Επιμελητήριο Αρκαδίας: Προβολή του προορισμού σε Ελλάδα και εξωτερικό

Επιμελητήριο Αρκαδίας: Προβολή του προορισμού σε Ελλάδα και εξωτερικό

Ένα μεγάλο εγχείρημα προωθεί το Επιμελητήριο Αρκαδίας με στόχο τη δημιουργία της νέας ταυτότητας του προορισμού Αρκαδία, που έχει όλες τις δυνατότητες να υποστηρίξει τουρισμό όλες τις εποχές του χρόνου, συνδυάζοντας βουνό και θάλασσα, αυθεντικότητα, εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ιστορία και πολιτισμό, γαστρονομία, ζεστή φιλοξενία και αμέτρητες εμπειρίες στους επισκέπτες. «This is Arcadia» είναι ο τίτλος της διαφημιστικής καμπάνιας που προβάλει το Επιμελητήριο Αρκαδίας.

Ρεπορτάζ: Ντέπυ Χιωτοπούλου (hiotopoulou@gmail.com)

«Αυτή είναι η Αρκαδία» ή αλλιώς «This is Arcadia» είναι ο τίτλος του νέου διαφημιστικού τετράλεπτου βίντεο της καμπάνιας που προωθεί το Επιμελητήριο  Αρκαδίας, επιδιώκοντας να ενισχύσει άμεσα την προσπάθεια κάλυψης του χαμένου εδάφους για τον προορισμό και να προσελκύσει τουρίστες από Ελλάδα και εξωτερικό, τόσο για εναλλακτικά όσο και για οικογενειακά ταξίδια.

«Πρέπει με γρήγορους ρυθμούς να διαμορφώσουμε τις κατάλληλες προϋποθέσεις για ένα φιλικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Με αναπτυξιακές προοπτικές, η ανάκαμψη του τουρισμού σημαίνει ανάκαμψη της οικονομίας, τόνωση της απασχόλησης, εισροή εισόδων, αναθέρμανση της αγοράς καθώς και αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών μας» δήλωσε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας Γιάννης Τρουπής στο πλαίσιο της διαδικτυακής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε χθες (Δευτέρα 12 Απριλίου) για την παρουσίαση της διαφημιστικής καμπάνιας «This is Arcadia».

Ο ίδιος επισήμανε ότι το Επιμελητήριο εργάζεται πάνω στο rebranding της Αρκαδίας, «εστιάζουμε στη φιλοσοφία του brand Αρκαδία, που αποτελεί ένα εξόχως τοπόσημο στην ελληνική ιστορία, είναι διεθνώς αναγνωρίσιμο και το συναντάμε σε τομείς κοινωνικής, επιχειρηματικής, οικονομικής δραστηριότητας» πρόσθεσε.

Επισημάνθηκε ότι ο σχεδιασμός για τουρισμό 365 μέρες είναι σε πλήρη εξέλιξη με επίκεντρο την τουριστική ανάπτυξη και όπως είπε ο κ. Τρουπής σχετικά με την διαφημιστική καμπάνια η οποία έχει την υποστήριξη του ΕΟΤ «συνδυάζει όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που έχει η Αρκαδία, δημιουργώντας μια αφήγηση εικόνων, χρωμάτων, συναισθημάτων».

Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στους ομογενείς μας τους οποίους χαρακτήρισε ως τους καλύτερους και σημαντικότερους πρεσβευτές της χώρας μας.

Την προώθηση της διαφημιστικής καμπάνιας σ’ όλη την ομογένεια διαβεβαίωσε από την πλευρά του ο υφυπουργός Εξωτερικών Κώστας Βλάσης αρμόδιος για τον απόδημο ελληνισμό, ο οποίος μιλώντας στην διαδικτυακή εκδήλωση τόνισε ότι το βίντεο θα φτάσει σ’ όλες τις ομογενειακές οργανώσεις σ’ όλον τον κόσμο, οι οποίες είναι πάνω από 3.000, καθώς και σ’ όλα τα ομογενειακά ΜΜΕ.

«Να ενισχύσουμε τη θέση της Αρκαδίας στον τουριστικό χάρτη προσελκύοντας περισσότερους επισκέπτες και επιμηκύνοντας τη διάρκεια της τουριστικής σεζόν. Το όνομα Αρκαδία αποτελεί ένα τοπόσημο με ιδιαίτερη ισχύ» ανέφερε ο κ. Βλάσης προσθέτοντας ότι η επανεκκίνηση του αρκαδικού τουριστικού προϊόντος θα ενισχύσει σημαντικά την ανάπτυξη του νομού γενικότερα στο επιχειρείν.

Ενίσχυση υποδομών, εκπαίδευση προσωπικού στον τουρισμό

Σύντομες τοποθετήσεις σχετικά με τις αξίες της Αρκαδίας αλλά και τα σημεία εκείνα στα οποία χρήζουν βελτίωσης, πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής παρουσίασης για την διαφημιστική καμπάνια «This is Arcadia».

Η ενίσχυση των υποδομών, η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, η εκπαίδευση του προσωπικού στα τουριστικά καταλύματα – πρωτοβουλία την οποία μπορεί να αναλάβει το Επιμελητήριο-, αλλά και η ενθάρρυνση μέσα από αναπτυξιακά προγράμματα για τη δημιουργία νέων τουριστικών υποδομών είναι σημεία που όπως επισήμανε ο  τέως Επίτροπος Μετανάστευσης Εσωτερικών Υποθέσεων και Ιθαγένειας στην Ευρωπαϊκή Ένωση Δημήτρης Αβραμόπουλος θα βοηθήσουν στη διαμόρφωση της τουριστικής πολιτικής της Αρκαδίας.

«Η Αρκαδία είναι ο συνδετικός κρίκος γεωγραφικά με τους άλλους όμορους νομούς και η πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου θα βοηθήσει την Πελοπόννησο συνολικά, να είναι από τους πρώτους προορισμούς, διότι έχει απόλυτα τουριστική αυτονομία» ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο κ. Αβραμόπουλος.

Από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας Χρήστος Λαμπρόπουλος επισήμανε ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου ‘τρέχει’ ένα εκτεταμένο πρόγραμμα βελτίωσης των υποδομών της Αρκαδίας, γίνονται προσπάθειες αποκατάστασης της προσβασιμότητας όλων των περιοχών με ασφαλείς και πιο γρήγορους δρόμους και ενισχύει με πολλαπλούς τρόπους τις επιχειρήσεις είτε με προγράμματα κατάρτισης είτε ενίσχυσης υφιστάμενων ή δημιουργίας νέων τουριστικών επιχειρήσεων.

«Γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια, που μαζί με το Επιμελητήριο μπορούμε να πετύχουμε τους δυο στόχους, αφενός να επιμηκυνθεί η περίοδος αφετέρου να αυξήσουμε το μερίδιο του τουριστικού προϊόντος που αντιστοιχεί στην Αρκαδία» ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο κ. Λαμπρόπουλος.

Για έναν σπάνιο τόπο που πρέπει να προβληθεί τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στο εξωτερικό μίλησε η θεματική Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Άννα Καλογεροπούλου επισημαίνοντας ότι τουρισμός είναι υποδομές, παροχές και η προβολή προσθέτοντας ότι στο επίπεδο των υποδομών γίνεται μια τεράστια προσπάθεια από τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα για την αναβάθμιση του προορισμού, το οδικό δίκτυο, την προσβασιμότητα στα τοπόσημα.

«Η Πελοπόννησος και η Αρκαδία δεν έχουν έλλειψη κλινών, έχουν έλλειψη προϊόντων και εμπειριών, πρέπει να τα παρουσιάζουμε με σύγχρονα ψηφιακά μέσα, όπως το βίντεο που παρουσιάζει το Επιμελητήριο Αρκαδίας» ανέφερε η κα. Καλογεροπούλου.

Στήριξη από τον ΕΟΤ

Τη στήριξη του ΕΟΤ στην τριετή διεθνή καμπάνια που ακολουθεί με κεντρικό μήνυμα «All you want is Greece» έχει το Επιμελητήριο Αρκαδίας και η εν λόγω διαφημιστική του καμπάνια «This is Arcadia».

Όπως ανέφερε ο αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Κωνσταντίνος Ζήκος  το βίντεο της Αρκαδίας εντάσσεται στις βασικές αρχές που έχει ορίσει ο ΕΟΤ.

«Με βασικό σύνθημα της τριετούς καμπάνιας που ακολουθεί ο ΕΟΤ να είναι «All you want is Greece», η καμπάνια και η στρατηγική του ΕΟΤ που θα παρουσιαστεί τις επόμενες εβδομάδες, και στα πλαίσια αυτά, η χώρα αντιμετωπίζεται ως ένας εν δυνάμει τουριστικός προορισμός, όχι μόνο στην παράκτια πλευρά αλλά και στην ενδοχώρα» επισήμανε ο κ. Ζήκος προσθέτοντας ότι η Αρκαδία είναι ένας προορισμός που συνδυάζει την πόλη -την Τρίπολη- ως city break (2 ώρες από Αθήνα, μιάμιση ώρα από Καλαμάτα με το αεροδρόμιο), έχει τις παράκτιες περιοχές, την ενδοχώρα, και μπορεί να αποτελέσει τη βάση για να προωθηθεί ως τουριστικός προορισμός. «Ο ΕΟΤ θα είναι αρωγός σ’ αυτήν την προσπάθεια» τόνισε ο κ. Ζήκος.

Σημειώνεται ότι βιντεοσκοπημένο μήνυμα έστειλε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης ο οποίος επιβράβευσε την πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Αρκαδίας εκφράζοντας την ικανοποίηση του για αυτήν την κίνηση.

«Η ανάληψη πρωτοβουλιών που έχουν στόχο την ενδυνάμωση της περιοχής έχουν πολύπλευρη προσφορά» ανέφερε ο κ. Θεοχάρης προσθέτοντας «Η γη της Αρκαδίας αντιπροσωπεύει την Ελλάδα των τεσσάρων εποχών και με σωστή οργάνωση και μεθοδικότητα μπορεί να μετατραπεί σ’ έναν προορισμό που θα συμβάλει στη στρατηγική ανακατεύθυνση του ελληνικού τουρισμού».

Από το βουνό στη θάλασσα

Η διαφημιστική ταινία της καμπάνιας, κύριο συστατικό για την τουριστική καμπάνια εδραιώνει την Αρκαδία  στη συνείδηση των επισκεπτών ως προορισμό που διαθέτει τα πάντα, με έμφαση στην προσφορά των εμπειριών και όχι μόνο στις ενδιάμεσες υπηρεσίες, δίνοντάς τους μια μοναδική και αυθεντική ταυτότητα.

Παράλληλα αναδεικνύει την ποικιλομορφία, την εξειδίκευση και τη διαφοροποίηση των τουριστικών προϊόντων, με κύριο γνώμονα τις νέες τάσεις ζήτησης για βιωματικές δραστηριότητες στην Αρκαδία. Παράλληλα παρουσιάζει την Αρκαδία ως ιδανικό προορισμό τόσο για εναλλακτικά όσο και για οικογενειακά ταξίδια.

«Το βίντεο στήθηκε σε μια λογική, ότι η Αρκαδία είναι από τις λίγες περιοχές, όπου σε μια ώρα και ένα τέταρτο, μπορείς να βρεθείς από τα 1.650 μ. κάνοντας σκι, στην παραλία της Κυνουρίας κάνοντας μπάνιο» ανέφερε ο πρόεδρος του Τουριστικού Τμήματος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας Γιάννης Σαμπράκος εξηγώντας ότι μέσα σε λίγα λεπτά αναδεικνύονται όλα όσα προσφέρει η Αρκαδία, χειμερινός τουρισμός, ήλιος και θάλασσα, αθλητικός τουρισμός (ποδηλασία, αναρρίχηση κτλ.), ιστορικός, θρησκευτικός, γαστρονομία κτλ.

Ο κ. Σαμπράκος έκανε αναφορά στην ξενοδοχειακή υποδομή του νομού, στη δυναμικότητά του, τόσο σε ξενοδοχειακές κλίνες όσο και στα ενοικιαζόμενα δωμάτια.

Η Αρκαδία διαθέτει 109 ξενοδοχεία με 3.600 κλίνες και 1.800 δωμάτια ενώ στα ενοικιαζόμενα υπάρχουν 3.000 κλίνες και 1.230 δωμάτια. Στο νομό υπάρχουν και 6 κάμπινγκ, παραλιακά, κυρίως στην Κυνουρία, με υψηλές υποδομές και παροχές.

Από την πλευρά του ο υπεύθυνος Συμβουλευτικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων Γιάννης Μπουρτσουκλής παρουσίασε το σκεπτικό και τον τρόπο με τον οποίο δημιουργήθηκε το βίντεο, με στόχο να συμπεριλάβει σε λίγα λεπτά όλα όσα προσφέρει η Αρκαδία.

«Μέσα από τις εναλλαγές τοπίων και εικόνων, αναδεικνύουμε όλους τους τομείς της τουριστικής βιομηχανίας, τον εναλλακτικό περιηγητικό τουρισμό, τον αθλητικό τουρισμό, τον αρχαιολογικό ιστορικό τουρισμό, τον θρησκευτικό. Μια μοναδική τουριστική ταυτότητα της Αρκαδίας για εναλλακτικά αλλά και για οικογενειακά ταξίδια» είπε, μεταξύ άλλων, ο κ. Μπουρτσουκλής.

Έμφαση στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού

Για την ενδυνάμωση του εναλλακτικού τουρισμού σε διαφορετικές μορφές και τις ταξιδιωτικές τάσεις οι οποίες αλλάζουν λόγω πανδημίας, αναφέρθηκε ο  πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου και πρόεδρος Ξενοδόχων Αρκαδίας Κωνσταντίνος Μαρινάκος λέγοντας ότι η Αρκαδία και γενικότερα η Πελοπόννησος διαθέτουν γενναιόδωρα όλα όσα αναζητάει μεγάλη μερίδα τουριστών όπως αυθεντικότητα σε θέματα προορισμών αλλά και υπηρεσιών, αντικατάσταση των επαγγελματικών ταξιδιών με ταξίδια που συνδυάζουν επαγγελματική δραστηριότητα και αναψυχή, διακοπές πιο φιλικές προς το περιβάλλον, έντονο ενδιαφέρον για εναλλακτικές μορφές τουρισμού κτλ.

«Με στοχευμένες δράσεις και εξωστρέφεια καλούμαστε να αναδείξουμε την Αρκαδία και την Πελοπόννησο σαν έναν ελκυστικό προορισμό» ανέφερε ο κ. Μαρινάκος προσθέτοντας ότι απαιτείται μια σύγχρονη θεματική και εμπειρική προσέγγιση, ένα σύγχρονο μοντέλο, καινοτόμες και έξυπνες δράσεις αναδεικνύοντας το προϊόν της Αρκαδίας και καθιερώνοντάς την στον διεθνή χάρτη στη θέση που πραγματικά της αξίζει.

Ο κ. Μαρινάκος επισήμανε ότι χρειάζεται ένα διαρκές πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων σε θέματα υποδομών καθώς και ένα εξειδικευμένο νομοθετικό πλαίσιο για την ανάδειξη και πιστοποίηση των ειδικών μορφών τουρισμού όπως για αναρριχητικά πεδία, πεζοπορικά μονοπάτια κτλ.

Σημειώνεται ότι στη διαδικτυακή παρουσία της διαφημιστικής καμπάνιας του Επιμελητηρίου Αρκαδίας «This is Arcadia» σύντομους χαιρετισμούς απεύθυναν και οι βουλευτές Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος και Γιώργος Παπαηλίου.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ