ΙΡΙΔΑ: Στη νέα ψηφιακή εποχή οι υπηρεσίες του δήμου Βέροιας

ΙΡΙΔΑ: Στη νέα ψηφιακή εποχή οι υπηρεσίες του δήμου Βέροιας

Στην ψηφιακή εποχή μπαίνει από σήμερα 1/7 ο δήμος Βέροιας, με στόχο την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και την αποδοτικότερη λειτουργία των υπηρεσιών του δήμου.

«Ο δήμος Βέροιας συγχρονίζεται με τις ανάγκες της εποχής αλλά και την απαίτηση των πολιτών για αποτελεσματικές, ευέλικτες και γρήγορες υπηρεσίες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλες τις διευθύνσεις του δήμου που έτρεξαν με γρήγορους ρυθμούς τις διαδικασίες» υπογραμμίζει ο δήμαρχος Βέροιας, Κωνσταντίνος Βοργιαζίδης.

Ο αντιδήμαρχος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ψηφιακής Πολιτικής,  Καλλίστρατος Γρηγοριάδης δήλωσε «Ο δήμος Βέροιας λειτουργεί ψηφιακά χωρίς να δαπανήσει ούτε ένα ευρώ και εξοικονομώντας πολύ περισσότερα. Οι χρόνοι διεκπεραίωσης εκμηδενίζονται, καθώς το σύστημα επικοινωνεί και αποστέλλει άμεσα την αλληλογραφία, όχι μόνο εσωτερικά στις διευθύνσεις του φορέα, αλλά και σε όλους τους φορείς που έχουν το ίδιο σύστημα» επισημαίνει.

«Ο δήμος Βέροιας είναι ο μοναδικός μεγάλος Δήμος, που εντάσσεται σε παραγωγική καθολική λειτουργία της ΙΡΙΔΑΣ εντός χρονικού διαστήματος που δεν υπερβαίνει τις 45 ημέρες από την εκκίνηση των διαδικασιών ένταξης. Βασικός παράγοντας για την καθολική χρήση της ΙΡΙΔΑΣ στο φορέα αποτελεί η πολιτική βούληση της παρούσας διοίκησης» τονίζει ο διευθυντής Κυβερνοασφάλειας του ΥΠΕΣ, κ. Κωνσταντίνος Ιωάννου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του δήμου Βέροιας:

«Στη νέα εποχή της ψηφιακής επιτάχυνσης για την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας, την οικονομικότερη και αποδοτικότερη λειτουργία των υπηρεσιών του δήμου μας, την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του πολίτη και μεσοπρόθεσμα την προστασία του περιβάλλοντος, περνά ο δήμος Βέροιας.

Η καθολική ηλεκτρονική διαχείριση και διακίνηση εγγράφων μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος «ΙΡΙΔΑ» του υπουργείου Εσωτερικών εφαρμόζεται από την 1/7 σε όλες τις υπηρεσίες του δήμου Βέροιας, επιτυγχάνοντας ουσιαστικό βήμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του χάρη στη συνεργασία της διοίκησης του δήμου με τους δημοτικούς υπαλλήλους.

Πρόκειται για ένα διαφανές σύστημα λειτουργίας των υπηρεσιών, βάσει του οποίου:

  • Καταργείται πλήρως ο παραδοσιακός τρόπος διακίνησης της έντυπης
    αλληλογραφίας και αντικαθίσταται από την ηλεκτρονική διαχείριση εγγράφων.
  • Παρέχονται ολοκληρωμένες υπηρεσίες πρωτοκόλλου, ψηφιακής διακίνησης και
    αρχειοθέτησης, λήψης υπογραφών και διεκπεραίωσης των εγγράφων, οι οποίες
    θα παρέχονται μόνο ηλεκτρονικά.
  • Επιτυγχάνεται η καλύτερη παρακολούθηση των εκκρεμοτήτων σε όλα τα
    επίπεδα της υπηρεσιακής ιεραρχίας και η ψηφιοποίηση και ηλεκτρονική
    αρχειοθέτηση όλων των εγγράφων.

Επιπλέον:

  • Μειώνεται το λειτουργικό κόστος διακίνησης των εγγράφων από την
    εξοικονόμηση χαρτιού, μελανιών, μετακινήσεις υπαλλήλων κ.α., ενώ
    παράλληλα προστατεύεται το περιβάλλον.
  • Αυξάνεται η αποδοτικότητα και η αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών με την
    ηλεκτρονική τυποποίηση και οργάνωση όλων των διαδικασιών.
  • Βελτιώνεται το διοικητικό έργο και η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών
    στους πολίτες μας».

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top