Μεγάλη έρευνα για Ελληνικό ποδόσφαιρο – Οι πιο δημοφιλείς ομάδες

Μεγάλη έρευνα για Ελληνικό ποδόσφαιρο – Οι πιο δημοφιλείς ομάδες

Η πρώτη μεγάλη ποδοσφαιρική έρευνα στην Ελλάδα, παρουσιάστηκε χθες το βράδυ, στην εκπομπή Total Football του OPEN με εξαιρετικά ενδιαφέροντα ευρήματα.

Σε πανελλήνιο δείγμα 2.000 ατόμων αναζητήθηκε ποια ομάδα υποστηρίζουν οι φίλαθλοι, αν επηρεάστηκε το ενδιαφέρον τους για το ποδόσφαιρο την εποχή της Πανδημίας, τι γνώμη έχουν για την αξιοπιστία του ελληνικού ποδοσφαίρου και την παρεμβατικότητα του Υφυπουργού Αθλητισμού, μαζί με άλλα πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία που σας επισυνάπτουμε.

Σύμφωνα με την έρευνα, ο Ολυμπιακός παραμένει η πιο δημοφιλής ομάδα στην Ελλάδα, με ποσοστό 28%, ενώ ο Παναθηναϊκός τον ακολουθεί από κοντά με 26%. Ο ΠΑΟΚ παρουσιάζει σημαντική άνοδο σε σύγκριση με παλαιότερες έρευνες τόσο στην επικράτεια με 18% όσο και στις περιοχές Μακεδονίας και Θράκης, όπου βγάζει εύκολα… αυτοδυναμία με το εντυπωσιακό 59% . Στην τέταρτη θέση με 13% είναι η ΑΕΚ, η οποία επίσης παρουσιάζει μικρή αύξηση του ποσοστού των φιλάθλων της μετά το πρωτάθλημα του 2018, ενώ στην πέμπτη θέση βρίσκεται ο Αρης με 3%.

Από την έρευνα προκύπτει πως το ποδόσφαιρο σαν άθλημα, ενδιαφέρει το 40% των πολιτών, εκ των οποίων οι 65% είναι άνδρες.

Από όσους ενδιαφέρονται για το ποδόσφαιρο, το 47% δήλωσε ότι πήγαινε στο γήπεδο για να δει από κοντά αγώνες πριν την πανδημία, ενώ σε ερώτηση αν θα πήγαιναν και μετά την πανδημία, το 46% απάντησε θετικά.

Επίσης, από όσους ενδιαφέρονται για το ποδόσφαιρο, το 92% δηλώνει ότι βλέπει αγώνες του Ελληνικού ποδοσφαίρου στην τηλεόραση και το 83% αθλητικές εκπομπές.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει ότι οι φίλαθλοι, βλέπουν αθλητικές εκπομπές σε κάποιο κανάλι, ανάλογα με το ποια ομάδα υποστηρίζουν.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ALCO, Κώστας Παναγόπουλος, που παρουσίασε την έρευνα ζωντανά στο στούντιο του “Total Football”, σχολίασε:

«Η πρώτη μεγάλη έρευνα για το ποδόσφαιρο μετά από πολλά χρόνια, αναδεικνύει το πολύ  μεγάλο ενδιαφέρον για το άθλημα, που αποτελεί ισχυρή συνήθεια ζωής και ταυτοχρόνως υψηλής εμπορικής αξίας «προϊόν». Παρά την αρνητική αξιολόγηση του πρωταθλήματος της Super League, με δεδομένη την ευρεία κοινωνική του βάση, αλλά και την απήχηση του σε δυναμικές ηλιακά ομάδες, το ποδόσφαιρο μπορεί να αυξήσει την απήχηση του στην ελληνική κοινωνία. Προϋπόθεση, τόσο  οι φορείς που το διοικούν, όσο και η Πολιτεία, να λαμβάνουν τις σωστές αποφάσεις»

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ