Το βραβείο της “Best Consumer Digital Bank in Western Europe for 2022” (Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα για Ιδιώτες στη Δυτική Ευρώπη για το 2022) απέσπασε η Eurobank, για τρίτη διαδοχική χρονιά, από το διεθνούς κύρους αμερικάνικο περιοδικό Global Finance.
Η Eurobank αναδείχθηκε επίσης:
The Best Consumer Digital Bank in Greece for 2022 (Η Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα για Ιδιώτες στην Ελλάδα για το 2022),
The Best Corporate Digital Bank in Greece for 2022 (Η Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα για Επιχειρήσεις στην Ελλάδα για το 2022) καθώς και
TheBest Open Banking APIs inWestern Europe for 2022 (Consumer) (Η Καλύτερη υπηρεσία ανοικτής τραπεζικής για Ιδιώτες στη Δυτική Ευρώπη για το 2022), αποτελώντας και τη μοναδική ελληνική συστημική τράπεζα που απέσπασε φέτος τετραπλή διάκριση από το διεθνούς κύρους περιοδικό.
Κάθε χρόνο οι διακρίσεις του περιοδικού GlobalFinance συνιστούν αξιόπιστο δείκτη αναγνώρισης των βέλτιστων πρακτικών στον χρηματοπιστωτικό κλάδο. Οι νικητές επιλέχθηκαν από συμμετοχές που αξιολογήθηκαν από μια παγκόσμιας κλάσης επιτροπή κριτών και τους συντάκτες του GlobalFinance. Ανάμεσα στα βασικά κριτήρια για την επιλογή των νικητών και την απονομή των διακρίσεων είναι η ισχυρή στρατηγική για την προσέλκυση πελατών μέσω ψηφιακών εφαρμογών και η παροχή υψηλών προδιαγραφών υπηρεσιών, η ανάπτυξη του πελατολογίου που κάνει χρήση των ηλεκτρονικών δικτύων (ψηφιακό πελατολόγιο), ο επιτυχημένος σχεδιασμός και η λειτουργικότητα των ψηφιακών εφαρμογών,καθώς και το εύρος των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών.
Ενδεικτικά κριτήρια που αξιολογήθηκανως προς τη λειτουργικότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι:
- Οι δυνατότητες που παρέχει η Τράπεζα στους χρήστες για OnBoarding.
Η Eurobank παρέχει δυνατότητα εξ ’αποστάσεως απόκτησης τραπεζικής σχέσης, τόσο για Έλληνες κατοίκους, όσο και για μη κατοίκους,σε 29 χώρες.
- Η ψηφιακή απόκτηση προϊόντων,από μια μεγάλη γκάμα προϊόντων που διαθέτει η Eurobank και τα οποία οι πελάτες της μπορούν να αποκτήσουν μέσω των ψηφιακών καναλιών της Τράπεζας.
- Το πλήθος των διαθέσιμων τραπεζικών συναλλαγών-οι οποίες ξεπερνούν τις 800-που μπορούν να πραγματοποιηθούνμέσω των ηλεκτρονικών καναλιών,οιδυνατότητεςμεταφοράς χρημάτων με χρήση μόνο του αριθμού κινητού τηλεφώνου,καθώς και οι ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακών πορτοφολιών. Να σημειωθεί πως η Eurobankπαρέχει τη δυνατότητα ανέπαφων συναλλαγών από τα ψηφιακά πορτοφόλια ApplePay,GooglePay™ και GarminPay.
- Η διαχείριση καρτών Eurobank μέσω της υπηρεσίαςCardsControl, οι μηχανισμοί που διαθέτει η Τράπεζα για ασφαλείς συναλλαγές και η δυνατότητα ελέγχου προϊόντων, ακόμη και από άλλες τράπεζες, μέσω της υπηρεσίας AccountAggregation.Να σημειωθεί ότι η Τράπεζα παρέχει και τη δυνατότητα χρήσης προϊόντων από άλλες τράπεζες μέσω της υπηρεσίας PaymentInitiation.
Οι παραπάνω διακριθείσες λειτουργικότητες υλοποιούνται από το Digital Factory, το ψηφιακό εργοστάσιο της Eurobank, το οποίο παίζει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ενός λειτουργικού «Omnichannel σχεδιασμού», με στόχο ο πελάτης να απολαμβάνει ενιαία εικόνα (branding / awareness) και υψηλά επίπεδα διαλειτουργικότητας μεταξύ των ψηφιακών καναλιών, αλλά και με το Δίκτυο καταστημάτων βάσει του Phygital μοντέλου της Eurobank.
Η διαρκής παρουσία της Eurobankανάμεσα στις,τεχνολογικά ,κορυφαίες τράπεζες στην Ευρώπη,ως προςτη δημιουργία και παροχή ψηφιακών λύσεων,αναδεικνύει την προτεραιότητα που αποδίδει η Τράπεζα στην παροχή καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από τις ψηφιακές της εφαρμογές, προκειμένου να διευκολύνει την καθημερινότητα των πελατών της και να βελτιώσει τη συνολική εμπειρία τους σε ένα απολύτως ασφαλές συναλλακτικό περιβάλλον.