ΕΤΓΜ-Θ: Συγκρατημένη αισιοδοξία για τη φετινή τουριστική χρονιά – Διαδικτυακή κοπή βασιλόπιτας

ΕΤΓΜ-Θ: Συγκρατημένη αισιοδοξία για τη φετινή τουριστική χρονιά – Διαδικτυακή κοπή βασιλόπιτας

Διαδικτυακά, όπως επιβάλλεται εν καιρώ πανδημίας, έκοψε τη βασιλόπιτα η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας Θράκης, μεταφέροντας πνεύμα συνεργασίας και αισιοδοξίας. «Να γίνονται οι εμβολιασμοί και τα τεστ, ώστε να γίνει επανεκκίνηση του τουρισμού με ασφάλεια για την καλοκαιρινή περίοδο» ανέφερε ο πρόεδρος της ΕΤΓΜ-Θ Βύρων Θεολόγης.

Ρεπορτάζ: Ντέπυ Χιωτοπούλου (hiotopoulou@gmail.com)

Ευελιξία, προσαρμοστικότητα στα νέα δεδομένα, ταχύτητα στις αποφάσεις, συνέργειες αλλά και αποτελεσματικότητα στην αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού με τα εμβόλια αλλά και τα τεστ είναι τα κλειδιά για την ασφαλή επανεκκίνηση του τουρισμού, που όπως φαίνεται, και εξηγούν παράγοντες του χώρου, από την άνοιξη και έπειτα θα κριθεί η πορεία του, με ασφαλέστερες προβλέψεις από την έναρξη του καλοκαιριού και μετά.

Τα παραπάνω αποτυπώθηκαν στο πλαίσιο της σημερινής διαδικτυακής κοπής πίτας που έκοψε η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας Θράκης, με το καλωσόρισμα να γίνεται από τον πρόεδρο Βύρωνα Θεολόγη και τους σύντομους χαιρετισμούς να απευθύνουν ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας αλλά και ο πρόεδρος της Aegean Ευτύχιος Βασιλάκης.

Ο κ. Θεολόγης επισήμανε ότι ο κλάδος των τουριστικών γραφείων που επλήγη την χρονιά που μας πέρασε από το κύμα της πανδημίας του κορωνοϊού, κατάφερε να απορροφήσει στήριξη από την Πολιτεία, όπως φορολογικές και ασφαλιστικές ελαφρύνσεις, Επιστρεπτέες προκαταβολές, αναστολές εργαζομένων κτλ.

«Συμβάλλουμε στο ΑΕΠ της χώρας κατά 20% και ζητάμε περαιτέρω στήριξη από την Πολιτεία, ούτως ώστε, όταν αρθεί η αναστολή των εργαζομένων να επιστρέψουν στις επιχειρήσεις μας, οι οποίες όμως θα πρέπει να είναι όρθιες» ανέφερε ο πρόεδρος της ΕΤΓΜ-Θ κ. Θεολόγης εξηγώντας ότι για να επανέλθει στην κανονικότητά του ο τουρισμός θα πρέπει να γίνονται αφενός οι εμβολιασμοί, αφετέρου τα τεστ για τον κορωνοϊό, ώστε να υπάρχει αποτελεσματικότητα.

Στις αρχές Απριλίου η καμπάνια της ΠΚΜ 

Το μεγαλύτερο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας θα ‘τρέξει’ εντός του 2021, αρχής γενομένης τις πρώτες μέρες του Απριλίου. Τα παραπάνω αποκάλυψε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού ΠΚΜ Αλέξανδρος Θάνος, ο  οποίος όπως χαρακτηριστικά είπε «φιλοδοξούμε να είναι το καλύτερο πρόγραμμα και να βρεθούμε σε θέση ισχύος».

Η τουριστική προβολή της ΠΚΜ θα αφορά τόσο το εξωτερικό όσο και το εσωτερικό της χώρας, και μέσω του rebranding της, θα παρουσιάσει ένα νέο αφήγημα της Περιφέρειας.

«Η Ελλάδα θα έχει μεγάλη ζήτηση, και θα πρέπει το επόμενο διάστημα να είμαστε προετοιμασμένοι» ανέφερε ο κ. Θάνος λέγοντας ότι βρισκόμαστε στην άκρη του τούνελ και αρχίσαμε να βλέπουμε φως.

Σ’ ότι αφορά τα τουριστικά γραφεία επισήμανε πως οι συνέργειες μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου φορέα είναι απαραίτητες, «είστε οι αιμοδότες του τουρισμού» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Θάνος, στο πλαίσιο της σημερινής διαδικτυακής κοπής βασιλόπιτας της ΕΤΓΜ-Θ.

Έτος ανάκαμψης το 2021

Για μια δυσαναπλήρωτη χρονιά με τεράστια αβεβαιότητα στον κλάδο του τουρισμού σχολίασε το 2020 ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας, λέγοντας ότι ο τουρισμός υπήρξε το μεγάλο θύμα της πανδημίας του κορωνοϊού.

Το 70% των διεθνών τουριστικών αφίξεων παγκοσμίως ‘πάγωσε’, καταγράφοντας μείωση κατά 730 δις δολάρια  για τον παγκόσμιο τουρισμό, ήτοι 8πλάσιες απώλειες σε σύγκριση με την χρηματοπιστωτική κρίση που ξεκίνησε το 2009.

Με τον τουρισμό να απορροφάει το 20,8% του ΑΕΠ της χώρας, ο κ. Ζέρβας, ότι και για τη Θεσσαλονίκη που αποτελεί τουριστικό προορισμό το πλήγμα ήταν αισθητό, ωστόσο ανοίγεται ένα παράθυρο ευκαιρίας, λέγοντας ότι το 2021 δεν είναι χαμένη υπόθεση αλλά έτος ανάκαμψης.

Ο δήμος Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την Marketing Greece ‘τρέχει’ ψηφιακή καμπάνια προβολής της πόλης και αναφέρθηκε σε μια σειρά δράσεων για περαιτέρω προώθηση όπως η ανατύπωση του χάρτη της Θεσσαλονίκης με επιπλέον χρήσιμες πληροφορίες για νοσοκομεία, για τη διευκόλυνση του οδικού τουρισμού με επισήμανση θέσεων στάθμευσης, με αποτύπωση των νέων ποδηλατοδρόμων, και με δυνατότητα χρήσης των QR Codes που οδηγούν τους χρήστες στην παρεχόμενη πληροφορία μέσω εφαρμογής. Το πρόγραμμα med pearls που συνδέει το τουριστικό προϊόν με τον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα, το φυσικό περιβάλλον με τον πολιτισμό εστιάζοντας στο slow tourism, η ψηφιακή πλατφόρμα για τα τουριστικά αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης σε συνδυασμό με μετακινήσεις χαμηλής περιεκτικότητας σε άνθρακα, τη βιώσιμη και ενεργή κινητικότητα και κυρίως την προσβασιμότητα συμπεριλαμβάνονται στις δράσεις του δήμου Θεσσαλονίκης για την τουριστική προβολή.

Αύξηση πτήσεων από Θεσσαλονίκη

Με αφετηρία το Μάιο και τον Ιούνιο και σύμφωνα πάντα με τον υφιστάμενο σχεδιασμό, η Aegean επαναφέρει την αύξηση των πτήσεων της από/προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης.

Όπως επισήμανε ο πρόεδρος της Aegean Ευτύχιος Βασιλάκης στον σύντομο χαιρετισμό του, η Aegean στηρίζει τις κοινές προσπάθειες φορέων και ιδιωτικού τομέα για την ανάκαμψη του τουρισμού της χώρας.

Ήδη, όπως έχει ανακοινωθεί, ο σχεδιασμός της Aegean για τη Θεσσαλονίκη, εφόσον το επιτρέψουν οι συνθήκες, περιλαμβάνει αύξηση στις προσφερόμενες θέσεις σε σχέση με το 2019, τόσο από τις προγραμματισμένες όσο και από τις ναυλωμένες πτήσεις.

Σημειώνεται ότι η διαδικτυακή κοπή βασιλόπιτας της ΕΤΓΜ-Θ συντονίστηκε από την εταιρία τουριστικού μάρκετινγκ σε Ελλάδα και εξωτερικό Respond On Demand και όπως επισήμανε η ιδρύτρια Μαρία Αθανασοπούλου, τα διαδικτυακά workshop τόσο στο εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα πραγματοποιούνται με αμείωτο ρυθμό και με επιτυχία.

Κληρώσεις δώρων πραγματοποιήθηκαν με αεροπορικά εισιτήρια, διαμονή σε ξενοδοχεία σε Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Κέρκυρα, Κρήτη, γεύματα σε εστιατόρια, γλυκές απολαύσεις από ζαχαροπλαστείο της πόλης κτλ.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top