Τροχαίο στη Βουλή: ΕΔΕ για το βίντεο που διέρρευσε –

Τροχαίο στη Βουλή: ΕΔΕ για το βίντεο που διέρρευσε –

Ένορκη Διοικητική Εξέταση φέρεται να έχει διατάξει ο πρόεδρος της Βουλής Κώστας Τασούλας, προκειμένου να διερευνηθεί πώς έγινε η διαρροή του βίντεο από το τροχαίο στην είσοδο του Κοινοβουλίου όπου έχασε τη ζωή του ο 23χρονος Ιάσονας.

Παράλληλα θα αποδοθούν ευθύνες στους υπεύθυνους γι’ αυτήν τη διαρροή, καθώς το βίντεο αποτελεί μέρος της δικογραφίας για το περιστατικό.

Σύμφωνα με κοινοβουλευτικές πηγές το βίντεο αυτό που κυκλοφορεί στο Διαδίκτυο και έχει δημοσιευθεί είναι προϊόν υποκλοπής.

Το βίντεο που δείχνει τη στιγμή της σύγκρουσης

Στο βίντεο που ανέβασε στο κανάλι του στο youtube ο δημοσιογράφος Θάνος Κόκκαλης φαίνεται από ψηλά η στιγμή του δυστυχήματος επί της Βασιλίσσης Σοφίας, όταν η μηχανή που οδηγούσε ο 23χρονος συγκρούστηκε με το υπηρεσιακό όχημα της ασφάλειας της Ντόρας Μπακογιάννη, ενώ αυτό έστριβε για να εισέλθει στην πλαϊνή είσοδο της Βουλής. Το οπτικό υλικό, που πιθανότατα προέρχεται από κάμερα κινητού που κατέγραφε τις οθόνες του κλειστού κυκλώματος της βουλής, ξεκινά από τη στιγμή που το υπηρεσιακό όχημα κατεβαίνει τη Βασιλίσσης Σοφίας για να στρίψει αριστερά και σταματά αμέσως μετά τη σφοδρή σύγκρουση.

Τασούλας: Τέλος η αριστερή στροφή στη Βουλή -Θα μπει φανάρι

Η Διεύθυνση της Τροχαίας έστειλε στην Περιφέρεια Αττικής, έγγραφο με το οποίο προτείνει την τοποθέτηση φαναριού στην αριστερή στροφή της Βασιλίσσης Σοφίας με κατεύθυνση εντός του μεγάρου της Βουλής.

Όπως αποκάλυψε μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο πρόεδρος του Σώματος, Κώστας Τασούλας, είναι η πρώτη φορά που υπάρχει τέτοιου είδους θετική εισήγηση, γεγονός που οδήγησε τη Βουλή στην απόφαση να απαγορεύσει, μέχρις ότου ρυθμιστεί το ζήτημα την είσοδο των οχημάτων από το συγκεκριμένο σημείο, μετά και το τροχαίο σοκ με θύμα έναν 23χρονο.

Πάντως η Βουλή έχει απευθυνθεί ξανά σε Τροχαία και Περιφέρεια για την αντιμετώπιση του προβλήματος της κυκλοφορίας στο συγκεκριμένο σημείο. Ήδη δύο φορές κατά το παρελθόν (2012, 2014) έχει απευθυνθεί στην Περιφέρεια και άλλη μία (το 2020) στην Τροχαία με το σχετικό αίτημα, χωρίς όμως αποτέλεσμα καθώς το εγχείρημα προσέκρουε στον ενδεχόμενο κίνδυνο της κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top