Η Θεσσαλονίκη μοιράζεται τις εμπειρίες της με το ταξιδιωτικό κοινό

Η Θεσσαλονίκη μοιράζεται τις εμπειρίες της με το ταξιδιωτικό κοινό

«Can’t miss Thessaloniki» είναι το τίτλος της νέας καμπάνιας προβολής της Θεσσαλονίκης, αξιοποιώντας δημιουργικά τα συναισθήματα της εποχής και την ανάγκη του ανθρώπου να βιώσει ξανά όλα εκείνα που του έχουν λείψει.

Της Ντέπυς Χιωτοπούλου ([email protected])

Στόχος της νέας καμπάνιας που έχει ήδη ξεκινήσει είναι να αποτελέσει έμπνευση αλλά και να δημιουργήσει την επιθυμία για ταξίδι, θέτοντας τον προορισμό top of mind επιλογή στη σκέψη του ταξιδιώτη.

Με όχημα έξι (6) ολιγόλεπτα βίντεο και κεντρικό μήνυμα «Can’t Miss Thessaloniki» η Θεσσαλονίκη υπενθυμίζει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό τις ξεχωριστές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει στην πόλη: από την συντροφιά με φίλους Missing night out with friends? Can’t miss Thessaloniki!, την τοπική γαστρονομία Missing authentic cuisine? Can’t miss Thessaloniki! , την απόλαυση ενός ρομαντικού ηλιοβασιλέματος Missing old fashion romance? Can’t miss Thessaloniki μέχρι τις βόλτες στην περίφημη παραλία της πόλης Missing long walks by the seaside? Can’t miss Thessaloniki! και Missing hanging out by the sea? Can’t miss Thessaloniki! και τις γωνιές γεμάτες έμπνευση Missing inspiration? Can’t miss Thessaloniki!.

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Παράλληλα, έχουν δημιουργηθεί προτεινόμενα social media αντίγραφα σε ελληνικά και αγγλικά για να συνοδέψουν το βίντεο με προτεινόμενα τα hashtags #CantMissThessaloniki  και #VisitThessaloniki.

Η Θεσσαλονίκη μας υπενθυμίζει όλες εκείνες τις στιγμές που μας έχουν λείψει! Ποιο είναι τo δικό σας αγαπημένο #CantMissThessaloniki;

Βόλτα στην παραλία ή έξοδος με φίλους; Γλυκές γεύσεις ή ρομαντικές στιγμές; Ότι σου έχει λείψει μπορείς να το ζήσεις στη Θεσσαλονίκη! #CantMissThessaloniki #VisitThessaloniki

Μια βραδιά με φίλους! Αν αυτό σου έχει λείψει, η Θεσσαλονίκη είναι ο ιδανικός προορισμός για να το ζήσεις! #CantMissThessaloniki #VisitThessaloniki

Η Θεσσαλονίκη μας υπενθυμίζει όλα εκείνα που μας έχουν λείψει! Διάλεξε τη δική σου στιγμή! #CantMissThessaloniki #VisitThessaloniki

Σημειώνεται ότι η υλοποίηση της καμπάνιας γίνεται με την υποστήριξη της Eurobank και της AEGEAN και πραγματοποιείται στο πλαίσιο της Μεγάλης Σύμπραξης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας.

Στην Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας συμμετέχουν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής & Marketing Ν. Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing του Ν. Χαλκιδικής, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η AEGEAN, η Fraport Greece, η Eurobank και η Marketing Greece, δημιουργώντας ένα δυναμικό και για πρώτη φορά τόσο διευρυμένο σχήμα συνεργασίας.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ