Καραγιάννη: Η Θεσσαλονίκη αποκτά το δικό της brand (ΗΧΗΤΙΚΟ)

Καραγιάννη: Η Θεσσαλονίκη αποκτά το δικό της brand (ΗΧΗΤΙΚΟ)

Στην ανάγκη να αποκτήσει η Θεσσαλονίκη το δικό της brand αναφέρθηκε η αντιδήμαρχος Πολιτισμού –Τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης, Μαρία Καραγιάννη μιλώντας το πρωί της Πέμπτης στη Μαρία Σαμολαδά και στην εκπομπή «Θεσσαλονίκη μου, καλημέρα», στον Real Fm 107,1.

Μάλιστα, όπως η ίδια εξήγησε, στη «μάχη» για το «χτίσιμο» της τουριστικής ταυτότητας της πόλης και της αναγνωρισιμότητάς της μπαίνουν 29 σύμβολα εμπνευσμένα από την ιστορία και την καθημερινότητά της και τα οποία θα διακοσμούν αναμνηστικά είδη.

Τα σύμβολα αυτά εντάσσονται σε μια σειρά από δράσεις και σε έναν στρατηγικό σχεδιασμό που έχει καταρτίσει η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης για την τουριστική ανάπτυξη της πόλης. Μάλιστα, αυτός ο σχεδιασμός «τέθηκε σε μίνι διαβούλευση» το βράδυ της Τρίτης με εκπροσώπους φορέων της Θεσσαλονίκης, καθώς -όπως είπε η κυρία Καραγιάννη- «θέλουμε αυτόν τον σχεδιασμό να τον αγκαλιάσουν όλη η πόλη και οι επαγγελματίες».

Να σημειωθεί ότι στα 29 σύμβολα της Θεσσαλονίκης -τα οποία θα ανανεώνονται και θα συμπληρώνονται- περιλαμβάνονται το νούμερο 456 -αριθμός εγγραφής της Θεσσαλονίκης στην UNESCO χάρη στα 15 Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς- το «κουλούρι Θεσσαλονίκης», ο πλάτανος, Ροτόντα και το ρεμπέτικο!

Επίσης, η αντιδήμαρχος Τουρισμού και Πολιτισμού αναφέρθηκε στις φετινές επιδόσεις και τους στόχους του τουρισμού.

Ακούστε όλα όσα είπε η Μαρία Καραγιάννη στη Μαρία Σαμολαδά:

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ