Food Brokers: Το ψηφιακό market place για τα ελληνικά τρόφιμα

Food Brokers: Το ψηφιακό market place για τα ελληνικά τρόφιμα

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

To motto της Food Brokers, είναι ξεκάθαρο: Tρόφιμα από όλη την Ελλάδα, για όλο τον κόσμο». Ήδη μερικές εκατοντάδες προμηθευτές έχουν εγγραφεί στη νέα Β2Β ψηφιακή αγορά ελληνικών τροφίμων και ποτών, που άνοιξε στις 6 Μαΐου για τους Έλληνες παραγωγούς και η οποία ετοιμάζεται, από  την 1η Ιουνίου, να κάνει γνωστή την παρουσία της στη διεθνή αγορά.

H Food Brokers είναι μία start up που δημιουργήθηκε από τον επιχειρηματία κ. Νίκο Δραμητινό, ιδιοκτήτη της εταιρείας που έχει το master franchise της «Γρηγόρης» για την Κρήτη καθώς και άλλων εταιριών με διαφορετικές δραστηριότητες.

Όπως είπε στο GRTimes.gr η κα. Ειρήνη Φουντουλάκη Σαλχίν, υπεύθυνη του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών, «σκοπός της Food Brokers είναι να γίνουν γνωστά σε όλο τον κόσμο τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά».

Έτσι, από την 1 Ιουνίου αρχίζουν οι προωθητικές ενέργειες της Food Brokers σε Κύπρο, Γερμανία, Αγγλία και Αμερική, ενώ σταδιακά θα ακολουθήσει η προβολή της και σε άλλες αγορές του εξωτερικού.

Η Food Brokers είναι μία πλατφόρμα  που φέρνει κοντά προμηθευτές με αγοραστές,  εξασφαλίζοντας, μέσα από απλουστευμένες αλλά ασφαλείς διαδικασίες,  εξοικονόμηση χρόνου και κόστους για τους χρήστες αλλά και τη δυνατότητα αξιοποίησης σειράς υποστηρικτικών υπηρεσιών.

«Η Food Brokers απευθύνεται αποκλειστικά σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες, οι οποίοι μπορούν δωρεάν να εγγραφούν στην πλατφόρμα και να επιλέξουν όποιο από τα συνδρομητικά πακέτα τους εξυπηρετεί. Οι προμηθευτές προβάλλουν τα προϊόντα τους και οι αγοραστές γνωρίζουν  ότι πρόκειται για ελεγμένα ελληνικά προϊόντα, που διατίθενται από επίσης ελεγμένους παραγωγούς οι οποίοι τους παρέχουν όλες τις πληροφορίες γύρω από τα χαρακτηριστικά των προϊόντων τους αλλά και τις διαθέσιμες ποσότητες.

«Επίσης, παρέχουμε και πολλές υποστηρικτικές υπηρεσίες π.χ. οργάνωση μεταφοράς, ασφαλιστική κάλυψη χωρίς επιπλέον  κόστος, υπηρεσίες διαμεσολάβησης όταν προκύπτουν διαφορές, προβολή των προϊόντων , ενώ φροντίζουμε η συναλλαγή να ολοκληρώνεται μόνο όταν και οι δύο εμπλεκόμενες πλευρές έχουν ικανοποιηθεί στη βάση των όσων προβλέπονται στη συμφωνία που έκλεισαν», εξήγησε η κα. Φουντουλάκη.

Στην πλατφόρμα της Food Brokers έχουν ανοίξει 26 κατηγορίες προϊόντων  με δεκάδες υποκατηγορίες, ενώ εκτός από τις προσφορές και τις προτάσεις, υπάρχουν και οι λεγόμενες «smart categories», οι έξυπνες κατηγορίες, για προϊόντα οργανικά, vegan, χωρίς γλουτένη, χωρίς ζάχαρη, χωρίς λακτόζη αλλά και χαλάμ προϊόντα.

Όπως όμως τονίζεται, η Food Brokers δεν ανοίγει δρόμους μόνο σε αγορές του εξωτερικού για τους Έλληνες παραγωγούς, αφού παράλληλα «απευθύνεται στους επαγγελματίες αγοραστές από τον χώρο του HORECA και του Retail, από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, που αναζητούν αυθεντικά ελληνικά προϊόντα, στις καλύτερες τιμές, χωρίς μεσάζοντες, μειώνοντας τα λειτουργικά τους έξοδα και το ρίσκο της αγοράς».

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ