Γρήγορα, βραδινά γεύματα με χαμηλά λιπαρά!

Γρήγορα, βραδινά γεύματα με χαμηλά λιπαρά!

Ένας από τους καθημερινούς μας προβληματισμούς είναι το θέμα του φαγητού και συγκεκριμένα του βραδινού γεύματος.

Συνήθως το βράδυ, μετά την κούραση των καθημερινών υποχρεώσεων, δεν έχεις την δύναμη να ετοιμάσεις ένα σωστό θρεπτικό γεύμα και καταλήγεις να καταναλώνεις μπισκότα, τοστ, πατατάκια και διάφορα άλλα ανθυγιεινά σνακ.

Ειδικά, όταν αποφασίζεις να αρνηθείς την εύκολη λύση των σνακ και να τηρείς μια ισορροπημένη διατροφή, γίνεται ακόμα πιο απαιτητική η καθημερινή επιλογή των σωστών διατροφικά γευμάτων.

Είναι σημαντικό να επιλέγεις τα γεύματα σου, με βάση το θερμιδικό τους κόστος και τα θρεπτικά συστατικά που σου προσφέρουν. Ωστόσο, τα κύρια κριτήρια για την επιλογή των γευμάτων, θα πρέπει να παραμένουν οι γευστικές σου προτιμήσεις.

Μπορείς, λοιπόν, να δημιουργείς υγιεινά και ταυτόχρονα γευστικά γεύματα που να σε ικανοποιούν πλήρως ακολουθώντας κάποιες απλές συμβουλές. Κάνε την θετική υπέρβαση, και αφιέρωσε 5-10 λεπτά το βράδυ για να ετοιμάσεις ένα θρεπτικό γεύμα.

Υπάρχει μεγάλη ποικιλία στις επιλογές των σωστών τροφών και συνταγών. Εδώ θα πάρεις μία ιδέα για βραδινά γεύματα με χαμηλά λιπαρά και πλούσια σε γεύσεις.

1. Πράσινη σαλάτα με κοτόπουλο. Ψήσε ένα φιλετάκι κοτόπουλο νωρίτερα μέσα στην ημέρα. Κόψε μαρούλι, σπανάκι, ρόκα, πιπεριές και ντοματίνια και στο τέλος πρόσθεσε λίγο ξύδι μπαλσάμικο.
2. Κριθαρένια παξιμάδια με ψιλοκομμένη φρέσκια ντομάτα και μοτσαρέλα. Εύκολο γεύμα με εξαιρετική γεύση. Αντί για μοτσαρέλα μπορείς να χρησιμοποιήσεις ανθότυρο, μυζήθρα ή φέτα με χαμηλά λιπαρά.
3. Στραγγιστό γιαουρτάκι με φρούτα, νιφάδες βρώμης και μέλι. Αν προσέχεις τα λιπαρά σου χρησιμοποίησε γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και μικρή ποσότητα μελιού (1-2 κουταλάκια του γλυκού).
4. Τορτίγια ολικής άλεσης με γαλοπούλα, τυρί και λαχανικά. Προτίμησε αλλαντικό και τυρί με λίγα λιπαρά. Για λαχανικά μπορείς να βάλεις καρότο, μαρούλι, λάχανο, αγγουράκι κ.ά.
5. Ομελέτα με τυρί και πιπεριές χωρίς λάδι. Χρησιμοποίησε αντικολλητικό τηγάνι για να αποφύγεις την κατανάλωση περιττού λαδιού. Ψιλόκοψε πολύχρωμες πιπεριές και το τυρί της αρεσκείας σου και πρόσθεσέ τα στο μείγμα της ομελέτας. Δύο αυγά είναι αρκετά.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

DWHITE.eu

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ