Νέα εποχή ξημερώνει για τον κόσμο των social media, μετά την ανακοίνωση της αλλαγής του ονόματος του Facebook σε Meta. Ο όρος, ωστόσο, που θα ακούγεται πλέον όλο και συχνότερα παγκοσμίως, προέρχεται από την Ελλάδα!
Όπως ανακοίνωσε χθες (28/10) στην παρουσίαση του rebranding του διασημότερου κοινωνικού δικτύου ο εμπνευστής και ιδρυτής του, Μαρκ Ζάγκερμπεργκ, το Meta, προέρχεται από την ελληνική λέξη «μετά». Σκοπός, είναι το νέο όνομα να δείξει ότι «υπάρχουν ακόμη πολλά να γίνουν» στο εγγύς μέλλον.
Ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook έχει περιγράψει το «μετασύμπαν» (metaverse) ως ένα «εικονικό περιβάλλον», στο οποίο μπορεί κανείς να μπει αντί να κοιτάει απλώς στην οθόνη.
Τι είναι το Metaverse
Το Metaverse είναι ένας συλλογικός εικονικός κοινόχρηστος χώρος, στον οποίο οι άνθρωποι μπορούν να παίζουν, να εργάζονται και να επικοινωνούν, χρησιμοποιώντας headsets εικονικής πραγματικότητας. Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ το έχει χαρακτηρίσει ως ένα «ενσωματωμένο internet όπου αντί απλά να βλέπεις το περιεχόμενο, ζεις μέσα σε αυτό».
Ο ιδρυτής του Facebook με ανάρτησή του εξηγεί τη νέα σελίδα στην εποχή της εικονικής πραγματικότητας.
«Όταν ξεκίνησα το Facebook, πληκτρολογούσαμε ως επί το πλείστον κείμενο σε ιστοσελίδες. Όταν αποκτήσαμε τηλέφωνα με κάμερες, το διαδίκτυο έγινε πιο οπτικό και κινητό. Καθώς οι συνδέσεις γίνονταν ταχύτερες, το βίντεο έγινε ένας πλουσιότερος τρόπος να μοιραζόμαστε εμπειρίες» αναφέρει.
Και προσθέτει: «η επόμενη πλατφόρμα θα είναι ακόμη πιο καθηλωτική – ένα ενσώματο διαδίκτυο όπου θα είστε μέσα στην εμπειρία, όχι απλώς θα την κοιτάτε. Το αποκαλούμε αυτό metaverse και θα αγγίξει κάθε προϊόν που κατασκευάζουμε» συνέχισε. «Από εδώ και στο εξής, θα είμαστε πρώτα στο metaverse, όχι στο Facebook. Αυτό σημαίνει ότι με την πάροδο του χρόνου δεν θα χρειάζεστε λογαριασμό στο Facebook για να χρησιμοποιήσετε τις άλλες υπηρεσίες μας» τονίζει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: