Η Nissan παρουσιάζει το ολοκαίνουριο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό LEAF NISMO RC

Η Nissan παρουσιάζει το ολοκαίνουριο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό LEAF NISMO RC

Το ολοκαίνουργιο Nissan LEAF NISMO RC, ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο, με περισσότερο από το διπλάσιο της μέγιστης ισχύος και της ροπής  του προκατόχου του, παρουσιάστηκε στο Τόκιο, επιδεικνύονται τόσο την αστείρευτη ισχύ του όσο και τις επιδόσεις του που αποτελούν αποτέλεσμα της τεχνολογία που εξελίσσει η Nissan. Με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, σύστημα τετρακίνησης και επιθετική, ανανεωμένη εμφάνιση, το ειδικής κατασκευής  αυτοκίνητο αποδεικνύει πώς η τεχνολογία ηλεκτρικών οχημάτων της Nissan μπορεί να προσφέρει συναρπαστική αλλά ταυτόχρονα αθόρυβη, μηδενικών εκπομπών ισχύ, ένα βασικό στοιχείο του οράματος  Nissan Intelligent Mobility της εταιρείας. Το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με προηγμένη τεχνολογία μπαταριών και με εξαρτήματα μετάδοσης κίνησης από το Nissan LEAF, το πιο δημοφιλές αμιγώς ηλεκτροκίνητο  αυτοκίνητο στον κόσμο.

“Το νέο LEAF NISMO RC, αποδεικνύει ότι θέτουμε τον πήχη ακόμα ψηλότερα,  όταν πρόκειται για αστείρευτη ισχύ και υψηλή απόδοση, καθιστώντας τα ηλεκτροκίνητα  οχήματα ακόμα πιο συναρπαστικά για το αγοραστικό κοινό”, δήλωσε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος Daniele Schillaci, παγκόσμιος επικεφαλής μάρκετινγκ και πωλήσεων της Nissan για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα. “Είναι η πιο συναρπαστική έκφραση της φιλοσοφίας του Nissan Intelligent Mobility”.

Η Nissan σχεδιάζει να κατασκευάσει έξι ολοκαίνουργια οχήματα LEAF NISMO RC για να “μοιραστούν” σε όλο τον κόσμο, έτσι ώστε οι φίλοι της μάρκας να μπορούν να βιώσουν την ισχύ και τον  ενθουσιασμό,  από πρώτο χέρι.

Το αποκορύφωμα της ηλεκτρικής ισχύος, τώρα με κίνηση σε όλους τους τροχούς

Την κίνηση του ολοκαίνουριου Nissan LEAF NISMO RC, αναλαμβάνουν  δύο ηλεκτροκινητήρες, τοποθετημένοι εκατέρωθεν του πλαισίου. Οι κινητήρες παράγουν συνολικά 240 κιλοβάτ (120 kW ο καθένας) και το εκπληκτικό μέγεθος των 640 Nm στιγμιαίας ροπής στους τροχούς. Αυτό σημαίνει περισσότερο από το διπλάσιο της μέγιστης ισχύος και της ροπής του προηγουμένου LISF NISMO RC,  που παρουσιάστηκε το 2011. Η τεχνολογία Driftrain που προέρχεται από το νέο Nissan LEAF,  περιλαμβάνει τη μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής ισχύος και τους inverters.

Ένα νέο σύστημα τετρακίνησης,  δίνει στο LEAF NISMO RC εξαιρετική κατευθυντικότητα στις στροφές. Η διαχείριση της ισχύος γίνεται  ανεξάρτητα από κάθε άξονα, παρέχοντας στιγμιαία ροπή στον τροχό  με την βέλτιστη πρόσφυση που επιτρέπει, γρήγορους και αποτελεσματικούς ελιγμούς στη διαδρομή. Αντίστοιχα  με το προηγούμενο μοντέλο, η ισορροπία του βάρους στο πλαίσιο έχει βελτιστοποιηθεί με την θέση της μπαταρίας στο κέντρο, όπως και με τους ηλεκτρικούς κινητήρες και τους μετατροπείς να είναι ιδανικά τοποθετημένοι,  πάνω στους  εμπρός και πίσω τροχούς.

Το LEAF NISMO RC διαθέτει ένα πλήθος εξαρτημάτων χαμηλού βάρους και ένα μόνοκοκ από αναθρακονήματα, “διατηρώντας” το συνολικό βάρος μόλις στα 1.220 κιλά. Ο λόγος της  ισχύος προς το βάρος, “προσφέρει” στο νέο LEAF NISMO RC το εντυπωσιακό  0 έως 100 km/h σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, όντας 50% ταχύτερο από το προηγούμενο μοντέλο.

Με καθαρόαιμο αγωνιστικό στυλ

Ενώ το εξωτερικό του ολοκαίνουριου Nissan LEAF NISMO RC είναι “νοητά” βασισμένο στο αρχικό LΕΑF NISMO RC, εντούτοις το νέο μοντέλο υιοθετεί μια πιο επιθετική όψη. Το μακρύ καπό και η μάσκα V-motion της Nissan, τονίζουν το συνολικά ανασχεδιασμένο εμπρός σύνολο. Ο διακριτικός συνδυασμός ασημί και μαύρου χρώματος με τις κόκκινες ενδείξεις NISMO, παρόμοιος με το όχημα της Nissan για την Formula E, κάνει το LEAF NISMO RC να φαίνεται σαν να είναι συνεχώς σε κίνηση, ακόμη και όταν βρίσκεται ακίνητο στην αφετηρία του αγώνα.

Το αμάξωμα τριών σημείων του αυτοκινήτου, περιλαμβάνει αποσπώμενα μπροστινά και πίσω τμήματα, σταθερά παράθυρα, προβολείς LED εμπρός και πίσω, καθώς  και ρυθμιζόμενη αεροτομή, επιτυγχάνοντας ιδανική άνωση στο δρόμο. Το μοντέλο είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το προηγούμενο, με συνολικό μήκος 4.546 χιλιοστά και μεταξόνιο που φτάνει τα  2.750 χιλιοστά. Το Nissan LEAF NISMO RC  είναι φαρδύ και χαμηλό στο έδαφος, με το ύψος του από την οροφή στο δρόμο να φτάνει μόλις τα 1.212 χιλιοστά, δηλαδή 300 χιλιοστά χαμηλότερο από το Nissan LEAF παραγωγής.

Στιγμιότυπα από τις δοκιμές του νέου LEAF NISMO RC, μπορείτε να απολαύσετε στο παρακάτω video:

Παντελής Τζερτζεβέλης

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ