Εμπορικός Σύλλογος Κορδελιού – Ευόσμου: Μας «πνίγει» το δίκιο

Εμπορικός Σύλλογος Κορδελιού – Ευόσμου: Μας «πνίγει» το δίκιο

Τον έντονο προβληματισμο του για την νέα κατάσταση στην οποία μπαίνει από σήμερα ολόκληρος ο δήμος Κορδελιού – Ευόσμου, με κλειστά καταστήματα εξέφρασε στο GRTimes ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της περιοχής (ΕΜΣΕΚ), Κώστας Βασιλειάδης. 

Ρεπορτάζ: Θωμάς Καλέσης

“Είναι μια δύσκολη κατάσταση την οποία καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε για άλλη μια φορά. Έχουμε χάσει το μέτρημα πλέον, αλλά θέλω να είμαι δίκαιος. Θέλω να πω την αλήθεια. Είναι πολύ δύσκολη η ισορροπία ανάμεσα στη δημόσια υγεία και την επιχειρηματικότητα” σημείωσε στο GRTimes ο κ. Βασιλειάδης και πρόσθεσε ότι “η απόφαση για ολικό lockdown μας βρήκε απροετοίμαστους. Για την ακρίβεια, πέσαμε από τα σύννεφα. Δεν είχαμε εικόνα ότι οδεύουμε για κάτι τέτοιο. Και σε δεύτερο χρόνο, πρόκειται για μια απόφαση που δημιουργεί μεγάλο πονοκέφαλο στον εμπορικό κόσμο της περιοχής μας”. 

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κορδελιού – Ευόσμου έκανε λόγο και για αθέμιτο ανταγωνισμό που ενδεχομένως να δημιουργηθεί με τις γειτονικές αγορές που βρίσκονται στον αστικό ιστό της Θεσσαλονίκης. 

“Εδώ στην περιοχή μας, θα ζήσουμε μια πολύ περίεργη εικόνα. Τι θέλω να πω; Χωροταξικά θα μοιάζει με έναν δρόμο, όπου τα καταστήματα της μιας πλευράς θα είναι κλειστά και της απέναντι πλευράς θα είναι ανοιχτά. Αυτό, όπως είναι κατανοητό, θα επιφέρει αθέμιτο ανταγωνισμό και απώλειες σε πελατειακή βάση. Στο πλαίσιο αυτό, ζητούμε να μάθουμε τα κριτήρια βάσει των οποίων πάρθηκε η συγκεκριμένη απόφαση για ολικό  lockdown, να μάθουμε δηλαδή αριθμούς και το τι ακριβώς συνέβη και παράλληλα ζητούμε την στήριξη των επιχειρήσεων που πρέπει να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις, οι οποίες πλέον διογκώνονται” τόνισε χαρακτηριστικά. 

Εξήγησε δε, ότι “από τη στιγμή που δεν υπάρχει απαγόρευση μετακίνησης και από τη στιγμή που η υπόλοιπη αγορά της ΠΕ Θεσσαλονίκης θα είναι ανοικτή δεν ξέρω, ούτε πως μπορεί να λειτουργήσει το μοντέλο του lockdown, ούτε και τι ρόλο θα παίξει στην επιδημιολογική εικόνα. Και βέβαια αυτό, όπως προείπα, δημιουργεί σημαντικό πρόβλημα απωλειών πελατειακής βάσης, καθώς αν ένας καταναλωτής αποφασίσει να μετακινηθεί σε μια κοντινή γειτονιά για να ψωνίσει, τότε το πιθανότερό είναι πως αυτό το κατάστημα θα το ξαναεπισκεφθεί και στο μέλλον. Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισαν και δήμοι στην Αττική”. 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ