Το βραβείο της “Best Consumer Digital Bankin Western Europefor 2021” (Η Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα για Καταναλωτές στη Δυτική Ευρώπηγια το 2021) απέσπασε η EUROBANK, για δεύτερη διαδοχική χρονιά, από το διεθνούς κύρους αμερικάνικο περιοδικό Global Finance.
Η EUROBANK αναδείχθηκε επίσης “Best Consumer Online Product Offerings in Western Europefor 2021” (Η Τράπεζα με τα Καλύτερα Προσφερόμενα Online Προϊόντα για Καταναλωτές στη Δυτική Ευρώπη για το 2021), καθώς και “Most Innovative Consumer Digital Bankin Western Europe 2021” (Η πιο Καινοτόμος Ψηφιακή Τράπεζα για Καταναλωτές στη Δυτική Ευρώπη για το 2021) και είναι η μοναδική ελληνική συστημική τράπεζα που απέσπασε φέτος τριπλή διάκριση, σε επίπεδο Δυτικής Ευρώπης, από το διεθνούς κύρους περιοδικό.
Στη φετινή τελετή βράβευσης που έγινε διαδικτυακά, λόγω των υγειονομικών συνθηκών, η Τράπεζα εκπροσωπήθηκε από την κα Όλγα Χαραλαμπίδη και τον κ. Σπύρο Μπεθάνη, επικεφαλής Group Digital Channels και Omni Channel Customer Experience Platforms, αντίστοιχα.
Διαρκής στόχος,βστο πλαίσιο του στρατηγικού, επιχειρησιακού σχεδιασμού της Τράπεζας για την EUROBANK 2030, είναι η προσφορά αξιόπιστων, καινοτόμων, προσωποποιημένων, εύχρηστων ψηφιακών υπηρεσιών και προϊόντων, προκειμένου ο πελάτης να μπορεί να εξυπηρετείται 24/7 από όπου επιθυμεί, αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής, σύγχρονες μεθοδολογίες ανάπτυξης και την υψηλή εξειδίκευση του προσωπικού της. Οι πελάτες εξυπηρετούνται στην πλειοψηφία τους από τα ψηφιακά κανάλια, εκτελώντας 93% των μεταφορών και πληρωμών ηλεκτρονικά.