Ηλεκτροκίνηση: Θετικοί υπό προϋποθέσεις οι ιδιοκτήτες ταξί

Ηλεκτροκίνηση: Θετικοί υπό προϋποθέσεις οι ιδιοκτήτες ταξί

Ρεπορτάζ: Αναστασία Κοσμίδου

«Ναι μεν αλλά» … λένε οι ιδιοκτήτες ταξί για τον νέο κλιματικό νόμο που θα φέρει την ηλεκτροκίνηση από τη θεωρία στη πράξη τα επόμενα χρόνια. «Δεν υπάρχει η κατάλληλη τεχνογνωσία και υποδομή προς το παρόν για να μιλάμε για μια πραγματικότητα» λέει στο GRTimes, ο Πρόεδρος Σωματείου Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», Κλήμης Λεοντιάδης.

Τον προβληματισμό τους για το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας και θέματα τεχνολογίας των ηλεκτρικών οχημάτων εκφράζουν οι ιδιοκτήτες ταξί, οι οποίοι καλούνται να προσαρμοστούν σε νέα δεδομένα στο άμεσο μέλλον.

Θυμίζουμε ότι σύμφωνα με τις χθεσινές ανακοινώσεις του πρωθυπουργού στο υπουργικό συμβούλιο ο νέος κλιματικός νόμος θα προβλέπει:

  • Από το 2025 όλα τα νέα ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και το 1/3 των ενοικιαζόμενων οχημάτων, θα πρέπει να είναι ή ηλεκτρικά ή οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων
  • Από το 2030 θα απαγορεύεται η πώληση νέων ΙΧ με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
  • Από το 2023, όλα τα νέα σπίτια που θα κατασκευάζονται, θα απαγορεύεται να εγκαθιστούν καυστήρες πετρελαίου, όπου υπάρχει δίκτυο φυσικού αερίου.

Σχολιάζοντας την εξαγγελία του πρωθυπουργού πως από το 2025 όλα τα νέα ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, θα πρέπει να είναι ή ηλεκτρικά ή οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων ο πρόεδρος σωματείου ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής»  Κλήμης Λεοντιάδης αναφέρει στο GRTimes ότι «είμαστε θετικοί με την ιδέα, καθώς υπάρχει ευαισθητοποίηση στα περιβαλλοντικά θέματα και είναι μεγάλη η ανάγκη κινητοποίησης για την κλιματική κρίση αλλά η θεωρία απέχει από την πράξη». «Δεν υπάρχει η κατάλληλη υποδομή και τεχνογνωσία αυτή τη στιγμή ώστε να μιλάμε για μια πραγματικότητα» είπε τονίζοντας ότι για να πάρει σάρκα και οστά η ηλεκτροκίνηση θα πρέπει τα νομοσχέδια να συμβαδίζουν με τον ρεαλισμό”, πρόσθεσε.

Συγκεκριμένα αναφέρει την αναγκαιότητα να προμηθευτούν στο άμεσο μέλλον με ταχυφορτιστές για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ανταλλακτικά σε ρεαλιστικές τιμές που να μην εξουθενώνουν οικονομικά τον επαγγελματία οδηγό, να δημιουργηθούν κατάλληλες υποδομές ώστε τα συμβατικά πρατήρια καυσίμων να προσαρμοστούν στα δεδομένα της ηλεκτροκίνησης καθώς και να υπάρξει απαραίτητη τεχνογνωσία.

Η επιδότηση για να επιβιώσουμε

«Ένα καλό αυτοκίνητο στοιχίζει από 45.000 – 50.000 ευρώ, όπως είναι αυτονόητο δεν μπορεί ένας επαγγελματίας οδηγός ταξί να βάλει το χέρι στην τσέπη του» λέει, ενώ τονίζει ότι θα πρέπει να υπάρξει ουσιαστική επιδότηση από το κράτος ώστε ο κλάδος να προχωρήσει με την ηλεκτροκίνηση και να μη μείνουμε στη θεωρία» .

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κορωνοϊός: Βρέφος 20 ημερών στο Ιπποκράτειο – 6 παιδιά νοσηλεύονται συνολικά (ΗΧΗΤΙΚΟ)

Λιβανός: Νέα εργαλεία χρηματοδότησης των αγροτών- έρχονται και funds

Κέντρα Αισθητικής: “Ενισχύεται η μαύρη εργασία στο 100% με τα νέα μέτρα”

Τρέχουν άρον-άρον οι ανεμβολίαστοι στα κομμωτήρια: “Μας βάζουν ταφόπλακα”, λένε οι κομμωτές

Τρέχουν άρον-άρον οι ανεμβολίαστοι στα κομμωτήρια: “Μας βάζουν ταφόπλακα”, λένε οι κομμωτές

Κρούσματα σε κλινική με ηλικιωμένους στη Θεσσαλονίκη (ΦΩΤΟ)

Σε Λάρισα και Θεσσαλονίκη σήμερα ο Θάνος Πλεύρης

Θεσσαλονίκη: Σύσκεψη για το νέο γήπεδο του Άρη (ΦΩΤΟ-VIDEO)

Θεσσαλονίκη: Η κοινότητα εθελοντών που μαγειρεύει και κάνει «delivery» σε άπορους

 

 

 

 

 

 

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top