Στον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1520 και όχι στον τηλεφωνικό αριθμό της αστυνομίας, το γνωστό 100, πρέπει να απευθύνονται όσοι πολίτες επιθυμούν διευκρινίσεις σχετικά με τους κωδικούς μετακίνησης και τα μέτρα για τον κορωνοϊό.
Στη γραμμή καταναλωτή, τον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1520 της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, πρέπει να καλούν, όσοι πολίτες επιθυμούν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο μετακίνησης τους στις περιοχές της Θεσσαλονίκης και των Σερρών, αλλά και γενικότερα για τα μέτρα αποστασιοποίησης και προστασίας από τον κορωνοϊό.
Ο παραπάνω τηλεφωνικός αριθμός είχε «επιστρατευτεί» και κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας από την περασμένη Άνοιξη, βοηθώντας τους πολίτες να καταλάβουν αλλά και να εφαρμόσουν καλύτερα τα μέτρα που αποφασίζει η κυβέρνηση, σχετικά με τον κορωνοϊό.
Από την άλλη, οι πολίτες είναι καλό να μην καλούν για τυχόν απορίες που έχουν για τα μέτρα για τον κορωνοϊό, τον τηλεφωνικό αριθμό της Άμεσης Δράσης, δηλαδή το 100, καθώς έτσι, απασχολείται άσκοπα το προσωπικό της αστυνομίας, το οποίο ούτως ή άλλως δεν είναι υπεύθυνο για την ενημέρωση, αλλά για την εφαρμογή των μέτρων. Εξάλλου, κάθε καθυστέρηση από το 100, σε ανταπόκριση τηλεφωνήματος πολίτη, που βρίσκεται σε ανάγκη, ίσως έχει σημαντικές συνέπειες.
Για αυτό λοιπόν, για πληροφορίες σχετικά με τα SMS, τον τρόπο αποστολής μηνύματος, τους κωδικούς που χρησιμοποιούμε, στις περιοχές που βρίσκονται σε lockdown, αλλά και γενικότερα για τα μέτρα για τον κορωνοϊό, απευθυνόμαστε όχι στο 100, αλλά στον αριθμό 1520.
Να σημειωθεί πως η κλήση στο 1520 χρεώνεται, σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου.