Στις διαδικτυακές ή τηλεφωνικές παραγγελίες στρέφονται καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές, ενώ στα αρμόδια τμήματα των σούπερ μάρκετ έχουν γίνει προσλήψεις εργαζομένων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. Αυτό τόνισε, μεταξύ άλλων, ο Διευθυντής Πληροφορικής του ομίλου «Μασούτης», Σάββας Τορτοπίδης, μιλώντας το πρωί της Τρίτης στη Μαρία Σαμολαδά και στην εκπομπή «Θεσσαλονίκη μου, καλημέρα», στον Real Fm 107,1.
Μάλιστα ο κ. Τορτοπίδης υπογραμμίζει πως οι καταναλωτές επέλεγαν να κάνουν τα ψώνια τους διαδικτυακά και κατά την περίοδο πριν από το δεύτερο lockdown.
Επίσης περιγράφει πώς γίνεται η προετοιμασία των παραγγελιών, ενώ αναφέρεται και στον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουν πλέον διαδικτυακά οι καταναλωτές.
Τέλος, αναφέρεται στον χρόνο παράδοσης της παραγγελίας, αλλά και σε μια σειρά ζητημάτων που αφορούν τον νέο τρόπο αγορών.
Ακούστε όλα όσα είπε ο κ. Σάββας Τορτοπίδης στη Μαρία Σαμολαδά: