Τροχαίο Μονογυιού: Εξετάζεται η κάμερα που κατέγραψε την πορεία της Ferrari – Οι πρώτες εκτιμήσεις (VIDEO)

Τροχαίο Μονογυιού: Εξετάζεται η κάμερα που κατέγραψε την πορεία της Ferrari – Οι πρώτες εκτιμήσεις (VIDEO)

Στα πρώτα συμπεράσματα για το πώς έγινε το φρικτό τροχαίο στην Παραλιακή με θύμα τον Τζώρτζη Μονογυιό καταλήγουν οι ειδικοί, με βάση τις εικόνες που έχουν συγκεντρώσει από τις κάμερες ασφαλείας, ενώ ερευνάται και το μοιραίο όχημα από τους πραγματογνώμονες.

Συγκεκριμένα, εξετάζεται το τιμόνι του πολυτελούς αυτοκινήτου για το οποίο εκτιμάται ότι μπορεί να κρύβει στοιχεία δεδομένου ότι από αυτό ελέγχονταν βασικές παράμετροι λειτουργίας του οχήματος.

Το συγκεκριμένο μοντέλο της Ferrari, έχει πέντε θέσεις λειτουργίας στο τιμόνι για τα ηλεκτρικά συστήματα του οχήματος. Ανάμεσά τους στην 4η και 5η θέση είναι αυτές που απενεργοποιούν το Traction Control System, το Σύστημα, δηλαδή, Ελέγχου Πρόσφυσης, αλλά και το ESP το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας. Ακόμη, εξετάζονται και ρόδες του αυτοκινήτου.

Τα πρώτα στοιχεία της πραγματογνωμοσύνης υπογραμμίζουν ενδείξεις απενεργοποίησης του συστήματος ευστάθειας (ESP) ή ακόμη και μη γνώσης για την ενεργοποίησης του, λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι ο άτυχος οδηγός το οδηγούσε για πρώτη φορά. Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, το γρήγορο αυτοκίνητο μπορεί να υπέρστρεψε σε ένα απότομο πάτημα του γκαζιού.

Οι εκτιμήσεις για την ταχύτητα

Αρχικά, όσον αφορά την ταχύτητα, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, ο Τζώρτζης Μονογυιός τη στιγμή που βρισκόταν στην δεξιά στροφή έξω από το πρατήριο υγρών καυσίμων πίσω από το τιμόνι της Ferrari 488 Pista των 710 ίππων είχε αναπτύξει ταχύτητα περίπου 90 χιλιομέτρων.

Ελάχιστα μέτρα πιο κάτω και ενώ το κόκκινο super car έχει βγει στην ευθεία η ταχύτητα ανεβαίνει και αγγίζει τα 130 χιλιόμετρα. Κλάσματα του δευτερολέπτου όμως μετά, ο οδηγός χάνει τον έλεγχο και η Ferrari πλαγιολισθαίνει.

Πλέον το όχημα ανεξέλεγκτο με τον Τζώρτζη Μονογυιό να μην μπορεί να το επαναφέρει και να καταλήγει στο δέντρο με την ταχύτητα να υπολογίζεται στα 100 χιλιόμετρα.

Ερωτήματα για την ανάφλεξη της Ferrari

Αυτό που προβληματίζει ιδιαίτερα από την πρώτη στιγμή τους αξιωματικούς της Τροχαίας Ελληνικού είναι το γεγονός ότι η Ferrari αμέσως μετά τη σύγκρουση παραδόθηκε στις φλόγες.

Το σενάριο που εξετάζεται είναι ότι η σύγκρουση σημειώθηκε από την πλευρά του ντεπόζιτου καυσίμων με την βενζίνη να πέφτει πάνω σε μέρη του οχήματος που είχαν υψηλή θερμοκρασία με αποτέλεσμα να εκδηλωθεί η πυρκαγιά.

Από την πλευρά της οικογένειας του Τζώρτζη Μονογυιού αναμένεται να ανατεθεί σε ειδικό πραγματογνώμονα να διεξάγει και εκείνος ξεχωριστή δική του έρευνα για τις συνθήκες της τραγωδίας πέρα από αυτόν που έχει διατεθεί από την Τροχαία.

«Με πολύ μικρή ταχύτητα πρόσκρουσης στο δέντρο μου κάνει εντύπωση η έκρηξη και δεν κάνει μόνο σε εμένα η έκρηξη κάνει και σε πραγματογνώμονες συνεργάτες μου που σημαίνει ότι πραγματικά είναι δικαιολογημένα κάποια ερωτηματικά» υπογράμμισε ο Αλέξης Κούγιας.

Μαδιάς: Δύο θανατηφόρα ατυχήματα σε 3.5 μήνες στο ίδιο σημείο

Για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο με τη Ferrari που κόστισε τη ζωή στον Τζώρτη Μονογυιό, μίλησε στην ΕΡΤ ο εμπειρογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς.

Ο γνωστός εμπειρογνώμονας τροχαίων δυστυχημάτων, αναλύει τα δεδομένα του δυστυχήματος, αναζητώντας τα αίτια που οδήγησαν στον θάνατο του οδηγού του super car.

«Mέσα σε τρεισήμισι μήνες είχαμε δύο θανατηφόρα ατυχήματα στο σημείο αυτό και λίγο πιο κάτω», είπε και συμπλήρωσε πως:

«Μετά τη στροφή που πήρε με επιτυχία και με ταχύτητα 90-100χλμ, μπήκε σε μία ευθεία και μετά έγινε η πρόσκρουση σε δέντρο. Με βάση τις ζημιές στο αυτοκίνητο, αλλά και στον κορμό του δέντρου, δεν πρέπει να ήταν πάνω από 75χλμ την ώρα η ταχύτητα του αυτοκινήτου, ενώ δεν υπήρχαν ίχνη τροχοπέδησης ή πλάγιας ολίσθησης στο οδόστρωμα. Ευελπιστώ όταν γίνει καλά η σύζυγος του θύματος ή όταν προσκομιστεί υλικό βίντεο να απαντηθούν τα ερωτήματα».

Αναφέρθηκε σε παρόμοιο περιστατικό που συνέβη με ίδιο τύπο αυτοκινήτου στην Ολλανδία και χτύπησε σε δένδρο καθώς και σε σημείο που ήταν κοντά στις δεξαμενές καυσίμων και δεν σημειώθηκαν τα ίδια αποτελέσματα.

Οι μπαριέρες ίσως απέτρεπαν το μοιραίο

Η Ferrari του Τζώρτζη Μονογυιού με την τελική των 340 χιλιομέτρων διαλύθηκε στον κορμό ενός δέντρου που υπάρχει στο σημείο.

Από την πλευρά της οικογένειας γίνεται λόγος πως εάν υπήρχαν προστατευτικές μπαριερες ίσως απέτρεπαν το μοιραίο με τον Γιώργο Πατούλη από την πλευρά του να δίνει την δική του εκδοχή.

«Εάν αυτό το όχημα βρισκόταν στα Λιμανάκια αντιλαμβάνεστε τι θα μπορούσε να συμβεί; Ή να μην συμβεί αυτό, να υπήρχαν τα συστήματα αναχαίτησης που λέτε. Αντιλαμβάνεστε ότι το όχημα αυτό ενδεχομένως να πήγαινε μετωπική από ένα διερχόμενο της ιδιά λωρίδας ή μηχανάκι το οποίο μπορεί να περνούσε; Ποιος σας είπε ότι με την αναχαίτηση από τη στιγμή που κάνει την πλαγιολίσθηση αυτό δεν θα μπορούσε να δημιουργήσει τελικά και απώλεια τεσσάρων ανθρώπων;» υποστήριξε ο περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης.

Στην Τροχαία Ελληνικού αναμένεται να καταθέσει ο Σέρβος ιδιόκτητης μάντρας στη Γερμάνια από όπου πήρε την πανάκριβή ελαφρώς μεταχειρισμένη Ferrari ο Τζώρτζης Μονογυιός, αλλά και η σύζυγος του η οποία βρίσκεται βαριά τραυματισμένη στο νοσοκομείο και ήταν μεσα στο όχημα το βράδυ της μοιραίας σύγκρουσης.

Με πληροφορίες από megatv.com, ΕΡΤ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τροχαίο Μονογυιού: Είχε απενεργοποιηθεί το σύστημα ευστάθειας

Κούγιας για τροχαίο Τζώρτζη Μονογυιού: Έχω στοιχεία που πρέπει να ξέρουν οι αρχές

Τροχαίο Βούλα: Τί εξετάζει η ΕΛ.ΑΣ – Γιατί πήρε φωτιά η Ferrari του Τζώρτζη Μονογυιού (VIDEO)

«Ιαβέρης»: Το 85% των θανατηφόρων τροχαίων γίνονται με λιγότερα από 40 χλμ./ώρα (VIDEO)

Τροχαίο στη Βούλα: Αιχμές Κούγια για το δυστύχημα Μονογυιού

Τροχαίο δυστύχημα με Ferrari στη Βούλα: Νεκρός ο αδερφός της βουλευτού Κατερίνας Μονογυιού

Τροχαίο στη Βούλα: «Δεν εμπλέκεται άλλο όχημα» – Ήταν η πρώτη βόλτα του Μονογυιού με τη Ferrari (VIDEO)

Τροχαίο στη Βούλα: Νέα βίντεο από την τρομακτική σύγκρουση

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top