Η Ασιατική Κουζίνα βρήκε τη θέση της στο “Παντοπωλείο”

Η Ασιατική Κουζίνα βρήκε τη θέση της στο “Παντοπωλείο”

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Για τον κοσμοπολίτη Έλληνα foodie, τα spring rolls, τα dim sum και το tandoori chicken ανήκουν στην Πρώτη Νηπίων της ασιατικής κουζίνας, αφού από χρόνια έχει περάσει στις πιο ψαγμένες γεύσεις μίας τεράστιας γαστρονομικής παράδοση, έχοντας ανοίξει την πόρτα των απολαύσεων που κρύβει η λεγόμενη ethnic κουζίνα,  από Κίνα, Ινδία, Ιαπωνία, Λατινική Αμερική ως και Αφρική.

Χρώματα, αρώματα, άπειρες ελκυστικές συσκευασίες και μυστηριώδεις λέξεις – καλλιτεχνήματα, πάνω σε περισσότερους από 5.000 κωδικούς, θαμπώνουν τα μάτια όσων περνάνε το κατώφλι του Παντοπωλείου της Ασιατικής Κουζίνας, στην οδό Μητροπόλεως, που δεν είναι παρά το μικρό αδελφάκι του Παντοπωλείου της Θεσσαλονίκης που, δεν είναι παρά ο άλλοτε «Κοσμάς», τον οποίο για δεκαετίες ξέραμε στην Βασ. Ηρακλείου, πριν κατεβεί στη γειτονιά της Κομνηνών.

Κάπως έτσι εξηγείται, σε ένα τόσο καινούργιο και φρέσκο και διαφορετικό κατάστημα, το στοιχείο της παράδοσης που αναφέρεται στο 1924, όπως εξήγησε ο κ. Μιχάλης Σωτηριάδης, 4η γενιά της οικογένειας που στο Μεσοπόλεμο, με  πρωτεργάτη τον Κοσμά Σωτηριάδη, έκανε την είσοδό της στη Μοδιάνο και μαζί στον κόσμο των γεύσεων.

Ο «Κοσμάς» των Σωτηριάδηδων , ως « Το Παντοπωλείο της Θεσσαλονίκης» και από την Κομνηνών πλέον για περίπου μία δεκαετία, είδε τη διείσδυση της ethnic κουζίνας και στην κλάδο της εστίασης, αλλά και στο home cooking. Όλος ο υπόγειος χώρος του παντοπωλείου, που κυριολεκτικώς «πέφτει» από προϊόντα, ήταν αφιερωμένος στην ethnic κουζίνα, με έμφαση στην ασιατική για την οποία υπάρχει και η μεγαλύτερη ζήτηση.

Όμως, όπως είπε ο κ. Μιχάλης Σωτηριάδης, “Το Παντοπωλείο της Ασιατικής Κουζίνας» που απευθύνεται τόσο στη χονδρική, όσο και στη λιανική, έπρεπε πλέον να αποκτήσει τη δική του ξεχωριστή θέση, κυρίως για τη διευκόλυνση των πελατών λιανικής. Έτσι κι’ έγινε και άνοιξε στο 91 της Μητροπόλεως, το Φεβρουάριο του 2020, λίγο πριν χτυπήσει ο covid-19.

«Υπάρχει συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για είδη της ethnic κουζίνας, από άτομα όλων των ηλικιών, με τους περισσότερους να στρέφονται στα  ξηρά τρόφιμα αλλά και στα κατεψυγμένα της κινεζικής και γιαπωνέζικης κουζίνας, ενώ ανεβαίνει η ζήτηση και για την κουζίνα της Λατινικής Αμερικής, για παράδειγμα τη μεξικάνικη».

Μπορεί στους χώρους εστίασης το ethnic φαγητό να είναι….»τσιμπημένο» ως προς τις τιμές, αλλά για home cooking, οι τιμές των υλικών είναι πολύ προσιτές, φυσικά για εκείνους που έχουν διάθεση να πειραματιστούν, να διαβάσουν ή και να παρακολουθήσουν σεμινάρια.

«Το Παντοπωλείο της Ασιατικής Κουζίνας» έχει και άλλα σχέδια με το βασικότερο να αφορά στη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, το οποίο θα προμηθεύει καταναλωτές αλλά και επιχειρηματίες της εστίασης πανελλαδικά, ακόμη και στη πολύ μεγαλύτερη αγορά της Αθήνας, όπως επίσης πελάτες σε βαλκανικές χώρες.

Ε-shop λοιπόν, site στο διαδίκτυο αλλά και πολλές ιδέες για τη διοργάνωση σεμιναρίων μαγειρικής, συνταγές on- line, προωθητικές ενέργειες, γιατί….η ethnic κουζίνα είναι εδώ και ολοένα μεγαλώνει.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top