τερματικά και tablet- στους ανθρώπους μας ώστε να κάνουν τη δουλειά τους πιο γρήγορα και πιο αποδοτικά και να μπορούν να ασχολούνται περισσότερο με τον πελάτη». Προσθέτει δε πως είναι υπό δοκιμή το σύστημα των self scanning ταμείων όπου οι πελάτες θα μπορούν να ολοκληρώνουν τη συναλλαγή τους χωρίς να απαιτείται το παραδοσιακό ταμείο με προσωπικό. Είναι μια τάση η οποία επιλέγεται από τους νέους διότι θέλουν να εξυπηρετηθούν γρήγορα και σωστά. Κυρίως στη νέα γενιά απευθύνεται και ένα νέο σύστημα που, επίσης, είναι στα σκαριά από τη METRO και αφορά στην καταχώρηση της παραγγελίας σε μια μεγάλη οθόνη όταν ο πελάτης βρίσκεται στο κατάστημα και δεν θέλει να περιμένει στην ουρά για να αγοράσει προϊόντα κοπής όπως τυριά και αλλαντικά. Με την οθόνη «μεταφέρεται» σε ένα περιβάλλον που μοιάζει με αυτό του ηλεκτρονικού καταστήματος, καταχωρεί την παραγγελία και όταν αυτή είναι έτοιμη λαμβάνει ειδοποίηση στο κινητό!

Επιπλέον, σχεδιάζεται ένα σύστημα το οποίο στηρίζεται στις δυνατότητες που παρέχει η τεχνητή νοημοσύνη. Αυτό θα απευθύνεται στους πελάτες χονδρικής, δηλαδή, των Cash & Carry. Συγκεκριμένα θα τους βοηθά να… χτίσουν την παραγγελία όσο το δυνατόν καλύτερα, αξιοποιώντας το ιστορικό των παραγγελιών τους, αλλά και τις επιλογές των συναδέλφων τους που δραστηριοποιούνται στον ίδιο επαγγελματικό κλάδο.

Πρωτοπόρος στα Cash & Carry

Ο κ. Παντελιάδης μιλά ακόμη για τον θεσμό των Cash & Carry που πρώτη στη χώρα ανέπτυξε το 1976 η METRO. Περιγράφει τις δυσκολίες των πρώτων χρόνων όπου οι πωλήσεις ακολουθούσαν χαμηλές… πτήσεις. «Έπρεπε ο επαγγελματίας να πληρώσει μετρητά και να πάρει ο ίδιος τα προϊόντα του», τονίζει ο επικεφαλής της METRO η οποία αρχικά απευθυνόταν στη μικρή λιανική, σε μπακάλικα και μικρά καταστήματα.
Το μοντέλο αυτό γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη αργότερα, όταν η METRO βγήκε εκτός Αττικής, σε τουριστικές αγορές αρχής γενομένης από τη Ρόδο και την Καλαμάτα. Έκανε άνοιγμα στην εστίαση και στα ξενοδοχεία και σήμερα «σχεδόν όλα τα εστιατόρια, τα καφέ, τα μπαρ και τα μικρά καταστήματα τροφίμων κάποια στιγμή ψωνίζουν από ένα εκ των 49 Cach & Carry που διαθέτει η εταιρία σε όλη την Ελλάδα. Έχουμε περίπου 140.000 διαφορετικούς πελάτες επαγγελματίες κάθε χρόνο. Είμαστε ηγέτες σε αυτόν το χώρο ο οποίος έχει πολύ ενδιαφέρον και μεγάλη ανάπτυξη γιατί είναι άμεσα συνυφασμένος με την τουριστική αγορά. Και καθώς ο τουρισμός πηγαίνει καλά -και έτσι φαίνεται πως θα συνεχίσει- είμαστε αισιόδοξοι ότι αυτό το μοντέλο θα εξακολουθήσει να αναπτύσσεται».

Να βάλουμε PC, αλλά τι να το… κάνουμε

Ο κ. Παντελιάδης κάνει και μια αναδρομή στην έναρξη της επιχείρησης, αλλά και στην εντυπωσιακή εξέλιξή της. Για παράδειγμα, αν και το 1976 ήταν μικρός, αυτό που θυμάται από το πρώτο κατάστημα είναι ότι ήθελε ένα συγκεκριμένο παιχνίδι και προσπαθούσε να πείσει τους γονείς του ότι πρέπει να το αγοράσουν.

Θυμάται, επίσης, όταν ήταν υπεύθυνος σε ένα κατάστημα και συνάδελφός του, διευθυντής ενός άλλου καταστήματος, του πρότεινε «να βάλουμε κανένα PC στο μαγαζί, διότι κάποιοι ανταγωνιστές μας έχουν. Και σκεφτόμασταν: “Άντε και το βάλαμε, τι θα κάνουμε με αυτό’”;».

Από τότε, όπως λέει ,«κύλησε πολύ νερό στο… αυλάκι και σήμερα υπολογίζω πως έχουμε 3.000 PC στα μαγαζιά, 4.000 φορητά τερματικά και 2.000 τάμπλετ».

Δεν αλλάζουν οι αξίες

Όμως, «ένα πράγμα δεν άλλαξε όλα αυτά τα χρόνια και χαίρομαι πάρα πολύ γι’ αυτό: Είναι οι αξίες με τις οποίες ξεκινήσαμε και οι οποίες συνεχίζουν να είναι δυνατές, να είναι πανταχού παρούσες μέσα στην εταιρία», τονίζει ο κ. Παντελιάδης υπογραμμίζοντας πως αυτές οι αξίες είναι η εμπιστοσύνη, η δικαιοσύνη και η ειλικρίνεια απέναντι στους πελάτες και στους εργαζόμενους. Και «αυτό είναι το θετικό μιας οικογενειακής επιχείρησης, ότι δηλαδή οι αξίες της οικογένειας μπορούν να μεταλαμπαδεύονται στην ίδια την εταιρία».

Η πρώτη… δουλειά

Ο κ. Παντελιάδης βρίσκεται στο «τιμόνι» της METRO ΑΕΒΕ από το 2001 αλλά, όπως λέει, είχε την τύχη να περάσει από πολλές θέσεις μέσα στην επιχείρηση. Μάλιστα θυμάται ποια ήταν η πρώτη… δουλειά που έκανε όταν τελείωνε το δημοτικό. Στο κατάστημα υπήρχε τότε μόνο ένας κεντρικός υπολογιστής με δύο τερματικά και εκείνος έγραφε σε μια φόρμα τα στοιχεία τα οποία έπρεπε να περαστούν έτσι ώστε οι κοπέλες που τελικώς τα καταχωρούσαν να μη χάνουν χρόνο. «Αυτό το έκανα για δυο βδομάδες και ήμουν πολύ περήφανος διότι έφτιαχνα πολλά χαρτάκια, τα μάζευα σε έναν σωρό και μετρούσα την παραγωγικότητα μου».

Όμως, την πρώτη… σοβαρή δουλειά την έκανε λίγα χρόνια αργότερα ως τελειόφοιτος του Γυμνασίου όταν εργάστηκε στην αποθήκη της METRO, στο τμήμα παιχνιδιών. «Θυμάμαι πως μου φαινόταν πολύ δύσκολη δουλειά και είχαμε μεγάλη αγωνία αν θα τα καταφέρω. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου και αργότερα δούλεψα σε διάφορα τμήματα. Αυτή η εμπειρία με βοηθάει πάρα πολύ στον σχεδιασμό και στις αποφάσεις που πρέπει να πάρω», λέει σήμερα ο καταξιωμένος επιχειρηματίας ο οποίος, πάντως, όπως λέει, «αν μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω θα δούλευα ακόμη πιο πολύ σε καταστήματα, που είναι η “καρδιά” της εταιρίας μας».

Ποτέ ξανά…

Ερωτηθείς για την πιο δύσκολη στιγμή για τον ίδιο και την εταιρία ο κ. Παντελιάδης ξεχωρίζει την πανδημία στην έναρξη της οποίας νόσησε και ο ίδιος. Δεν αποκάλυψε τότε την περιπέτεια της υγείας του παρά τη βαριά νόσηση και συμμετείχε σε όλες τις τηλεδιασκέψεις για την κατάρτιση σχεδίου για τη λειτουργία των καταστημάτων και την ασφάλεια εργαζομένων και πελατών. Και όλα αυτά σε μία περίοδο που δεν υπήρχαν ατομικά μέσα προστασίας, ενώ η κίνηση στα σούπερ μάρκετ αυξανόταν.

«Εύχομαι να μη ζήσουμε ποτέ ξανά κάτι αντίστοιχο τόσο σαν χώρα όσο και σαν ανθρωπότητα», λέει ο κ. Παντελιάδης και εξηγεί για ποιον λόγο προχώρησε η επένδυση στην Κύπρο εν μέσω πανδημίας, καθώς -όπως λέει- η απόφαση είχε ληφθεί νωρίτερα. Ερωτηθείς δε για τη διψήφια ανάπτυξη την οποία πέτυχε πέρυσι ο όμιλος σε επίπεδο κερδοφορίας και για την αύξηση του τζίρου κατά 9,5% σπάζοντας το φράγμα του 1,5 δισ. ευρώ είπε: «Ακόμη και στις χειρότερες συγκυρίες υπάρχουν ευκαιρίες. Πρέπει να προχωράς μπροστά. Χρέος κάθε επιχείρησης είναι να προσαρμόζεται και να βρίσκει τον δρόμο ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες. Πρέπει να κάνει τη δουλειά της και να συνεχίζει να αναπτύσσεται. Αυτό κάναμε και εμείς».
Πάντως, όπως λέει ο ίδιος «δεν είναι επιδόσεις της στιγμής. Δεν κάναμε κάτι μαγικό» στην εποχή της πανδημίας ή πέρυσι. «Απολαμβάνουμε τα θετικά των επενδύσεων που έγιναν τα προηγούμενα χρόνια», τονίζει ο κ. Παντελιάδης υπογραμμίζοντας πως η εταιρία προχώρησε και στην επένδυση της Γέφυρας «προσβλέποντας στην ανάπτυξη της επόμενης 10ετιας».

«Πράσινες» επενδύσεις

Η METRO επενδύει τα τελευταία χρόνια και στον περιορισμό του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος. Προς αυτή την κατεύθυνση διατίθενται συνολικά 18 εκατ. ευρώ για την τοποθέτηση έως το τέλος του τρέχοντος έτους φωτοβολταϊκών στις στέγες 97 καταστημάτων και κέντρων διανομής. Τα Φ/Β θα καλύπτουν περίπου το 1/3 των συνολικών ενεργειακών αναγκών της εταιρίας.

Επιπρόσθετα τα τελευταία χρόνια επένδυσε άλλα 65 εκατ. ευρώ για την ανανέωση του εξοπλισμού που αφορά κυρίως φωτισμό και ψυγεία. Η επένδυση αυτή όχι μόνο μειώνει σημαντικά το ενεργειακό αποτύπωμα, αλλά είναι και οικονομικά βιώσιμη.

Αλλά και η δημιουργία του Κέντρου Διανομής έχει θετική επίπτωση στο περιβάλλον, καθώς περιορίζονται σημαντικά οι μετακινήσεις των προμηθευτών και τα δρομολόγια των φορτηγών και «γλιτώνουμε πολλά εκατομμύρια χιλιόμετρα στους δρόμους».

Και βέβαια η METRO πρωτοπορεί και στην εγκατάσταση – στα πάρκινγκ των καταστημάτων της – φορτιστών για ηλεκτρικά οχήματα.

Η αναζήτηση προσωπικού και τα προσόντα

Ο κ. Παντελιάδης αναφέρεται επίσης στην έλλειψη προσωπικού στην εταιρία η οποία με 11.500 θέσεις εργασίας συγκαταλέγεται μεταξύ των 6-7 πιο μεγάλων εργοδοτών στη χώρα.
«Έχουμε πάνω από 1.000 κενές θέσεις εργασίας στα My market και στα METRO Cash & Carry σε διάφορες – από τις 260 – ειδικότητες σε ολόκληρη την Ελλάδα, αλλά κυρίως στις τουριστικές περιοχές. Ψάχνουμε πολύ κόσμο. Έχουν αλλάξει τα πράγματα: Αυτή τη στιγμή οι επιχειρήσεις “κυνηγούν” τους εργαζόμενους. Και υπάρχουν πραγματικά ευκαιρίες», τονίζει ο κ. Παντελιάδης υπογραμμίζοντας πως η METRO επιδιώκει να δημιουργεί ελκυστικό περιβάλλον εργασίας που δίνει τη δυνατότητα ανέλιξης σε όσους έχουν «καλή διάθεση, πάθος και όρεξη για δουλειά».

«Το πάθος για τη δουλειά χρειάζεται παντού, είτε γεμίζεις ράφια, είτε καθαρίζεις ένα κατάστημα, είτε προγραμματίζεις έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή», τονίζει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της METRO ΑΕΒΕ, ενώ αποκαλύπτει και ποιο είναι για τον ίδιο το μεγαλύτερο βραβείο όταν η συζήτηση προχωρά στις σημαντικές διακρίσεις που απέσπασε τόσο ο ίδιος όσο και η εταιρία σε τομείς όπως το μάρκετινγκ, η πληροφορική και τα logistics.

Βραβεία και προσφορά στην κοινωνία

«Τα βραβεία είναι πολύ θετικά. Είναι επιβράβευση για τις ομάδες που δουλεύουν και βλέπουν να αναγνωρίζεται η δουλειά τους. Όμως, το πιο μεγάλο βραβείο είναι το χαμόγελο και η ικανοποίηση του πελάτη».

Η εταιρία έχει σημαντικές διακρίσεις και στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, ενώ η οικογένεια είναι μεταξύ των ευεργετών της Θεσσαλονίκης και της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής (ΑΓΣ). Στη μνήμη του ιδρυτή της εταιρίας Παντελή Παντελιάδη έγινε η δωρεά για την κατασκευή νέου κτιρίου που στεγάζει το Λύκειο της Σχολής. Ο Παντελής Παντελιάδης, πατέρας του σημερινού Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της METRO, είχε φοιτήσει στην ΑΓΣ η οποία «ήταν η μεγάλη αγάπη του». Τη βοηθούσε αδιαλείπτως με δωρεές, ενώ ήταν και μέλος του συμβουλίου εφόρων.

Είναι στο χέρι μας να μην πεινάει κανείς

Βαθύ αίσθημα ευθύνης διακατέχει την εταιρία αλλά και προσωπικά τον κ. Παντελιάδη και όσον αφορά στο ζήτημα της επισιτιστικής κρίσης. Τα τρόφιμα, όπως λέει, δεν λείπουν συνολικά από τον πλανήτη, αλλά «δεν γίνεται σωστά το μοίρασμα της τροφής» διότι δεν υπάρχει πολιτική βούληση εκ μέρους των ηγετών παγκοσμίως «ώστε να μην πεινάει κανείς. Είναι στο χέρι μας αυτό».

«Το food waste είναι τεράστιο ζήτημα και μας αφορά όλους», τονίζει ο κ. Παντελιάδης. Η METRO, για παράδειγμα, προσπαθεί να μειώσει τα τρόφιμα που λήγουν, ενώ συνεργάζεται με τράπεζες τροφίμων έχοντας προσφέρει τα τελευταία χρόνια πάνω από 95 τόνους στη Θεσσαλονίκη.
Και όπως λέει χαρακτηριστικά «παρότι θα με συνέφερε να σας πω, πηγαίνετε και ψωνίστε τα πάντα, δεν είναι ηθικά σωστό. Πρέπει να αγοράζουμε αυτά που θα μαγειρέψουμε και να τρώμε αυτά που μαγειρέψαμε».

Τέλος, αναφέρεται στη νεοσύσταστη Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος στην οποία εξελέγη πρόεδρος. Μιλά δε για τους στόχους της Ένωσης στην οποία συμμετέχουν όλες οι μεγάλες αλυσίδες και φιλοδοξεί σύντομα να αγκαλιάσει και τις μικρότερες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ν. Γιατρομανωλάκης: Θεωρώ ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να προσφέρει κανείς (VIDEO)

Σταύρος Ασθενίδης: Η εξυπηρέτηση του πολίτη είναι στο κέντρο της πολιτικής μας στην ΚτΠ (VIDEO)

Βασίλης Ανδρεάδης: Σημαντικό εφόδιο η θητεία μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση (VIDEO)

Δημήτρης Μάρδας: Αν ήμουν σήμερα υπουργός Οικονομικών δεν ξέρω αν θα μπορούσα να κοιμηθώ! (VIDEO)

Ν. Κορογιαννάκης: Η απόφαση της ΝΔ για την ψήφο των αποδήμων συμβολίζει την εθνική ενότητα

Στάθης Ρούσσος: «Μίλα με τον λογιστή σου», η φράση που έχει πει καθένας από εμάς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του (VIDEO)

Στέλιος Κυμπουρόπουλος: Το πρόβλημα δεν είναι η αναπηρία αλλά το πώς αντιμετωπίζεται η διαφορετικότητα (VIDEO)

Pfizer: Σε εξέλιξη το πλάνο στελέχωσης του νέου παγκόσμιου Τμήματος για την ασφάλεια φαρμάκων στη Θεσσαλονίκη

Γ. Μασούτης: Είμαστε ικανοποιημένοι με λιγότερα κέρδη – Θέλουμε να βοηθήσουμε την κοινωνία σε αυτή τη δύσκολη περίοδο (VIDEO-ΦΩΤΟ)

Γ. Βοϊδονικόλας: Στο Beverly Hills ο  Έλληνας γιατρός που διαπρέπει στις μεταμοσχεύσεις (ΦΩΤΟ – VIDEO) 

Τηγανητές πατάτες στο Διάστημα με «σφραγίδα» ΑΠΘ – Το GRTimes στην «καρδιά» του Τμήματος Χημείας με «ξεναγό» τον Θ. Καραπάντσιο (VIDEO)

Λουκία Σαράντη: Θέλουμε να είμαστε χρήσιμοι και προς την κοινωνία και προς τα μέλη μας (VIDEO-ΦΩΤΟ)

Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου: «Number one» η Ελλάδα στο ενεργειακό πακέτο μέτρων (VIDEO)

Ν. Μηταράκης: Εργαλειοποιούν τις νησίδες επειδή ο φράχτης στον Έβρο δεν μπορεί να παραβιαστεί (VIDEO)

Μ. Συρεγγέλα: Πρέπει να εφαρμόσουμε την ισότητα παντού και να αποφύγουμε τα στερεότυπα (VIDEO)

Στ. Πέτσας: Πιστεύω σε ένα πολύ πιο φωτεινό μέλλον για την αυτοδιοίκηση (VIDEO)

Ellen Germain: Άρρηκτα συνυφασμένες η εβραϊκή και η ελληνική ιστορία στη Θεσσαλονίκη (VIDEO)

Π. Τσακλόγλου: Νέα οικονομική κρίση αν ξαναγυρίσουμε στη λογική του λεφτόδενδρου (VIDEO)

Jeff Lansdale: Ο καλύτερος καθηγητής είναι η Φύση (VIDEO)

 

 

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top