Flyover: Οι 6 παρεμβάσεις του Υπ. Μεταφορών – Εξετάζεται η τηλεργασία στον δημόσιο τομέα (ΦΩΤΟ-VIDEO)

Flyover: Οι 6 παρεμβάσεις του Υπ. Μεταφορών – Εξετάζεται η τηλεργασία στον δημόσιο τομέα (ΦΩΤΟ-VIDEO)

Τις έξι παρεμβάσεις του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών για «ανακούφιση» του κυκλοφοριακού προβλήματος ανακοίνωσε ο υπουργός, Χρήστος Σταϊκούρας κατά τη συνεδρίαση του Συνεδρίαση του Συντονιστικού Οργάνου για το Flyover, το πρωί της Δευτέρας (19/2).

Ρεπορτάζ: Μιχαήλ Παπαβασιλείου

Σύσκεψη φορέων, με την παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την καταγραφή και προτεραιοποίηση των παρεμβάσεων σε σχέση με την κατασκευή του Fly Over πραγματοποιήθηκε σήμερα, Δευτέρα στο ΥΜΑΘ.

Οι 6 παρεμβάσεις του Υπουργείου:

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ανακοίνωσε έξι πρόσθετες παρεμβάσεις για την άμβλυνση των επιπτώσεων στο κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης από τις εργασίες κατασκευής της υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου Fly Over, με τον Χρήστο Σταϊκούρα να τονίζει ότι: «Το Fly Over είναι χρήσιμο και αναγκαίο έργο για την πόλη, όπως αναγνωρίζεται σχεδόν από το σύνολο των φορέων αυτής. Και αυτό γιατί από τη νέα περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης θα μπορούν να διέρχονται – ελεύθερα διοδίων – 10.000 οχήματα ανά ώρα, όταν σήμερα διέρχονται 5.000 οχήματα, ενώ, παράλληλα, αυξάνεται το επίπεδο οδικής ασφάλειας και μειώνεται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα».

Στη συνέχεια ο Υπουργός ανάφερε αναλυτικά τις παρεμβάσεις:

● Εκπόνηση μελετών εφαρμογής για την άμβλυνση των επιπτώσεων στην πόλη υπό τον Συντονισμό της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας,

● Εκμίσθωση τμημάτων του πρώην στρατοπέδου Καρατάσιου για την εξασφάλιση διαδρόμου για τα ασθενοφόρα προς τα Νοσοκομεία 424 και Παπαγεωργίου.

● Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ ΑΕ για τη λειτουργία της Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, από τον Ανισόπεδο Κόμβο Κ5 (Νοσοκομείο Παπαγεωργίου) έως τον Ανισόπεδο Κόμβο Κ12 (σύνδεση με Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Μουδανιών).

● Απόδοση χώρων της ΓΑΙΑΟΣΕ και της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ κατασκευή υπαίθριων χώρων στάθμευσης.

● Περιοδική και συστηματική ενημέρωση των φορέων σχετικά με την εξέλιξη του έργου, στο πλαίσιο του Συντονιστικού Οργάνου.

● Ακόμη μεγαλύτερη ενίσχυση του ΟΑΣΘ, με λεωφορεία και προσωπικό.

Επιπλέον, ο κ. Σταϊκούρας συμπλήρωσε πως «Σε κάθε περίπτωση, είμαστε διατεθειμένοι, να προχωρήσουμε και σε πρόσθετες παρεμβάσεις, ανάλογα με την πορεία και τη δυναμική των επιπτώσεων υλοποίησης αυτού του σημαντικού – για την πόλη – έργου.».

Εξετάζεται η τηλεργασία για τον δημόσιο τομέα

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης ο υφυπουργός Εσωτερικών Μακεδονίας – Θράκης, Στάθης Κωνσταντινίδης μίλησε για τις δράσεις που πραγματοποιούν τα συναρμόδια Υπουργεία, αλλά και για την περίπτωση ο δημόσιος τομέας να δουλέψει με τηλεργασία.

«Οι δράσεις και παρεμβάσεις που έχουν υλοποιηθεί και οι εκκρεμότητες που υπάρχουν στην κατεύθυνση ακριβώς της βελτίωσης των κυκλοφοριακών συνθηκών. Από την άλλη έχουν γίνει πολλές παρεμβάσεις από αλλά συναρμόδια Υπουργεία, όπως το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη έχει ενισχύσει πολύ σημαντικά την Τροχαία της Θεσσαλονίκης. Αυτή τη στιγμή 150 στελέχη της Τροχαίας εποπτεύουν τους βασικούς οδικούς άξονες πόλης, προκειμένου να διευκολύνουν την κίνηση των οχημάτων.

Παράλληλα, έχει ενισχυθεί το ΕΚΑΒ με μηχανές και ανθρώπινο δυναμικό, ενώ έχει δημιουργηθεί κοντά στον Περιφερειακό, στο γήπεδο του Παύλου Μελά, του δήμου Νέαπολης – Συκεών έχει δημιουργηθεί μια βάση για την τοποθέτηση ασθενοφόρου, ώστε να επιλαμβάνεται τέτοιων περιστατικών.

Επίσης, έχουν αποφασιστεί επιπρόσθετες ενέργειες, οι οποίες εξετάζονται, όπως το ζήτημα της τηλεργασίας για τον δημόσιο τομέα. Μένει να δούμε κατά πόσο είναι δυνατό να υλοποιηθεί. Είμαστε πάνω από το πρόβλημα και συνεχίζουμε τις εργασίες του Συντονιστικού με τους αρμόδιους φορείς» ανέφερε κατά τις δηλώσεις του ο κ. Κωνσταντινίδης.

Η Θεσσαλονίκη αντιμετωπίζει και πάλι κυκλοφοριακό πρόβλημα

Παράλληλα, ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Νίκος Ταχιάος αναφέρθηκε στο κυκλοφοριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζει και πάλι η Θεσσαλονίκη, αλλά και τις παρεμβάσεις που θα γίνουν, ώστε να μειωθεί. «Η Θεσσαλονίκη έχει αρχίσει ξανά να αντιμετωπίζει πρόβλημα κυκλοφοριακό. Εάν δόθηκε εσφαλμένα η εντύπωση στη διάρκεια της κρίσης και στη διάρκεια του κορωνοϊού ότι τα πράγματα βαίνουν καλώς και ότι το μόνο πρόβλημα στο κέντρο της πόλης ήταν οι καταλήψεις από τα εργοτάξια του μετρό ήταν λάθος. Η κυκλοφορία αυξάνεται και αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς, τα αυτοκίνητα πολλαπλασιάζονται και η μόνη λύση ήταν, εκτός των συγκεκριμένων παρεμβάσεων, η μόνη λύση για την αποτροπή της εισόδου αυτοκινήτων στο κέντρο ήταν να επεκταθεί ο περιφερειακός. Επελέγη η λύση του Flyover η οποία είναι αυτή που θα επιτρέψει να μην ζούμε σε τρία χρόνια από σήμερα -τον Μάιο του 2027 θα τελειώσουν οι εργασίες- συνθήκες όπως αυτές οι οποίες διαπιστώνουμε ότι υπάρχουν σήμερα».

Έπειτα, ο κ. Ταχιάος συμπλήρωσε ότι: «Μόλις το Μετρό παραδοθεί, και αυτό θα γίνει τον Νοέμβριο, θα γίνει σαφές ότι και στη Θεσσαλονίκη τα έργα τελειώνουν. Παρακαλώ πάρα πολύ να έχετε απόλυτη εμπιστοσύνη ότι αν δεν υπάρξουν άλλες εμπλοκές, οι οποίες θα προκληθούν σκοπίμως και εξυπηρετώντας ιδιοτελή συμφέροντα, θα έχουμε την περάτωση του Flyover στον χρόνο που σας έδωσα προηγουμένως. Μαγικό ραβδακι που ξαφνικά θα έρθει να ανατρέψει εντελώς τις επιπτώσεις ενός έργου που εκτελείται δεν υπάρχει. Είναι σαφές ότι η πόλη θα βρίσκεται σε μια αναστάτωση για ένα χρονικό διάστημα μέχρι να περατωθεί το έργο. Είναι επίσης ξεκάθαρο ότι θα κάνουμε ότι είναι δυνατότερο για να μπορέσει αυτός ο χρόνος να βραχυνθεί, αλλά και να νιώσουν οι πολίτες ότι αυτό που έρχεται είναι κάτι καλύτερο για τους ίδιους και για πόλη».

Οι τρεις άξονες για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης τον λόγο πήρε και η υφυπουργός υποδομών και μεταφορών, αρμόδια για θέματα μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, η οποία τόνισε τους τρεις άξονες, στους οποίους εργάζεται η κυβέρνηση προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα κυκλοφορίας της Θεσσαλονίκης.

– Ο πρώτος άξονας αποτελείται από πρωτοβουλίες που έχουν ληφθεί πριν από την έναρξη των εργασιών του Fly Over.
– Ο δεύτερος άξονας περιλαμβάνει πρωτοβουλίες που εφαρμόζονται επί του παρόντος.
– Και ο τρίτος άξονας περιλαμβάνει πρωτοβουλίες που σχεδιάζουμε και θα υλοποιήσουμε στο προσεχές διάστημα.

“Σχεδιάζουμε την επόμενη ημέρα των μεταφορών μετά την παράδοση της κύρια γραμμής του Μετρό. Ήδη, υλοποιείται η αναδιάρθρωση και ο ανασχεδιασμός των γραμμών και μάλιστα ορόσημο της συγκεκριμένης μελέτης είναι το καλοκαίρι του 2024. Οι πρωτοβουλίες μας αντανακλούν τη δέσμευσή μας για τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών της Θεσσαλονίκης και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών» σημείωσε η κ. Αλεξοπούλου.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν αναλυτικά ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σταϊκούρας, ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Νίκος Ταχιάος, η Υφυπουργός Μεταφορών κα. Χριστίνα Αλεξοπούλου, ο Υφυπουργός Μακεδονίας και Θράκης κ. Στάθης Κωνσταντινίδης, ο Διευθυντής του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη κ. Μιχάλης Μπεκίρης, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας, ο Πρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας κ. Ιγνάτιος Καϊτεζίδης, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Στέλιος Αγγελούδης, η Διευθύντρια της Τροχαίας Θεσσαλονίκης κα. Παρασκευή Παπαγεωργοπούλου, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΟΣΕΘ κ. Γιάννης Καλογερούδης, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ κ. Γιάννης Τόσκας, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της Εγνατίας Οδού κ. Γιώργος Κωνσταντόπουλος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εγνατίας Οδού κ. Κώστας Κουτσούκος και ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ κ. Ντίνος Μπενρουμπή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ευρεία σύσκεψη σήμερα στη Θεσσαλονίκη για το fly over

ΑΠΘ: Υπό κατάληψη και πάλι η Νομική μετά την επέμβαση της ΕΛΑΣ

Γεωργιάδης: Σε άμεση ισχύ τα απογευματινά χειρουργεία στις κλινικές του ΕΣΥ-Πώς θα λειτουργήσουν (VIDEO)

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top