Τα παράπονα στον δήμαρχο με… βιντεοκλήση

Τα παράπονα στον δήμαρχο με… βιντεοκλήση

Ρεπορτάζ: Φωτεινή Στεφανοπούλου

Νέο τρόπο επικοινωνίας με τους δημότες στα πρότυπα που έχει επιβάλει η πανδημία του κορωνοϊού θα εγκαινιάσει ο δήμαρχος Πυλαίας – Χορτιάτη, Ιγνάτιος Καϊτεζίδης.

Μέσα στο επόμενο διάστημα πρόκειται να εγκαταστήσει στο δημαρχείο ειδική πλατφόρμα, προκειμένου να ακούει τα παράπονα των δημοτών του μέσω βιντεοκλήσης!

Ο Ιγνάτιος Καΐτεζίδης είναι από τους δημάρχους που στα 22 χρόνια της θητείας του δεν έκλεισε ποτέ την πόρτα του στο κοινό και πάντα δεχόταν πολίτες για να ενημερωθεί για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, συχνά παρουσία των αρμόδιων αντιδημάρχων ή υπηρεσιακών παραγόντων. Ωστόσο, η πρακτική αυτή εκ των πραγμάτων περιορίστηκε το τελευταίο διάστημα εξαιτίας του κορωνοϊού.

«Λόγω κορωνοϊού μειώθηκαν τα ραντεβού και γίνονταν μόνο για επείγοντα θέματα, κατόπιν αξιολόγησης. Επιπλέον, δεν κάνω μεγάλα ραντεβού με κόσμο για να προστατεύσω και τους συνεργάτες μου», εξήγησε στο GRTimes.gr.

Αναζητώντας εναλλακτική λύση για να μη χάσει την επαφή με τους δημότες ο δήμαρχος κατέληξε σε μία απλή πλατφόρμα τύπου skype και όχι κάτι ποιο πολύπλοκο όπως οι εφαρμογές που χρησιμοποιούνται για τις τηλεδιασκέψεις.

Προγραμματίζει και… συντομεύει τα ραντεβού

«Είναι ειδική πλατφόρμα, στην οποία μπορείς να προγραμματίσεις το κάθε ραντεβού ανάλογα με τον χρόνο που θέλεις να διαθέσεις, ανά δέκα ή δεκαπέντε λεπτά. Ο δημότης μπορεί να επικοινωνεί με τη γραμματεία για να κλείνει ραντεβού, αλλά μπορεί να το κάνει και ο ίδιος μέσω της πλατφόρμας σε ώρα που θα βρει διαθέσιμη, χωρίς δηλαδή να χρειάζεται να τηλεφωνήσει», ανέφερε ο κ. Καϊτεζίδης.

Το νέο σύστημα αναμένεται να έχει διπλό όφελος, καθώς από τη μια θα διατηρήσει την «ώρα του δημότη», ενώ από την άλλη θα περιορίσει χρονικά τα… φλύαρα ραντεβού.

«Υπάρχουν περιπτώσεις που το ραντεβού μπορεί να ολοκληρωθεί σε ένα λεπτό, αλλά τελικά κρατάει… μισή ώρα. Η πλατφόρμα έχει ρολόι και για τους δύο, οπότε φαίνεται ο χρόνος που απομένει και όταν αυτός ολοκληρωθεί κλείνει από μόνη της. Εάν, βέβαια, κρίνω ότι ο χρόνος δεν είναι επαρκής, μπορώ να επικοινωνήσω εκ νέου με τον πολίτη», τόνισε.

Το σύστημα αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία μέσα στον Νοέμβριο, οπότε θα στηθεί η πλατφόρμα και θα ενημερωθούν οι δημότες για τη νέα δυνατότητα επικοινωνίας με τον δήμαρχο.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ