Μια έρευνα της Dayinsure αποκαλύπτει τις καλύτερες και τις χειρότερες χώρες της Ευρώπης για οδήγηση. Για την κατάταξη λήφθηκαν υπόψη παράμετροι όπως το ποσοστό θανατηφόρων τροχαίων ανά 100.000 πολίτες, η ποιότητα των δρόμων, ο αριθμός οχημάτων ανά 1.000 άτομα, η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα, το συνολικό μήκος του οδικού δικτύου και το κόστος της βενζίνης. 

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η καλύτερη χώρα για οδήγηση στην Ευρώπη είναι η Γερμανία, χάρη στην ξακουστή Autobahn που επιτρέπει τη μέγιστη ταχύτητα (χωρίς όριο σε ορισμένα τμήματα), το μήκος, την ασφάλεια και την ποιότητα του οδικού της δικτύου. Αντίθετα, η χειρότερη χώρα για να οδηγεί κάποιος είναι η Ισλανδία καθώς έχει τα περισσότερα οχήματα ανά 1.000 κατοίκους, την δεύτερη ακριβότερη βενζίνη, μέτριους δρόμους και μέτρια οδική ασφάλεια.

Ενδιαφέρον έχει το ότι η Ελλάδα βρίσκεται στην 30η θέση μεταξύ των 37 χώρων για τις οποίες υπήρχαν αρκετά στοιχεία, ενώ πιθανότατα θα βρισκόταν ακόμη χαμηλότερα αν η έρευνα λάμβανε υπόψη και τη συμπεριφορά των οδηγών.

Η υπόλοιπη κατάταξη διαμορφώνεται ως εξής:

  1. Γερμανία
  2. Ιταλία
  3. Ουγγαρία
  4. Σουηδία
  5. Γαλλία
  6. Ολλανδία
  7. Αυστρία
  8. Λιθουανία
  9. Ελβετία
  10. Ουκρανία
  11. Ισπανία
  12. Δανία
  13. Φιλανδία
  14. Κροατία
  15. Ιρλανδία
  16. Μ.Βρετανία
  17. Πολωνία
  18. Ρουμανία
  19. Τσεχία
  20. Βουλγαρία
  21. Ρωσία
  22. Βοσνία Ερζεγοβίνη
  23. Σλοβακία
  24. Βέλγιο
  25. Σερβία
  26. Σλοβενία
  27. Μαυροβούνιο
  28. Πορτογαλία
  29. Λουξεμβούργο
  30. Ελλάδα
  31. Μολδαβία
  32. Εσθονία
  33. Λετονία
  34. Νορβηγία
  35. Αλβανία
  36. Μάλτα
  37. Ισλανδία.

Στις επιμέρους κατηγορίες της έρευνας, ξεχώρισαν η Ελβετία που είχε τους λιγότερους θανάτους ανά 100.000 πολίτες και την καλύτερη ποιότητα οδικού δικτύου, η Αλβανία που είχε τα λιγότερα αυτοκίνητα ανά 1.000 κατοίκους, η Γερμανία που είχε το μεγαλύτερο επιτρεπτό όριο ταχύτητας και η Ρωσία που είχε την φθηνότερη βενζίνη και το μακρύτερο οδικό δίκτυο.