Όμιλος Pacha Group: Επένδυση στην Ελλάδα με αιγαιοπελαγίτικο αέρα

Όμιλος Pacha Group: Επένδυση στην Ελλάδα με αιγαιοπελαγίτικο αέρα

Με σήμα κατατεθέν δυο εμβληματικά, κατακόκκινα κεράσια, η Pacha Group έρχεται και στην Ελλάδα, επενδύοντας στη φιλοξενία, στην ψυχαγωγία και στην απόλυτη διασκέδαση.

Ρεπορτάζ: Ντέπυ Χιωτοπούλου ([email protected])

Το εμβληματικό του στυλ και την προσωπικότητα σε συνάρτηση με την ελευθερία, τη φρεσκάδα, τον εκλεκτισμό αλλά και την αναζωογονητική ταξιδιωτική εμπειρία κουβαλάει στις αποσκευές του, εδώ και μισό αιώνα ο Όμιλος Pacha, ο οποίος δραστηριοποιείται στους τομείς αναψυχής, ψυχαγωγίας, φιλοξενίας, εστίασης και εκδηλώσεων, μόδας και αρώματος από το 1966.

Γνωστός από το πρώτο superclub της Ίμπιζα το 1973, προτού επεκταθεί στην ξενοδοχειακή βιομηχανία με το El Hotel Pacha, ο Όμιλος με σήμα κατατεθέν του τα δυο εμβληματικά κεράσια, ετοιμάζεται να αποβιβαστεί, στις Κυκλάδες, και συγκεκριμένα, στη Μύκονο, το νησί που συχνά το αποκαλούν «η Ίμπιζα της Ελλάδας».

Τα δυο εμβληματικά κεράσια, σήμα κατατεθέν του Ομίλου Pacha, στην Ίμπιζα

Ο Όμιλος Pacha σχεδιάζει να επεκταθεί στη Μύκονο, το δεύτερο τρίμηνο του 2021, με ένα ξενοδοχείο, ένα beach restaurant bar καθώς και ένα club.

Σύμφωνα με πληροφορίες του GRTimes.gr οι τρεις επιχειρήσεις θα βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία του κοσμοπολίτικου νησιού ενώ σ’ ότι αφορά τη στελέχωση προσωπικού, υπολογίζεται, μέχρι στιγμής, περί τα 100 άτομα, αριθμός ωστόσο, ρευστός, λόγω της ιδιόμορφης κατάστασης.

«Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε ξενοδοχεία, εστιατόρια ή club, αλλά εμπειρίες. Όταν οι άνθρωποι βλέπουν κεράσια ή Pacha σκέφτονται έναν τρόπο ζωής, μια διασκεδαστική και ικανοποιητική εμπειρία» δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Nick McCabe προσθέτοντας πως αυτό που εδώ και χρόνια έχει δημιουργηθεί στην Ίμπιζα, μπορεί να μεταφερθεί σε άλλα μέρη του κόσμου. «Η μαγεία εδώ μπορεί να μεταφερθεί οπουδήποτε στον πλανήτη» λέει χαρακτηριστικά.

Αποκλειστική συνεργασία με την Workathlon

Όπως φαίνεται, η πανδημία του κορωνοϊού και οι αλλαγές στο τουριστικό γίγνεσθαι και στον τρόπο που θα ταξιδεύει ο κόσμος στη μετά κορωνοϊό εποχή, δεν πτοεί τον εμβληματικό Όμιλο που είναι συνυφασμένος με την διασκέδαση, την ψυχαγωγία, την εστίαση, τις εκδηλώσεις αλλά και τη φιλοξενία.

Σ’ αυτήν την απόβαση του Ομίλου στην Ελλάδα έρχεται να προστεθεί η Workathlon, ο αποκλειστικός συνεργάτης στελέχωσης του Pacha Group στη Μύκονο, η οποία αποτελεί την λύση στην στελέχωση προσωπικού φιλοξενίας με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, ενισχυμένη με εργαλεία μάρκετινγκ και με σκοπό να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να βρουν, να καλλιεργήσουν και να προσλάβουν τα καλύτερα ταλέντα.

Σημειώνεται, ότι πάνω από 40.000 υποψήφιοι και 390 εργοδότες εμπιστεύονται τη Workathlon για τη στελέχωση των ξενοδοχειακών τους μονάδων και άλλων εταιριών που εμπλέκονται με τον τουρισμό.

Ο Όμιλος Pacha σε νούμερα

Το πρώτο Pacha Club άνοιξε στην πόλη Sitges της Ισπανίας το 1967, ενώ ο Όμιλος αριθμεί σήμερα club franchise σε Βραζιλία, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Ρωσία, Γερμανία, Αγγλία, Αίγυπτο, Πορτογαλία, Αυστρία και πολλές Ισπανικές πόλεις.

Η άφιξη του του Pacha στην Ίμπιζα σήμανε την έναρξη της ανάπτυξης του τουρισμού στο νησί, το οποίο και έγινε η παγκόσμια πρωτεύουσα ψυχαγωγίας. Ήδη, από τη δεκαετία του ’60, όταν οι χίπηδες έφτασαν στο νησί, η Ίμπιζα έχει χαρακτηριστεί ως ένας χώρος ελευθερίας όπου διαφορετικοί πολιτισμοί συγκεντρώνονται και ζουν σε αρμονία.

Ο Όμιλος Pacha στην Ίμπιζα μετράει ετησίως 60.000 επισκέπτες στα ξενοδοχεία του,  637.000 στα εστιατόρια, 550.000 στα nightclub και 2.400 ώρες ζωντανής μουσικής.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top