Ε.Σ.Ω.: Εξ ολοκλήρου στήσιμο e-shop για μερικά τυχερά μέλη

Ε.Σ.Ω.: Εξ ολοκλήρου στήσιμο e-shop για μερικά τυχερά μέλη

Το στήσιμο των e-shops μερικών καταστημάτων-μελών του Εμπορικού Συλλόγου Ωραιοκάστρου, θα αναλάβει ο σύλλογος σε συνεργασία με το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης. Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ωραιοκάστρου, κ. Βασίλης Ιακωβίδης αναφέρει ότι η δημιουργία e-shop αλλά και η διατήρησή του, είναι μία ιδιαίτερα κοστοβόρα διαδικασία. Έτσι ο Σύλλογος ζήτησε επιχορήγηση από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, ώστε να “ελαφρύνει” όσο γίνεται τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες.

Ρεπορτάζ: Νεκταρία Ψαράκη 

Σύμφωνα με τον κ. Ιακωβίδη, ο Εμπορικός Σύλλογος Ωραιοκάστρου δίνει την ευκαιρία σε όσες επιχειρήσεις-μέλη το επιθυμούν, της εντελώς δωρεάν δημιουργίας e-shop, η οποία θα χρηματοδοτηθεί από επιχορήγηση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης. Όπως αναφέρει ο ίδιος, αρκετά καταστήματα εξέφρασαν την επιθυμία τους δηλώνοντας συμμετοχή, ωστόσο μόνο αν υπάρξει η οικονομική δυνατότητα θα εξυπηρετηθούν όλα, αλλιώς θα γίνει κλήρωση, στην οποία δε θα συμμετέχουν οι επαγγελματίες οι οποίοι ανήκουν στο Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου.

“Μέχρι στιγμής 6-7 καταστήματα δήλωσαν ενδιαφέρον. Τα e-shops θα στηθούν εξ ολοκλήρου εντελώς δωρεάν, ενώ ταυτόχρονα θα φιλοξενηθούν στο site του Εμπορικού Συλλόγου Ωραιοκάστρου”, αναφέρει ο πρόεδρος.

“Ακριβό το στήσιμο ενός e-shop ειδικά για τους μικρομεσαίους”

Ο ίδιος, σημειώνει ότι η δημιουργία ενός e-shop, ειδικά για μία μικρή επιχείρηση, είναι μία ιδιαίτερα κοστοβόρα διαδικασία.

“Το στήσιμο ενός e-shop είναι ιδιαίτερα ακριβό. Πρέπει να πληρώσεις για τη φιλοξενία στο server, για την αγορά του pod name, να λάβεις εκπαίδευση από έναν προγραμματιστεί για το πως μπορείς να το αξιοποιήσεις αλλά και να το διαφημίσεις. Ωστόσο η προσπάθεια δεν τελειώνει εδώ. Χρειάζονται χρήματα για τη διατήρηση του ηλεκτρονικού μαγαζιού. Ένα e-shop χρειάζεται καθημερινή ανανέωση. Πρέπει να προστίθενται τα καινούρια προϊόντα, να αφαιρούνται όσα εξαντλούνται, να παρακολουθείς τις πωλήσεις, να βεβαιώνεσαι ότι φαίνονται διαθέσιμα όλα τα μεγέθη… δεν είναι απλό. Ακόμη, χρειάζεσαι ένα μοντέλο, αν μιλάμε για κατάστημα ρουχισμού ή υποδημάτων”, αναφέρει ο κ. Ιακωβίδης.

Ο ίδιος, κλείνοντας, συμπεραίνει ότι για την επίτευξη όλων των παραπάνω, πλην όλων των προαναφερθέντων εξόδων, κρίνεται απαραίτητη η πρόσληψη ενός έξτρα υπαλλήλου για τη διαχείριση του e-shop, ενώ εκφράζει τις αμφιβολίες του για το κατά πόσο θα καταφέρουν να ανταπεξέλθουν μικρομεσαία καταστήματα του κόστους.

Να σημειωθεί, ότι ο κ. Ιακωβίδης είχε εκφράσει μιλώντας στο GRTimes.gr, τη διαφωνία του για τη λειτουργία των καταστημάτων με Click Away, αναφέροντας χαρακτηριστικά: “Το click away ενισχύει μόνο τις μεγάλες επιχειρήσεις. Πολύ λίγοι μικρομεσαίοι ήταν έτοιμοι”.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ