Ο ΟΤΘ κερδίζει τις εντυπώσεις στο National Geographic Traveler Food Festival 2022 στο Λονδίνο

Ο ΟΤΘ κερδίζει τις εντυπώσεις στο National Geographic Traveler Food Festival 2022 στο Λονδίνο

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης κερδίζει τις εντυπώσεις στο National Geographic Traveller Food Festival 2022 στο Λονδίνο.

Η ομάδα του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης με επικεφαλής την Αντιπεριφερειάρχη Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρο του ΟΤΘ κ. Βούλα Πατουλίδου ταξίδεψε στο Λονδίνο, προκειμένου να συμμετάσχει στο διάσημο φεστιβάλ γαστρονομικού ενδιαφέροντος National Geographic Traveller Food Festival, 16 και 17 Ιουλίου 2022, για να προβάλλει την γαστρονομική ταυτότητα της Θεσσαλονίκης.

Μετά από την πρόσκληση του γραφείου εξωτερικού του ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας και της διευθύντριας κ. Ελένης Σκαρβέλη, τα στελέχη του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης υπό την καθοδήγηση του καθηγητή γαστρονομίας και σεφ Γιώργου Παλησίδη, φόρεσαν τις ποδιές με το λογότυπο της Θεσσαλονίκης και σαγήνευσαν το Λονδρέζικο κοινό με την «κουζίνα» της.

Οι επισκέπτες του φεστιβάλ ξετρελάθηκαν με την γλυκιά μπουγάτσα Θεσσαλονίκης και τον φραπέ. Βούτηξαν το κουλούρι Θεσσαλονίκης στη κλασσική χωριάτικη σαλάτα. Γεύτηκαν ντόπιο τσίπουρο σε συνδυασμό με καρπούζι. Δοκίμασαν μύδια αχνιστά από τη Χαλάστρα, βουβαλίσιο σαλάμι και καβουρμά, τσιγαριστό λουκάνικο με καραμελωμένο μέλι πεύκου και απόλαυσαν το «Δάκρυ του Πεύκου», την αφρώδη ρετσίνα του οινοποιείου ΚΕΧΡΗ.

Η σημαντική αυτή ενέργεια προβολής της Θεσσαλονίκης στο βρετανικό κοινό εντάσσεται στο project του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης με τίτλο London Calling Thessaloniki Cooking.

  • Το project περιλαμβάνει:

    Tη συμμετοχή του ΟΤΘ στο Food Festival του National Geographic Traveller

  • Την προβολή του προορισμού σε 41 στάσεις στο μετρό του Λονδίνου για 15 μέρες και κατά τη διάρκεια του NGT Food Festival.
  • Digital καμπάνια μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.
  • Δημοσιεύσεις σε έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ όπως η Guardian στις αρχές Σεπτεμβρίου.
  • Προώθηση της Θεσσαλονίκης ως city break προορισμού μέσα από τα κανάλια της Jet2 Holidays, του δεύτερου μεγαλύτερου tour operator της Βρετανίας
  • και το press trip που διοργάνωσε ο ΟΤΘ σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας για τον δημοσιογράφο του Greetraveller κ. Richard Hammond.
  • τη δημιουργία ενός online οδηγού (Greentraveller’s Guide), ο οποίος θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα www.greentraveller.co.uk
  • Συμμετοχή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο webinar «TTG Greece Fest» στην πλατφόρμα του επαγγελματικού περιοδικού TTG, που πραγματοποίησε το Γραφείο Ε.Ο.Τ. Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας για την ενίσχυση και ενδυνάμωση των επαγγελματικών σχέσεων με τη βρετανική τουριστική αγορά.

Στόχος του project είναι η προβολή και προώθηση της Θεσσαλονίκης ως ιδανικού γαστρονομικού τουριστικού προορισμού, τόσο στους επαγγελματίες του τουρισμού όσο και στο ευρύ αγγλικό και διεθνές κοινό 365 ημέρες το χρόνο.

Στο φεστιβάλ συμμετείχαν μεγάλες βρετανικές τουριστικές επιχειρήσεις και εθνικοί οργανισμοί τουρισμού, διεθνούς φήμης chefs όπως o Gennaro Contaldo και η διάσημη στο βρετανικό κοινό Ελληνίδα νικήτρια του MasterChef 2019 UK Irini Tzortzoglou, ο έγκριτος δημοσιογράφος γαστρονομικών προορισμών Jonathan Phang και ο επικεφαλής ειδικών projects του National Geographic Traveller και του National Geographic Traveller Food, Matt Midworth.

Η κ. Πατουλίδου δήλωσε: «Η γεύση χτίζει αναμνήσεις. Η Θεσσαλονίκη έχει το αδιαμφισβήτητο ατού της γαστρονομίας που υπερτερεί των ανταγωνιστών της. Φτάνει να την γευτείς Ήταν ένα ουσιαστικό αλλά εξουθενωτικό τριήμερο. Στους Λονδρέζους έμεινε «η γεύση της Θεσσαλονίκης» και σε μας η γεύση μιας βαθιάς ικανοποίησης ότι κάναμε το καλύτερο για την πόλη μας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Επίσκεψη κυβερνητικού κλιμακίου και βουλευτών της Ν.Δ. στο νομό Λάρισας

OAΣΘ: Παράνομη η αυριανή στάση εργασίας

ΣΕ ΕΛΠΕ και Exxon Mobil το μερίδιο της Total για έρευνες στην Κρήτη

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top