Η Θεσσαλονίκη στο δίκτυο δημιουργικών πόλεων γαστρονομίας της UNESCO   

Η Θεσσαλονίκη στο δίκτυο δημιουργικών πόλεων γαστρονομίας της UNESCO   

Ως πόλη της γαστρονομίας έχει αναδειχθεί, ήδη από το Δεκέμβριο του 2021, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, και απόψε παρουσιάζει το 4ετές πρόγραμμα αλλά και το νέο λογότυπο.

Ρεπορτάζ: Ντέπυ Χιωτοπούλου ([email protected])

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης έκανε την αρχή, να πετύχει την ένταξη της πόλης στο Δίκτυο Δημιουργικών πόλεων γαστρονομίας της UNESCO που περιλαμβάνει 246 πόλεις.

«Εμείς πετύχαμε την ένταξη, τώρα όλη αυτή η διαδικασία που θα λειτουργήσει σε βάθος 4έτιας θα πρέπει να δουλευτεί από κάτω προς τα πάνω» δήλωσε αποκλειστικά στο GRTimes.gr η αντιδήμαρχος Τουρισμού και Πολιτισμού Δήμου Θεσσαλονίκης, Μαρία Καραγιάννη επισημαίνοντας πως η γαστρονομία αποτελεί τον πυλώνα της πόλης για την τουριστική της ανάπτυξη.

Η ίδια πρόσθεσε πως θα πρέπει να γίνει αναβάθμιση του γαστρονομικού προϊόντος αλλά και ο ιδιωτικός τομέας και οι επιχειρηματίες της εστίασης θα πρέπει να μπουν σε μία λογική συστράτευσης.

Από τη φάρμα στο τραπέζι

Μια από τις δράσεις που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα είναι ‘από τη φάρμα στο τραπέζι’, με εποχιακά προϊόντα καθώς  και από περιοχές γύρω από τη Θεσσαλονίκη. «Μ’ αυτόν τον τρόπο, γλυτώνουμε καύσιμο, ενέργεια και αποτύπωμα άνθρακα» δήλωσε στο GRtimes.gr η κα. Καραγιάννη επισημαίνοντας πως η δράση ήδη εφαρμόζεται σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες.

Σεφ και Λέσχες Αρχιμαγείρων

Κατά τη διάρκεια της αποψινής εκδήλωσης το παρών θα δώσουν καταξιωμένοι σεφ της Θεσσαλονίκης (Σωτήρης Ευαγγέλου, Απόστολος Αλτάνης, Δημήτρης Τσανανάς, Μανώλης Παπουτσάκης κ.ά.) καθώς και μέλη της Λέσχης Αρχιμαγείρων Βορείου Ελλάδος.

Όπως πληροφορείται το GRTimes.gr  δημιουργείται μια Ομάδα Έργου η οποία θα ‘τρέξει ‘ το πρόγραμμα. «Θέλουμε να ακούσουμε από καταξιωμένους επαγγελματίες της εστίασης, πρέπει να εξελιχθούμε» δήλωσε η κα. Καραγιάννη.

Το λογότυπο

Μέσα στις δράσεις του προγράμματος περιλαμβάνεται η ένταξη εστιατορίων της Θεσσαλονίκης σε γαστρονομικό οδηγό, με τη στήριξη τόσο του ΕΟΤ όσο και του υπουργείου Τουρισμού. Άλλωστε, το απόγευμα θα δώσει το ‘παρών’ και η υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη, η οποία, από την πρώτη στιγμή, στηρίζει τη δράση.

Θα παρουσιαστεί και το νέο λογότυπο το οποίο όπως πληροφορείται το GRTimes.gr θα είναι ένας συνδυασμός του θ -από το Θεσσαλονίκη- και του g-από το gastronomy. Θα είναι στα χρώματα της ελιάς, που αναδεικνύει τη βιωσιμότητα.

«Είναι μια τεράστια ευκαιρία για την πόλη, όλο αυτό να κεφαλαιοποιηθεί και να βγει προς τα έξω» πρόσθεσε η αντιδήμαρχος Τουρισμού και Πολιτισμού Δήμου Θεσσαλονίκης, Μαρία Καραγιάννη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

 Καστανιά Ημαθίας: Προβλήματα από τον χιονιά καταγγέλλουν οι κάτοικοι-«Θα καθαριστούν οι δρόμοι», λέει ο δήμαρχος

Βέροια: Νεκρός άνδρας έπειτα από πυρκαγιά σε μονοκατοικία-Τραυματισμένο ένα ακόμη άτομο

Χωρίς περιπολικό για ώρες Ασπροβάλτα και περίχωρα-Τσαϊρίδης: «Να πάψουν οι πελατειακές σχέσεις»

Θεσσαλονίκη: Τρέχουν τα έργα, ανεβαίνει η αγορά ακινήτων

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top