Π.Αντωνιάδης: Ο Έλληνας πιανίστας καινοτομεί στο εξωτερικό

Π.Αντωνιάδης: Ο Έλληνας πιανίστας καινοτομεί στο εξωτερικό

Συνάντησα τον Παύλο Αντωνιάδη σε ένα νησί του Βερολίνου, το Eiswerder, στο Spandau, σε ένα κτίριο που κάποτε ήταν εργοστάσιο όπλων και μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο ήταν Σχολή Ναυτικών. Αυτή τη στιγμή έχει παραχωρηθεί από μια κοινοπραξία, ως αυτοδιαχειριζόμενο εγχείρημα, σε αρχιτέκτονες, καλλιτέχνες, ανθρώπους που ασχολούνται με την πληροφορική και άλλους επαγγελματίες, ώστε να αποκτήσουν τη βάση τους στο Βερολίνο και να δουλέψουν τα πρότζεκτ τους με φόντο την επιστήμη τους και την εξέλιξη αυτής. Ήταν σίγουρα ξεχωριστή εμπείρια να μαθαίνεις από έναν πιανίστα που ξεκίνησε από τον Κορυδαλλό πως είναι να σπουδάζει αδιάκοπα, να παίρνει υποτροφίες, να γυρίζει τον κόσμο, να κουβαλάει μέσα του την Ελλάδα, να πετυχαίνει, να ερευνά τα ανεξευρεύνητα της σύγχρονης μουσικής, να μην αφήνει τίποτα στην τύχη κι ας αισθάνεται πολύ τυχερός για όσα του δόθηκαν με γενναιοδωρία. Μια πολύ ξεχωριστή συναυλία του θα λάβει χώρα αύριο Τρίτη 3 Δεκεμβρίου, στο «BKA-THEATER» του Βερολίνου, ένα ιστορικό θέατρο της πόλης.

Συνέντευξη στην Ελένη Σκάρπου

«Πήρα μια σημαντική χρηματοδότηση από μια εταιρεία για την σύγχρονη μουσική που αφορά στην ελεύθερη σκηνή των μουσικών στο Βερολίνο και επιχορηγείται από την Γερουσία. Με αυτά τα χρήματα μπόρεσα να ζητήσω από νέους συνθέτες να γράψουν νέα έργα για εμένα και το αφιέρωμά μου σε έναν Γερμανό συνθέτη, άγνωστο ακόμα και στην Γερμανία κατά κάποιον τρόπο, ο οποίος πέθανε πέρυσι, στον Klaus K. Hübler. Υπήρξε σημαντικός, γιατί άλλαξε τελείως τον τρόπο με τον οποίο σκεφτόμαστε την τεχνική και την προσέγγιση των οργάνων. Στην πραγματικότητα αποδόμησε την τεχνική των οργάνων. Ήταν κάτι πειραματικό, που είχε τεράστια ελευθερία. Η συναυλία θα έχει τίτλο «Η ψυχή του οργάνου». Θα βρεθώ επί σκηνής μόνος και μεταξύ άλλων θα φορώ έναν ειδικό μηχανισμός με γάντι που έχει σφυράκια στις άκρες και παίζω χωρίς τα πλήκτρα μέσα στο πιάνο, αλλά θα μοιάζω λίγο με ρομπότ, θα παίξω κλαβίχορδο, τον πρόγονο του πιάνου, θα παίξω πιάνο με πικάπ, με ηλεκτρονικά, με σένσορες και θορύβους του πιάνου. Θα είναι μια πλούσια συναυλία μαμούθ για πάνω από δύο ώρες, όπου θα παρευρεθούν όλοι συνθέτες που συμμετείχαν, καθώς επίσης και άνθρωποι από Αμερική, Αγγλία, Σουηδία» εξηγεί ο Έλληνας πιανίστας.

παυλος-αντωνιαδης-γαντι-χερι-πιανο-καινοτομια

Από τον Κορυδαλλό… στην Αμερική, κι από εκεί στην Ευρώπη!

Η πορεία του ξεκίνησε από την Ελλάδα, από τον Κορυδαλλό και συγκεκριμένα από το Ωδείο της Τασούλας Κένερ και με τα χρόνια η αγάπη για το πιάνο μεγάλωσε, οι ευκαιρίες ήρθαν και η φιλοδοξία ενός δημιουργικού ανθρώπου έγινε ένα κράμα από γνώση και ενέργεια, που όφειλε να ταξιδέψει εκτός ελληνικών συνόρων. «Ήμουν πολύ τυχερός που οι γονείς μου με έγραψαν τότε στην Γ Δημοτικού σε μια τάξη αρμονίας και μεγάλωσα παίζοντας αυτό το δίσκαλο που λέγαμε τότε, το αρμόνιο, ένα όργανο σύγχρονο για την εποχή του. Το έχω μάλιστα ακόμα… αλλά το πιάνο ήρθε αργότερα με την δασκάλα μου την Χρυσή την Παρθενιάδη κι έτσι ξεκίνησα να παίζω πιάνο στα 17, αρκετά μεγάλος» εξομολογείται ο Παύλος και στην δασκάλα του αυτή ίσως είναι ευγνώμων πιο πολύ από κάθε άλλον άνθρωπο που συνάντησε ως τώρα.

«Έπαιζα φυσικά με μπάντες στο σχολείο και ήθελα να παίξω τζαζ πιάνο. Αυτή ήταν η καψούρα μου, αλλά τελικά με κέρδισε το κλασικό, οπότε έκανα σπουδές κλασικού πιάνου. Ταυτόχρονα σπούδασα μουσικολογία στην Αθήνα, σπούδασα ανώτερα θεωρητικά κι έπειτα έφυγα και πήγα στην Ολλανδία, στην Βασιλική Ακαδημία της Χάγης. Γύρισα το 2003 δούλεψα στην Ελλάδα στο British School in Greece, στο Ωδείο του Νάκα, στο Τρένο στο Ρουφ και μετά κέρδισα μια υποτροφία και έφυγα στην Αμερική. Πήγα στο Σαν Ντιέγκο, όπου έκανα ένα μάστερ για το πιάνο, ενδιαμέσως εξειδικευόμουν σε διάφορα φεστιβάλ κάνοντας το σύγχρονο ρεπερτόριο του πιάνου, πειραματικό ή πρωτοποριακό. Κι ύστερα ήρθα στο Βερολίνο, όπου άρχισα να παίζω με κάποια ensemble». Ακούγοντας τον Παύλο να μετρά τους σταθμούς, ήταν προφανές ότι τα καλύτερα δεν έχουν ακουστεί ακόμη, γιατί όταν πήρε την απόφαση να μεταβεί στο Βερολίνο ξεκίνησε μια «κούρσα» πραγμάτων, που συνιστούν μέχρι σήμερα τα highlights της δράσης του.

παυλος-αντωνιαδης-κρατικη-ορχηστρα-θεσσαλονικης

Με το ένα πόδι στο Στρασβούργο και με το άλλο στο Βερολίνο

«Το Βερολίνο είναι η πρωτεύουσα αυτού του είδους της μουσικής. Ήταν μια απόφαση περιπετειώδης. Δεν μιλούσα γερμανικά, δεν είχα επαφές, είχα μόνο κάποιες νεφελώδεις υποσχέσεις. Είχα όμως αποφασίσει ότι θα ήθελα να γυρίσω στην Ευρώπη. Έμεινα εδώ πέντε χρόνια και αποφάσισα να πάω στην Γαλλία γιατί συνδέθηκα με το Ινστιτούτο Ιρκάμ στο Παρίσι, ένα σημαντικό Ινστιτούτο στο είδος του παγκοσμίως… για computer music, για ηλεκτρονική μουσική πληροφορική. Κατέληξα να κερδίσω μια υποτροφία και να κάνω τη δική μου έρευνα εκεί και να την συνεχίσω με ένα διδακτορικό που έκανα στο Πανεπιστήμιο του Στρασβούργου σε συνεργασία με το Ιρκάμ» λέει ο μουσικός και τώρα βρίσκεται με το ένα πόδι στο Στρασβούργο και με το άλλο στο Βερολίνο. Στο Βερολίνο έχει το studio του από το 2017 και αν τον ρωτήσεις τι κάνει θα σου πει απλά πως είναι ένας βριτουόζος πιανίστας, ένας μουσικολόγος που ασχολείται με γνωστικές θεωρίες, με τη σχέση του μυαλού με το σώμα και πως η σωματική εμπειρία, αλλάζει την κατανόηση που έχουμε για τα πράγματα και ένας ερευνητής πάνω στην ανάπτυξη τεχνολογιών ώστε να δημιουργηθούν εργαλεία, που διευκολύνουν την εκμάθηση του πιάνου σε υψηλό επίπεδο για ενήλικες. Για μας σχεδόν «πυρηνική φυσική», για εκείνον μια καθημερινότητα γεμάτη αδρεναλίνη και ηρεμία, μοναξιά και υπερέκθεση.

Με την ομάδα που δουλεύει στο Παρίσι έχουν ως στόχο την διάδραση που υπάρχει ανάμεσα στον ήχο και την μουσική κίνηση. «Έχουμε αναπτύξει ένα σύστημα που μπορεί να καταγράψει την πρακτική του πιανίστα, τα δεδομένα δηλαδή, όπως ο ήχος, η εικόνα και η κίνηση μέσω αξελερόμετρων-αισθητήρων, τα οποία ανταποκρίνονται σε επιτάχυνση και τα χρησιμοποιούμε για να μελετήσουμε την κίνηση από όπου προκύπτει ένα γράφημα με τις διαφορετικές επιταχύνσεις των χεριών. Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια διευρυμένη ή ενισχυμένη πραγματικότητα με τεχνολογικά μέσα, ώστε κάποιος που πηγαίνει σε ένα κονσέρτο να βλέπει στην ουσία τον σκελετό αυτού που παίζει και να έχει μια διευρυμένη αντίληψη για την performance. Βέβαια εκτός από την performance, μας ενδιαφέρει ο ακροατής, ο συνθέτης». δηλώνει ο κοσμογυρισμένος πιανίστας-ερευνητής. Κι αν σε μας η φαινομενολογία της κίνησης μοιάζει με κάτι δυσπρόσιτο η ενασχόλησή του με την ενσώματη νοημοσύνη ή αλλιώς την σωματική νοημοσύνη σίγουρα δεν θα μας αφήσει αδιάφορους.

Η σωματική νοημοσύνη και η μουσική: Το δικό του ερευνητικό δίπτυχο!

«Η βασική ιδέα είναι ακόμα αρκετά αιρετική, αν και υπάρχει εδώ και 70 χρόνια και έχει να κάνει με τη νόηση σαν φαινόμενο. Εκείνη δεν περιορίζεται στον εγκέφαλο, αλλά είναι αυτό που λέμε διανεμημένη. Μάλιστα διανέμεται μεταξύ του εγκεφάλου, του σώματος και του περιβάλλοντος, των αντικειμένων. Στην ουσία εξαρτάται άμεσα από τις πράξεις μας. Η κλασική μουσική έχει περάσει σε ένα στάδιο διαστροφής, όπου ο μουσικός ξεκινάει με την παρτιτούρα και μέσα από αυτό το γραπτό πρέπει να δημιουργήσει μια ολόκληρη πρακτική, τελετουργία, μουσική παράσταση. Πρόκειται για μια αλλόκοτη διαδικασία, διότι στην ουσία πριν από τις παρτιτούρες είχαμε μουσική πράξη. Τελικά καταλήξαμε η κωδικοποίηση να είναι το παν, να θεωρείται έργο τέχνης, να θεωρείταιη απαρχή των όλων και η πράξη να έρχεται σε δεύτερη μοίρα» εξηγεί και το πως η πράξη αλλάζει την κωδικοποίηση, ίσως είναι ένα ευρύτερο μάθημα για μας.

«Κάποιος πρέπει να ξεκινάει με την εμπειρία, να ξεκινάει με το σώμα, με την ακοή, με το βιωμένο συναίσθημα και όχι με μια τυπική, αφηρημένη κατανόηση. Αυτή είναι μια παγκόσμια τάση, που έχει ξεκινήσει από τη δεκαετία του ’80 με την στροφή προς την performance, μελετώντας τις εκτελέσεις και τους εκτελεστές. Στον 20ο αιώνα ξεκίνησε ένα δεύτερο κύμα, εκείνο που μας θέλει να μελετάμε την ενσώματη νοημοσύνη, το συναίσθημα, την αλληλεπίδραση ανθρώπου με άνθρωπο ή ανθρώπου με μηχανή, που είναι πολύ σημαντικό στις μέρες μας, καθώς όλα σχεδόν διαμεσολαβούνται μέσω των μηχανών» επιμένει ο ίδιος και δεν είναι το μόνο στο οποίο επιμένει. Θεωρεί εύλογα πως η τεχνητή νοημοσύνη θα πρέπει να είναι ένα βοήθημα για τον άνθρωπο, όπου θα μαθαίνει πιο αποτελεσματικά, πιο γρήγορα, χωρίς να του στερεί τον βασικό, τον κυρίαρχο ρόλο.

παυλος-αντωνιαδης-ιρκαμ _ κεντρο-πομπιντου

«Η ισορροπία είναι δύσκολη… πως βγαίνεις από το κουβούκλιο σου και ανοίγεσαι στον κόσμο»

«Είμαι κυρίως πιανίστας, η ζωή μου αρθρώνεται και διαρθρώνεται από αυτό το γεγονός. Κάθε μέρα μελετάω και έχω τα τελετουργικά μου, τα οποία έχουν να κάνουν με το πως θα βγω στην σκηνή, να μάθω νέα έργα, να συνεργαστώ με συνθέτες, να φτάσω σε κοινό, να κλείσω συναυλίες, ότι κάνει ένας καλλιτέχνης. Είναι κάτι προσωπικό, είναι κάτι που κάνεις εσύ και δεν μπορεί αν το μιμηθεί κανένας άλλος. Πιανίστας σημαίνει πολλές ώρες μοναξιάς με το πιάνο και ταυτόχρονα μια ζωή νομαδική χάρη στα συχνά ταξίδια. Ο συνδυασμός του να είσαι μόνος σου και συνάμα να είσαι σε μια υπερέκθεση. Η ισορροπία είναι δύσκολη… πως βγαίνεις από το κουβούκλιο σου και ανοίγεσαι στον κόσμο» παραδέχεται.

Στον δικό του κόσμο θα βρούμε από τη μία λατρεία για τον Γιάννη Ξενάκη κι από την άλλη βαθιά αγάπη για τον Μπαχ και άλλους ρομαντικούς Γερμανούς συνθέτες. Σίγουρα προτιμά τους ζωντανούς από του νεκρούς και σίγουρα επιδιώκει στα πρότζεκτ να βλέπει μια κάποια προοπτική για την Ελλάδα. «Γίνονται πράγματα αυτή την στιγμή στην Ελλάδα. Η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, το Ίδρυμα Νιάρχος και η Εθνική Λυρική Σκηνή αποτελούν πόλο έλξης φοβερών πρότζεκτ. Θέλει χρόνο όμως για να φανεί αν θα αναδειχθεί η εγχώρια δημιουργία μέσα από αυτά. Σίγουρα αυτά που κάνω σε ερευνητικό επίπεδο δεν υπάρχουν στην Ελλάδα και δεν σκέφτομαι να κάνω κάτι εκεί. Με ενδιαφέρει πάντα η Ελλάδα όμως, γιατί εκεί είναι η οικογένειά μου, σκέφτομαι στα ελληνικά, είναι η γλώσσα μου. Παρακολουθώ πάντα τις εξελίξεις, έρχομαι πολύ συχνά» υπογραμμίζει ο ίδιος.

«Το πρωτογενές είναι που ψάχνω»

Ο Παύλος Αντωνιάδης, είναι ένας πολίτης του κόσμου, αμέσως μετά την αυριανή του εμφάνιση στο Βερολίνο θα βρεθεί στην Τυνησία, κι έπειτα στο Πόρτο της Πορτογαλίας, κι ύστερα στο Μάλμε της Σουηδίας για να μεταδώσει, να επικοινωνήσει, να μοιραστεί μουσική και γνώση. Κι αν η jazz και η post punk συνιστούν κρυφές αδυναμιές δεν είναι ο τύπος που θα θελε να μπλέξει μουσικές απλά για να κάνει κάτι πρωτοποριακό. «Δεν συμφωνώ με το «η μουσική είναι μια». Ο τρόπος με τον οποίο συνδεόμαστε με την μουσική μέσα στις κουλτούρες μας και μέσα στην κοινωνία είναι πολύ συγκεκριμένος και ιδιαίτερος και διαμεσολαβείται από πολλούς παράγοντες και αυτό που κάνω για μένα είναι ανεκτίμητο. Δεν θα μπορούσα να βγω και να κάνω κάτι άλλο. Μπορεί να φαίνεται δυσπρόσιτη αυτή η μουσική, με ενδιαφέρει όμως πάντα να πηγαίνω σε ένα πολύ πρωταρχικό στάδιο, όπου η μουσική αγγίζει και φτάνει να γίνεται σχετική για το κοινό. Το πρωτογενές είναι που ψάχνω. Με ενδιαφέρει το υπόστρωμα της μουσικής». Σε αυτό το υπόστρωμα ίσως καταφέρουμε να συναντηθούμε όλοι. Άλλωστε η δύναμη της σύγχρονης μουσικής είναι σημαντική, πόσο μάλλον για τον Έλληνα πιανίστα Παύλο Αντωνιάδη.

Εδώ θα μάθετε λεπτομερώς τα πάντα για την αυριανή συναυλία του Παύλου Αντωνιάδη στο Βερολίνο!

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

18:0612/12

ΕΔΑ ΘΕΣΣ: Νέο δ.σ. με πρόεδρο τον Ι. Τσιτσόπουλο Επιχειρήσεις ,Θέματα GR Times

18:0112/12

Καρπενήσι: Έπεσαν σε γκρεμό 30 μέτρων και σώθηκαν (VIDEO) Ελλάδα ,Κοινωνία

17:5112/12

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης για την επεισοδιακή συνεδρίαση για ΟΑΣΘ Δήμοι

17:3112/12

«Ψαριά Αγάπης» για κοινωνικές δομές από τους Έλληνες αλιείς Αγροτικά ,Ελλάδα

17:2012/12

Ιωάννινα: Φορτηγά με «πειραγμένους» ταχογράφους Ελλάδα ,Κοινωνία

17:1312/12

Θεσσαλονίκη: Αιματηρό επεισόδιο μεταξύ αλλοδαπών πριν λίγο (ΦΩΤΟ-VIDEO) Ελλάδα ,Θεσσαλονίκη ,Σημαντικά

17:1012/12

Βίντεο από την παρέμβαση αντιεξουσιαστών στον ΟΑΣΘ Θεσσαλονίκη

17:0312/12

ΠΚΜ: Συντήρηση και ανάδειξη 17 μνημείων Επικαιρότητα ,Περιφέρειες ,Πολιτισμός

17:0012/12

Σταϊκούρας για προστασία α΄ κατοικίας Οικονομία ,Πολιτική

16:5512/12

Χρηματοδότηση δήμων για βελτίωση καταφυγίων ζώων Πολιτική

16:4912/12

Δήλωση Γεννηματά για Τουρκία Ελλάδα

16:4412/12

Θεσσαλονίκη: Εντοπισμός μεταναστών σε αποθήκη Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

16:3912/12

Παραγγελίες πλαστών χαρτονομισμάτων μέσω Ιντερνέτ Ελλάδα ,Κοινωνία ,Σημαντικά

16:3812/12

Τσίπρας: Κυρώσεις απέναντι στην Τουρκία Κόμματα ,Πολιτική

16:3012/12

Θεσσαλονίκη: Επεισοδιακή σύλληψη διακινητή Ελλάδα ,Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

16:2212/12

Γιατροί του Κόσμου: Στο Δενδροπόταμο το φετινό δέντρο από γάλα Ελλάδα ,Θεσσαλονίκη

16:1412/12

Τουσκ για Συμφωνία Τουρκίας – Λιβύης Διεθνή

16:0712/12

ΕΛΑΣ: Καταστροφή μεγάλων ποσοτήτων ναρκωτικών (VIDEO-ΦΩΤΟ) Ελλάδα ,Κοινωνία

15:5212/12

Αegean: Οκτώ νέες πτήσεις από Θεσσαλονίκη Επιχειρήσεις ,Σημαντικά ,Τουρισμός

15:5212/12

Novartis: Στα χέρια της Τουλουπάκη η δικογραφία Ελλάδα

15:4012/12

Δολοφονία Σούζαν Ιτον: «Δεν τη βίασα» Ελλάδα ,Κοινωνία

15:3412/12

Mέτρα από την Τροχαία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών Ελλάδα

15:2812/12

Επιφυλάξεις ΣΥΡΙΖΑ για σχέδιο ΗΡΑΚΛΗΣ Κόμματα ,Πολιτική

15:2412/12

Κόκκινη κάρτα στον πρόεδρο Δήμοι ,Θέματα GR Times ,Παραπολιτικά

15:2112/12

Πάτρα: Εξάρθρωση σπείρας που διέπραξε κλοπές Ελλάδα ,Κοινωνία

15:1412/12

Europa League: Με τα γκολ για τα κέρδη Αθλητισμός

15:0712/12

Τα μπασκετικά… προηγούμενα Ρεάλ και Ολυμπιακού Αθλητισμός

15:0112/12

Σ. Αναστασιάδης για ψήφο αποδήμων Πολιτική

14:5512/12

Κασιμάτη – Συγνωμή και επίθεση σε Μητσοτάκη Πολιτική

14:4712/12

Αίσθηση από την παρέμβαση Καλαφάτη για την τουρκική προκλητικότητα Παραπολιτικά

14:3712/12

Αντιδράσεις και μηνύσεις κατά Κασιμάτη Ελλάδα ,Πολιτική

14:3112/12

Ολυμπία Οδός: Μειώσεις τιμών διοδίων Ελλάδα

14:2312/12

Θεσσαλονίκη: Σύγκρουση ΙΧ με μοτοσυκλέτα στον Περιφερειακό Θεσσαλονίκη

14:0012/12

Θεοδωρικάκος για ψήφο αποδήμων: Αναγκαία η συναίνεση Πολιτική

13:5012/12

Συνάντηση Θ. Καράογλου – Σ. Ζαχαράκη Θεσσαλονίκη ,Πολιτική

13:3412/12

Διαμαρτυρία για την Μενδώνη Θέματα GR Times ,Θεσσαλονίκη

13:2712/12

Υπ. Πολιτισμού: 10 εκ. για συντήρηση μνημείων της ΠΚΜ Ελλάδα ,Θέματα GR Times ,Περιφέρειες

13:2212/12

Παρέμβαση αντιεξουσιαστών στον ΟΑΣΘ Θεσσαλονίκη

13:0012/12

Τσιμέντα Τιτάν: Αύξηση στη ζήτηση και Κυκλική Οικονομία Επιχειρήσεις ,Θέματα GR Times

12:4812/12

Τουρκία – Κατέθεσε στον ΟΗΕ συντεταγμένες από τη συμφωνία με Λιβύη Βαλκάνια

12:3212/12

Βουλή: Έγγραφο του FBI κατέθεσε ο Αγγελής Ελλάδα

12:1812/12

«Χωρίς την άδειά μας δεν περνάει κανείς από την αν. Μεσόγειο» Βαλκάνια

12:0912/12

Τζόκερ: Το ποσό που μοιράζει απόψε Κοινωνία

12:0012/12

Βρούτσης: Εμπιστοσύνη στην κοινωνική ασφάλιση Ελλάδα ,Πολιτική

11:5112/12

Μητσοτάκης: Το ν/σ που ψηφίσαμε είναι μία δημοκρατική νίκη Ελλάδα ,Πολιτική

11:4312/12

Έδεσαν κότες & τις πέταξαν στα σκουπίδια (VIDEO) Ελλάδα ,Κοινωνία

11:3412/12

Ποιες μέρες κλείνουν οι παιδικοί σταθμοί Δήμοι ,Θεσσαλονίκη

11:2612/12

Χανιά: Σύλληψη 56 χρόνου για ναρκωτικά Ελλάδα ,Κοινωνία

11:1712/12

ΝΔ για Νίνα Κασιμάτη: Να την αποπέμψει ο Τσίπρας Κόμματα ,Πολιτική

11:1012/12

Cheer League: Χρυσά μετάλλια σε Θεσσαλονικιές (ΦΩΤΟ-VIDEO) Αθλητισμός ,Θέματα GR Times ,Θεσσαλονίκη

11:0012/12

Η κακοκαιρία «χτύπησε» και τη Ρόδο Ελλάδα ,Κοινωνία

10:5212/12

«Διδώ» – Διακοπή κυκλοφορίας σε Ημαθία & Χαλκιδική Ελλάδα ,Θέματα GR Times

10:4312/12

«Κυβέρνηση & ΕΦΚΑ μας λένε καλό παράδεισο» (ΦΩΤΟ) Θέματα GR Times ,Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

10:3412/12

Το τετ-α-τετ Γεωργιάδη-Θεοδωρικάκου στη Βουλή! (ΦΩΤΟ) Παραπολιτικά

10:2612/12

Γαλλία: Κινητοποιήσεις και τα Χριστούγεννα Διεθνή

10:1712/12

Ο Τραμπ υπέγραψε ένα αμφιλεγόμενο διάταγμα Διεθνή

10:0812/12

Πέτσας για τουρκική προκλητικότητα Κόμματα ,Πολιτική

10:0012/12

Αυλώνα: Τραυματισμός κρατουμένου Ελλάδα ,Κοινωνία

09:5212/12

Ο Δήμος Αριστοτέλη στο Τορίνο για… τουρισμό! Β.Ελλάδα ,Τουρισμός

09:4412/12

ΕΡΓΟΣΕ: Σοβαρές κακοτεχνίες σε σήραγγα στο Θεσσαλονίκη- Ειδομένη Επιχειρήσεις ,Θέματα GR Times

09:3612/12

Η περιγραφή του παιδιού που τον χτύπησε πατέρας συμμαθήτριάς του Ελλάδα ,Κοινωνία

09:2812/12

Δήμος Νεάπολης-Συκεών: Δράσεις για άτομα με αναπηρία Δήμοι ,Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

09:1912/12

Νέα Ζηλανδία: Αύριο ο εντοπισμός αγνοουμένων Διεθνή

09:0812/12

Σάμος: Διάσωση 47 μεταναστών Ελλάδα ,Κοινωνία

09:0012/12

Χαλκιδική: Απεγκλωβισμοί λόγω κακοκαιρίας (ΦΩΤΟ) Β.Ελλάδα ,Κοινωνία

08:5012/12

Χωρίς ρεύμα σε Εύοσμο και Νέους Επιβάτες Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

08:4212/12

Μητσοτάκης: Θέλουμε… «μια οικογένεια για κάθε παιδί» Παραπολιτικά

08:3412/12

Τι δήλωσε η Κεραμέως αφού ψήφισε για απόδημους Ελλάδα ,Πολιτική

08:2612/12

Novartis: Θα πάνε οι δικογραφίες σε εφέτη-ανακριτή; Ελλάδα ,Κοινωνία

08:1812/12

Χιλή: Βρέθηκαν συντρίμμια – Έρευνα για σχέση με το C-130 Διεθνή

08:1012/12

Κλειστή η Ε.Ο Λαγκαδικίων-Σχολαρίου Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

08:0212/12

Αθήνα: Τρεις επιθέσεις σε μια ώρα Ελλάδα ,Κοινωνία

07:5412/12

Συγκέντρωση συνταξιούχων στον ΕΦΚΑ Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

07:4612/12

Κάλπες σήμερα στην Μεγάλη Βρετανία Διεθνή

07:3812/12

Νέοι σεισμοί στην Κρήτη τα ξημερώματα Ελλάδα ,Κοινωνία

07:3012/12

Ψαραντώνης και Ν.Ξυλούρη στο GRTimes: Χωρίς Θεό, χωρίς παλμό, δεν υπάρχει ζωή (VIDEO) SamTimes ,Σημαντικά

07:2212/12

Χωρίς νερό στις Συκιές Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

07:1112/12

Όλυμπος Νάουσα: Αρχίζουν οι εργασίες στο ιστορικό ακίνητο Θέματα GR Times ,Θεσσαλονίκη ,Τουρισμός

07:0012/12

Ο καιρός σήμερα Πέμπτη Ελλάδα ,Σημαντικά

06:3012/12

«TOC TOC»… στο Ράδιο Σίτυ! Θεσσαλονίκη ,Πολιτισμός

06:0012/12

Ο Φοίβος Δεληβοριάς στο Club του Μύλου Θεσσαλονίκη ,Πολιτισμός

05:3012/12

Champions League: Οι ομάδες που προκρίθηκαν στους «16» Αθλητισμός

05:0012/12

Ο Μπόρις Τζόνσον κρύφτηκε… στο ψυγείο (VIDEO) Διεθνή

04:3012/12

ΕΕ: Εγκρίθηκαν δύο νέες θεραπείες για καρκίνωμα Υγεία

04:0012/12

Σε ποιον τομέα θα ξεσπάσει το δίσεκτο 2020 για κάθε ζώδιο; Διάφορα

03:3012/12

ΑΠΘ: Δωρεάν ιατρικός έλεγχος σε πρόσφυγες ποδοσφαιριστές Θεσσαλονίκη

03:0012/12

Μήπως ο πρώην σου ξέρει τους κωδικούς σου; Διάφορα

02:3012/12

Επτά λόγοι που φουντώνουν οι καβγάδες στα οικογενειακά τραπέζια Διάφορα

02:0012/12

Η Γκρέτα Τούνμπεργκ είναι το Πρόσωπο της Χρονιάς 2019 Διεθνή

01:3012/12

GNTM – «Είχα κινητό και έπινα αλκοόλ απ’ έξω» (VIDEO) Lifestyle

ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑ
ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑ