Χαμός με την τηλεκπαίδευση – «Έπεσε» πάλι το Webex (ΦΩΤΟ)

Χαμός με την τηλεκπαίδευση – «Έπεσε» πάλι το Webex (ΦΩΤΟ)

“Βατερλό” με το σύστημα τηλεκπαίδευσης, μέσω της πλατφόρμας Webex, που ήταν προγραμματισμένο να λειτουργήσει από σήμερα για μαθητές δημοτικών και νηπιαγωγείου.

Παρά τις διαβεβαιώσεις του Υπουργείου Παιδείας ότι κύλησε ομαλά η διαδικασία σήμερα, οι πληροφορίες του GRTimes.gr αναφέρουν ότι για όσους κατάφεραν να συνδεθούν, το σύστημα κατέρρευσε μετά από λίγη ώρα. “Κάποιοι συνάδερφοι κατάφεραν να πουν ένα γεια στους μαθητές τους, πριν πέσει η σύνδεση” ανέφερε χαρακτηριστικά η εκπαιδευτικός Αναστασία Χαλικιά στο GRTimes.gr.

Αυτή ήταν εικόνα που συναντούσαν σήμερα γονείς και μαθητές του Δημοτικού που προσπάθησαν να κάνουν την πρώτη τηλεκπαίδευση μετά το κλείσιμο των σχολείων. Άλλωστε και από τις πρώτες μέρες λειτουργίας της πλατφόρμας για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σημειώθηκαν πολλά προβλήματα.

“Ολοκληρώσαμε την  πρώτη ώρα μαθήματος και στη δεύτερη το σύστημα έπεσε και δεν ξανασυνδέθηκε ποτέ για να συνεχίσουμε. Υπήρξε ένα μεγάλο μπέρδεμα σήμερα” σχολίασε στο GRTimes.gr η εκπρόσωπος της ΔΟΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης Δέσποινα Σαββίδου. Σημείωσε ότι οι γονείς προσπάθησαν πολύ με κινητά ή υπολογιστές να βοηθήσουν για την ομαλή διεξαγωγή των μαθημάτων αλλά σε πολλές περιπτώσεις ήταν αδύνατη η σύνδεση με την πλατφόρμα. Η κ. Σαββίδου σχολίασε επίσης ότι για τα παιδιά του Δημοτικού θα πάρει χρόνο να εξοικειωθούν με την διαδικασία καθώς για εκείνα φαντάζει σαν παιχνίδι ακόμη. Πρόσθεσε ότι η ασύγχρονη διαδικασία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε τον περασμένο Μάρτιο λειτούργησε πολύ καλύτερα και ήταν πιο εξυπηρετικοί κυρίως για τους γονείς.

“Αυτό δεν είναι εκπαίδευση για τα παιδιά του νηπιαγωγείου”

Τραγική χαρακτηρίζει την πρώτη μέρα της τηλεκπαίδευσης η πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Ο Αριστοτέλης και νηπιαγωγός Βούλα Ζαραϊδώνη. Περιγράφει την απογοήτευση των νηπίων να δουν τη δασκάλα τους και δεν τα κατάφεραν.

“Οι 3 από τους 18 μαθήματος του ενός τμήματος του σχολείου κατάφεραν να συνδεθούν για πολύ λίγο μέχρι να “κρασάρει” στο σύστημα. Ωστόσο, τεράστια ήταν και η απογοήτευση των παιδιών που δεν είχαν καμία ευκαιρία να συνδεθούν για να μιλήσουν με τη δασκάλα τους καθώς δεν είχαν στο σπίτι τον απαραίτητο εξοπλισμό” αναφέρει .Εξηγεί πως νηπιαγωγοί σε όλη τη χώρα συγκεντρώνουν τα αιτήματα των γονέων, που χρειάζονται να προμηθευτούν τάμπλετ.

Για την ίδια αυτός ο τρόπος εκπαίδευσης είναι τελείως ακατάλληλος για παιδιά νηπιαγωγείου. “Αυτό δεν είναι εκπαίδευση. Το μάθημα σε αυτές τις ηλικίες είναι διαδραστικό. Τα μικρά παιδιά δεν μπορούν να διαχειριστούν μόνα την πλατφόρμα ούτε να μείνουν για πολλή ώρα μπροστά σε μία οθόνη σημειώνει και εκφράζει τον προβληματισμό της και για τον προγραμματισμό. Είναι χαρακτηριστικό ότι μία μαμά συνδέθηκε στο μάθημα την ώρα που τάιζε το παιδί της. Οι μεσημεριανές ώρες είναι ώρες φαγητού και ξεκούρασης για τα μικρά παιδιά” επισημαίνει χαρακτηριστικά η κ. Ζαραϊδώνη. Τέλος, υποστηρίζει ότι έπρεπε να υπάρξει σχετική έρευνα ώστε να μην κλείσουν τα σχολεία καθόλου. “Ακούμε ότι σε λίγο καιρό θα ξανανοίξουν τα σχολεία ενώ τα κρούσματα δεν έχουν μειωθεί. Ποιος είναι ο λόγος που έκλεισαν εξαρχής”, διερωτάται με νόημα.

“Πάρτι” σχολίων από γονείς που προσπαθούσαν όλο το μεσημέρι να συνδεθούν στην πλατφόρμα

“Πάρτι” στήθηκε στα social media για την αδυναμία των μαθητών να συνδεθούν στην πλατφόρμα. Πολλοί γονείς σχολίασαν σαρκαστικά το γεγονός οτι διάλειμμα διήρκησε περισσότερο από το μάθημα ενώ κάποιοι άλλοι σχολίασαν την απογοήτευση των παιδιών από το σημερινό φιάσκο.

Ενδεικτικά παρατίθενται κάποια από τα σχόλια των χρηστών του διαδικτύου σχετικά με την σημερινή πρεμιέρα της τηλεκπαίδευσης για τα παιδιά του νηπιαγωγείου και του Δημοτικού.

 

 

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ