Όσκαρ 2022: Οι προβλέψεις για το ποιοί θα πάρουν φέτος το χρυσό αγαλματίδιο

Όσκαρ 2022: Οι προβλέψεις για το ποιοί θα πάρουν φέτος το χρυσό αγαλματίδιο

Στις 19 Μαρτίου ολοκληρώθηκε η διαδικασία ψηφοφορίας των μελών της Ακαδημίας για τα Όσκαρ.

Τρία σημαντικά κινηματογραφικά site κάνουν προγνωστικά και εμείς σιγοντάρουμε με τις δικές μας σκέψεις, λίγες μέρες πριν από τη μεγάλη βραδιά.

Ποια θα είναι η καλύτερη ταινία για το 2021;

Σε κείμενο του έγκριτου περιοδικού Variety, βάσει καμπάνιας προπορεύονται οι ταινίες «Μπελφαστ», «CODA» και «Η Εξουσία του Σκύλου». Κατά το ET θα έπρεπε να κερδίσει το CODA αλλά μάλλον θα κερδίσει «Η Εξουσία του Σκύλου», που θριάμβευσε και στα Bafta.

Ο Πόλεμος της Πλατφόρμας σημαίνει τον θάνατο του κινηματογράφου όπως τον ξέραμε;

Όποια και αν είναι η ταινία που θα κερδίσει σε αυτή την κατηγορία, η ερώτηση θα είναι μια: «Apple TV ή Netflix». Αν κερδίσει το CODA θα είναι η δεύτερη φορά που ταινία χωρίς υποψηφιότητα στα DGA κερδίζει σε αυτήν την κατηγορία και δεύτερη για ταινία που θα κερδίσει χωρίς υποψηφιότητα για βραβείο Bafta μετά το «Million Dollars Baby».

Τα Outsiders είναι αμελητέα σε αυτή την κατηγορία;

Όσο η Ακαδημία ζητά κανονικότητα, δυστυχώς, δεν προβλέπονται εκπλήξεις. Η μάχη είναι άνιση για τη «Μέθοδο των Γουίλιαμς» και το «West Side Story» που ναι μεν μπήκαν δυναμικά στον Οσκαρικό στίβο, δεν μπόρεσαν όμως να προπορευτούν, το πρώτο επειδή είναι υπερτιμημένο αθλητικό δράμα που πουσαρίστηκε αρκετά από το στούντιο της Warner ως international heroic story με εκπροσώπηση της αφροαμερικανικής κοινότητας, το δεύτερο για το σκάνδαλο του Άνσελ Έλγκορτ με την υπόθεση σεξουαλικής επίθεσης το 2014 που επανέκαμψε δημοσιογραφικά την περίοδο γυρισμάτων.

Μοναδική πιθανή έκπληξη στην κατηγορία αυτή θα είναι το Ιαπωνικό «Drive my Car», πάντα στον απόηχο της έκπληξης των «Παρασίτων». Μακάρι να συμβεί, αν και μοιάζει αδύνατο. Όσο για τους ρομαντικούς που πιστεύουν ότι το «Dune» μπορεί να κάνει τη διαφορά, τα μέλη της Ακαδημίας μας έχουν δείξει ότι προτιμουν να δουν ολοκληρωμένη την ταινία και να την υποστηρίζουν όταν ολοκληρώνεται (εδώ έχουμε μόνο το πρώτο μέρος).

Καλύτερος Α’ Ανδρικός ρόλος: Γιατί δεν θα κερδίσει ο καλύτερος;

Με μία έξω καρδιά ερμηνεία ο Andrew Garfield σαρώνει στο «Tick, Tick… Boom!». Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από την πολυβραβευμένη θεατρική ερμηνεία του στο «Άγγελοι στην Αμερική», που από το West End μεταφέρθηκε στο Broadway μαγνητίζοντας το κοινό με τη σχεδόν 7 ωρών διάρκειας παράσταση. Ο κινηματογραφικός Σπάιντερμαν, με μηδενική επαφή με το είδος του μιούζικαλ, δούλεψε σκληρά για να ερμηνεύσει πολύ απαιτητικά τραγούδια, να συντονιστεί με δύσκολες χορογραφίες και να κρατήσει μια χαμηλών τόνων γεμάτη ερμηνευτικές εκρήξεις ερμηνεία.

Από την άλλη ο δύο φορές υποψήφιος για Όσκαρ Γουίλ Σμιθ βρίσκεται στο μομέντουμ που αν κερδίσει θα είναι ευεργετημένος από τις αλλαγές τις ακαδημίας, η οποία προτρέπει τα μέλη της (στα οποία κυριαρχούν οι καυκάσιοι) να υποστηρίζουν τους αφροαμερικανούς και τους ασιάτες.

Αν κερδίσει (που δυστυχώς μάλλον θα κερδίσει), η ακαδημία θα έχει ένα εξαιρετικό άλλοθι στη φετινή «λευκή διοργάνωση». Τα γραφεία στοιχημάτων πάντως δίνουν δεύτερη ή τρίτη θέση και στον Μπένεντικτ Κάμπερμπατς για την «Εξουσία του Σκύλου».

 

Καλύτερη Α’ Γυναικεία ερμηνεία: Μίμησις πράξεως σπουδαίας ή Copy/Paste

Τρεις ηθοποιοί υποδύονται αναγνωρίσιμες φιγούρες της σύγχρονης ιστορίας, οι δύο από αυτές πρωταγωνιστούν και στις υποψηφιότητες. Ποιες είναι αυτές; Η Νικόλ Κίντμαν ως Λουσίλ Μπολ, η Τζέσικα Τσαστέιν ως Τάμι Φέι, η Κρίστεν Στιούαρτ ως Πριγκίπισσα Νταϊάνα.

Η Κρίστεν Στιούαρτ με την πρώτη της υποψηφιότητα κερδίζει τη συμπάθεια των κριτικών. Όντως η ερμηνεία της είναι στιβαρή, η ταινία όμως είναι μια σαπουνόφουσκα που υπόσχεται πολλά στο τρέιλερ, περισσότερα από αυτά που τελικά προσφέρει στους θεατές. Με προσωπική δουλειά καλύπτει τα σεναριακά κενά, χτίζει μια ηρωίδα πέρα από την εικόνα της και αποφεύγοντας τη μεθοδική αντιγραφή χαρακτηριστικών της πριγκίπισσας του λαού.

 

Η Τζέσικα Τσαστέιν ήδη έχει 3 υποψηφιότητες για Όσκαρ για τα «Zero Dark Thirty» και το «Υπηρέτριες». Δέκα χρόνια ακριβώς μετά την πρώτη της υποψηφιότητα, ίσως στον πιο καρικατούρικο (πλην παθιασμένο) ρόλο της, μεταμορφώνεται στη γυναίκα που εξαπάτησε τον μέσο θρησκευόμενο αμερικάνο ο οποίος υποστήριξε τους τηλε-ευαγγελιστές με τον οβολό του.

Οι κριτικές στο Φεστιβάλ του Τορόντο ήταν άκρως απογοητευτικές για την ταινία «Τα Μάτια της Τάμι Φέι», όμως η προσωπική εξωστρέφεια της ηθοποιού και συμπαραγωγού, κέρδισε τα στοιχήματα -και μάλλον ήδη προετοιμάζει το λόγο της για τη βραδιά των Όσκαρ. Αρχικά, σε αντίθεση με τα περισσότερα ταλέντα που λόγω covid-19 περιορισμών έδιναν συνεντεύξεις ή έκαναν publicity από απόσταση, εκείνη ταξίδεψε σε όλον τον κόσμο.

 

Η στάση της στο Φεστιβάλ του Σαν Σεμπαστιάν σίγουρα επηρέασε την κρίση της επιτροπής, που της έδωσε εξ ημισείας το βραβείο ερμηνείας. Η ταινία πάτωσε στα ταμεία όπου και αν προβλήθηκε, όμως πάλι αυτό πείσμωσε την ηθοποιό που με προσωπική αγωνία και αγώνα κατέληξε να κερδίζει υποψηφιότητα και βραβείο από το SAG. Αν αναλογιστούμε ότι σε αυτή την κατηγορία στα Όσκαρ ψηφίζουν κυρίως μέλη του SAG, μάλλον το έχει στο τσεπάκι της.

Αδικημένες της βραδιάς θα είναι σίγουρα οι Πενέλοπε Κρουθ (Παράλληλες Μητέρες) και Ολίβια Κόλμαν για την ταινία που γύρισε στην Ελλάδα (Η χαμένη Κόρη).

*Η Κρουθ θα είναι φέτος μαζί με τον σύζυγό της Χαβιέρ Μπαρδέμ, μετά από το επί πολλών ετών εμπάργκο που δέχτηκε για τις πολιτικές της θέσεις σχετικά με την Παλαιστίνη, και πάλι στα κόκκινα χαλιά και τις υποψηφιότητες.

Δεύτεροι ρόλοι: Δύο ηθοποιοί μπορούν να ετοιμάζουν ήδη τον ευχαριστήριο λόγο τους

Ποιοι είναι αυτοί; Μα ο Τρόυ Κοτσούρ για το «CODA» και η Αριάνα Ντε Μποζέ για το «West Side Story». Όλα δείχνουν ότι δεν θα υπάρξουν εκπλήξεις.

Έτσι ο Κόντι Σμιτ ΜακΦί από την «Εξουσία του Σκύλου» και η Τζέσυ Μπάκλευ (που αποχωρεί αυτή την εβδομάδα από το West End και την παράσταση του Cabaret για να μπορέσει να βρεθεί στα Όσκαρ) μπορούν απλά να απολαύσουν το ποτό τους. Άδικο επίσης για τη Τζούντυ Ντενς και την Κίρστεν Ντανστ που θα περιοριστούν σε ένα κοκτέιλ.

Βέβαια η κατηγορία της δεύτερης γυναικείας ερμηνείας συχνά έχει εκπλήξεις, οπότε αν είναι σε κάποιο σημείο της τελετής να τρώμε τα νύχια μας, αυτό μάλλον θα είναι εδώ.

Τίνος η κλακέτα θα χτυπήσει πιο γρήγορα; Βραβείο καλύτερης σκηνοθεσίας

Με την Τζέιν Κάμπιον να μοιάζει το αδιαφιλονίκητο φαβορί για την υπερτιμημένη ταινία της «Η Εξουσία του Σκύλου», αλλά με το κίνημα της ισότητας να φωτογραφίζει τη νίκη της, ο Στίβεν Σπίλμπεργκ δείχνει να αρκείται στα βραβεία που έχει κερδίσει σε όλη την καριέρα του.

Πηγή: ertnews.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Πάτρα: «Κλειδί» στην υπόθεση οι τοξικολογικές εξετάσεις της Τζωρτζίνας (VIDEO)

Ο Μπάιντεν χαρακτηρίζει «χασάπη» τον Πούτιν και αμφισβητεί την αλλαγή ρωσικής στρατηγικής (VIDEO)

L’ Equipe: «Τουλάχιστον δέκα μέρες εκτός ο Μίλικ, αμφίβολος για ΠΑΟΚ»

ΣΥΡΙΖΑ για Σύνοδο Κορυφής: Aποδείχτηκε η ανεπάρκεια του κ. Μητσοτάκη αλλά και τα συμφέροντα που εξυπηρετεί

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top