ΚΥΑΝΑ: Καινοτομία, εξαγωγές και …beauty therapy

ΚΥΑΝΑ: Καινοτομία, εξαγωγές και …beauty therapy

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Παρά τον κορωνοϊό, τον ενάμισι μήνα του lock down, τις επιπτώσεις της πανδημίας στην οικονομία, το 2020 η ΚΥΑΝΑ συνεχίζει την ανοδική της πορεία, έχοντας ήδη κάνει  άνοιγμα στην αγορά της Αθήνας, ενισχυμένη από το λανσάρισμα, πέρυσι, δύο «βασιλικών», premium σειρών προϊόντων, της ‘Queen’ για τις γυναίκες και της σειράς ‘Κing’ για τους άνδρες.

Η ΚΥΑΝΑ από μίας αρχής, από το 2006 που δημιουργήθηκε, είχε στόχο την ποιότητα, τις εξαγωγές, τις σχέσεις αλληλεπίδρασης και συνεργασίας με αυτούς που θεωρεί τους πιο αυστηρούς αλλά και δίκαιους κριτές των προσπαθειών της, τους επαγγελματίες κομμωτές και κομμώτριες.

«Μας στενοχωρεί που λόγω κορωνοϊού δεν μπορούμε να συνεχίσουμε τις επιμορφωτικές μας αποστολές, για συνεργάτες μας, στο εξωτερικό» λέει στο GRTimes.gr o front man της ΚΥΑΝΑ, μέτοχος και ιδρυτής της εταιρείας κ. Γιάννης Βασιλειάδης, ο επιχειρηματίας που είχε το όραμα, το 2006, της δημιουργίας μίας ελληνικής εταιρείας που θα έμπαινε στο χώρο του σκληρού ανταγωνισμού, σε κλάδο που κυριαρχούν ισχυρές πολυεθνικές και καταξιωμένα brands.

Η πεντάδα των τολμηρών

To ξεκίνημα όμως έγινε από την πεντάδα των τολμηρών, τον Γιάννη Βασιλειάδη μαζί με τους Θανάση Γιαννέστρα, Βασίλη Βασιλειάδη, Αλέξανδρο Κοιλανίτη και Θοδωρή Σαουλίδη, κι’ είχε και συνέχεια. Σε αυτά τα 15 χρόνια που πέρασαν από την ίδρυση της Εταιρείας, η ΚΥΑΝΑ όχι μόνο έγινε όνομα στην ελληνική αγορά, αλλά εξάγει σχεδόν το 25% των προϊόντων της , δρέποντας αναγνώριση και βραβεύσεις, αφού μάλιστα το 2019 κατάκτησε το βραβείο Silver στην Εξαγωγική Αριστεία Βιομηχανικού Προϊόντος, στα Made in Greece.

Την επιτυχία της ΚΥΑΝΑ, ο κ. Βασιλειάδης αποδίδει κυρίως σε δύο παράγοντες. Στην ποιότητα των προϊόντων ΚΥΑΝΑ, στην τεχνολογία και την καινοτομία που ενσωματώνουν και, στις σχέσεις με τους επαγγελματίες του κλάδου, τους κομμωτές και τις κομμώτριες, τους οποίους φροντίζει με σεμινάρια και αποστολές να ενημερώνει και να επιμορφώνει για τα τελευταία trends και εξελίξεις στην τέχνη της κομμωτικής. Για την ΚΥΑΝΑ η κομμωτική δεν είναι….τρίχες, αλλά τέχνη και έκφραση δημιουργίας, γι’ αυτό και οι πολλές διοργανώσεις επιδείξεων και οι συμμετοχές στις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις, όπως η Cosmoprof της Μπολώνια.

«Oι βασικότεροι συνεργάτες μας είναι οι Έλληνες κομμωτές. Έχουμε μία ομάδα 20 κομμωτών, από όλη την χώρα , οι οποίοι μας δίνουν τεχνικές γνώσεις, κάνουν σεμινάρια επιμόρφωσης επαγγελματιών του κλάδου σε Ελλάδα και εξωτερικό. Αυτοί μας μεταφέρουν τις απαιτήσεις του κλάδου, πάνω στις οποίες δουλεύει το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης, αυτοί τεστάρουν τα δείγματα, πριν προχωρήσουμε στην τελική επιλογή ενός νέου προϊόντος», υπογραμμίζει ο κ. Βασιλειάδης αποκαλύπτοντας το λανσάρισμα, σύντομα, ενός νέου, μοναδικού προϊόντος στη σειρά ‘Queen’, μίας επαναστατικής κερατίνης που θα συνδυάζει τρεις διαφορετικές δράσεις.

Η συνταγή για την επιτυχία στις εξαγωγές

Η ΚΥΑΝΑ, σήμερα εξάγει σε Ιράκ, Κίνα, Ρουμανία και λοιπές Βαλκανικές χώρες, Εσθονία, Αζερμπαϊτζάν, αλλά και Γερμανία, Ολλανδία, Τουρκία, Πορτογαλία όπως και Ιταλία.

«Η ΚΥΑΝΑ, δεν έχει  εσωτερικά τμήμα παραγωγής, αλλά έχει το R&D των προϊόντων και αναθέτει σε εξειδικευμένες επιχειρήσεις , σε Γαλλία, Ιταλία,  Ισπανία και Ελλάδα, την παραγωγή προϊόντων της. Το πόσο επιτυχημένη είναι η συνταγή που ακολουθούμε, αποδεικνύεται από το ότι εξάγουμε στην Ιταλία προϊόντα ΚΥΑΝΑ, όταν κάποια από αυτά παράγονται στη συγκεκριμένη χώρα».

Σήμερα η ΚΥΑΝΑ έχει επτά κατηγορίες προϊόντων και περί τους 300 κωδικούς, που συνεχώς εμπλουτίζονται.

«Όλοι οι μέτοχοι προερχόμαστε από το χώρο των πωλήσεων επαγγελματικών προϊόντων κομμωτηρίου και καλλυντικών. Ξεκινήσαμε με στόχο τις εξαγωγές και σήμερα, η μεγαλύτερη ζήτηση για προϊόντα περισσότερο φιλικά στο χρήστη, όπως οι βαφές ‘Herbolia’ χωρίς αμμωνία, είναι από το εξωτερικό, από την Κίνα και το Ιράκ, στο οποίο Ιράκ μάλιστα βρίσκεται και ο Νο1 πελάτης μας εκτός Ελλάδος».

Η κρίση που έφερε ο κορωνοϊός δεν ανακόπτει την ανοδική πορεία της ΚΥΑΝΑ, γιατί, όπως λέει ο κ. Βασιλειάδης, φροντίζοντας τον εαυτό μας, την εμφάνισή μας,  φτιάχνουμε την ψυχολογία μας, κάτι που το χρειαζόμαστε ακόμη παραπάνω σε περιόδους  διάχυτης κατήφειας. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που και τα barbers shops είναι γεμάτα, καθώς οι άνδρες όπως και οι γυναίκες έχουν ανάγκη να βάλουν beauty στην καθημερινότητά τους.

Ανάπτυξη και το 2020

«Το 2020 ξεκίνησε πολύ δυναμικά για την ΚΥΑΝΑ, κτίζοντας σε μία αύξηση των πωλήσεων της τάξης του περίπου 15% που είχαμε από το 2019. Ύστερα ήρθε ο κορωνοϊός και το lock down, αλλά ήδη έχουμε καλύψει την απώλεια στις πωλήσεις και ως το τέλος της χρονιάς θα ξεπεράσουμε τα περυσινά νούμερα.

«Ως τώρα το 80% των πωλήσεων εσωτερικού πραγματοποιείται στη Βόρειο Ελλάδα, ενώ έχουμε ισχυρή παρουσία και στην Κρήτη. Η ΚΥΑΝΑ πέτυχε όμως να γίνει γνωστή πανελλαδικά και τώρα πλέον πάμε δυναμικά για τη μεγάλη αγορά της Αττικής, όπου ήδη επενδύουμε σε ανθρώπινο δυναμικό. Συνεχίζουμε στην ίδια πορεία πλεύσης και βλέπουμε το μέλλον με αισιοδοξία», καταλήγει ο κ. Βασιλειάδης.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ