Δυναμική τηλεοπτική καμπάνια του Επιμελητηρίου Πιερίας, για την προώθηση του φρέσκου Μυδιού Πιερίας

Δυναμική τηλεοπτική καμπάνια του Επιμελητηρίου Πιερίας, για την προώθηση του φρέσκου Μυδιού Πιερίας

Ηλίας Χατζηχριστοδούλου: «Στόχος μας πάντα η προβολή και η στήριξη της ανταγωνιστικότητας των Πιερικών προϊόντων»

Ξεκινάει δυναμικά εντός της εβδομάδας η μεγάλη διαφημιστική καμπάνια του Επιμελητηρίου Πιερίας, σε τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου με τίτλο, «Δράσεις προώθησης, προβολής και αύξησης της αναγνωρισιμότητας του φρέσκου Μυδιού Πιερίας στην αγορά της Ελλάδας, Ιταλίας, Βελγίου και Γαλλίας», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Αλιείας και Θάλασσας 2014- 2020».

Σκοπός της καμπάνιας είναι η προώθηση του φρέσκου Μυδιού Πιερίας όχι μόνο πανελλαδικά αλλά και σε ευρωπαϊκές αγορές.

Η μυδοκαλλιέργεια στην περιοχή της Πιερίας είναι ένας από τους πιο δυναμικά εξελισσόμενους παραγωγικούς κλάδους της τοπικής οικονομίας, το προϊόν του οποίου καλύπτει το 25% της εγχώριας παραγωγής.

Το Επιμελητήριο Πιερίας εξασφάλισε, τρίμηνη τηλεοπτική προβολή διαφημιστικού σποτ καθημερινά στους τηλεοπτικούς σταθμούς OPEN, STAR, ΑΝΤ1, ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3, ΣΚΑΙ, MEGA, NOVA, καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, σε εκπομπές ευρείας θεαματικότητας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Σακελλαροπούλου – Χριστοδουλίδης: Εγγύηση για το Κυπριακό η στενή συνεργασία με την Ελλάδα

ΕΛΣΤΑΤ: Στο 6,1% ο πληθωρισμός τον Φεβρουάριο στην Ελλάδα

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top