ΔΕΗ: Ρύθμισαν τις οφειλές τους 110.000 καταναλωτές

ΔΕΗ: Ρύθμισαν τις οφειλές τους 110.000 καταναλωτές

Ρεπορτάζ: Δέσποινα Αθανασιάδη

Βελτίωση της εισπραξιμότητας και περιορισμός της «διαρροής» καλών πελατών προς τον ανταγωνισμό καταγράφει η ΔΕΗ κατά το τελευταίο τρίμηνο.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες από την επιχείρηση, πάνω από 110.000 καταναλωτές έχουν ρυθμίσεις τις οφειλές τους, ύψους 155 εκατ. ευρώ, με το νέο σύστημα που τέθηκε σε εφαρμογή την 1η Οκτωβρίου.

Η ρύθμιση οδήγησε σε σταθεροποίηση των ληξιπρόθεσμων οφειλών αλλά και βελτίωση της εισπραξιμότητας, καθώς στα ταμεία της ΔΕΗ εισρέουν πλέον περισσότερα από όσα τιμολογούνται, κάτι που σημαίνει ότι εξοφλούνται και παλαιότερες οφειλές. Επίσης, έχει περιοριστεί ο ρυθμός μείωσης των καλών πελατών οι οποίοι μετακινούνται σε εναλλακτικούς προμηθευτές.

Υπενθυμίζεται ότι το νέο σύστημα ρύθμισης οφειλών προβλέπει χαμηλότερη προκαταβολή (10-20% της οφειλής) και μέχρι 18 δόσεις ενώ για οφειλές άνω των 3.000 ευρώ υπάρχει η δυνατότητα διακανονισμού και σε 24 δόσεις αλλά με μεγαλύτερη προκαταβολή (30%). Η ένταξη στη ρύθμιση γίνεται με αυτοματοποιημένη διαδικασία, με την υποβολή της αίτησης ενώ υπάρχει και η δυνατότητα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης στο 11770.

Απαραίτητη προϋπόθεση για να ισχύει η ρύθμιση, να εξοφλούνται εμπρόθεσμα οι δόσεις και οι τρέχοντες λογαριασμοί (λογαριασμοί που εκδίδονται μετά τη ρύθμιση). Όποιος χάσει τη ρύθμιση, για να ενεργοποιηθεί εκ νέου θα πρέπει να καταβάλει τις ληξιπρόθεσμες δόσεις και τους τρέχοντες λογαριασμούς ενώ οι πελάτες που είναι συνεπείς στη τήρηση του διακανονισμού, δικαιούνται και την έκπτωση συνέπειας στους τρέχοντες λογαριασμούς.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top