«Ομόνοια»: Η λειτουργία του delivery στις λαϊκές αγορές δεν σημαίνει εκσυγχρονισμός

«Ομόνοια»: Η λειτουργία του delivery στις λαϊκές αγορές δεν σημαίνει εκσυγχρονισμός

Η πρακτική του delivery στις λαϊκές αγορές δεν τις εκσυγχρονίζει, αλλά αντίθετα αλλοιώνει την έννοια και τη φιλοσοφία τους, τονίζει η Ομοσπονδία Σωματείων Επαγγελματιών Παραγωγών Πωλητών Λαϊκών Αγορών Μακεδονίας- Θεσσαλίας- Θράκης «Ομόνοια».

«Εμείς θέλουμε τους καταναλωτές στις λαϊκές αγορές, θέλουμε οι καταναλωτές να έχουν τη δυνατότητα επιλογής προϊόντων από τους πάγκους που στήνουμε, να συγκρίνουν ποιότητες, προελεύσεις, τιμές, ακόμη και πρόσωπα», τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση. «Δεν θέλουμε να μετατρέψουμε τον κόσμο που επισκέπτεται τις λαϊκές αγορές σε έναν πελάτη ενός μανάβικου, μιας γειτονικής φρουτεμπορικής ή των σούπερ μάρκετ», επισημαίνεται και προστίθεται πως η έννοια του delivery που θέλει να περάσει το νομοσχέδιο για τις λαϊκές αγορές αποτελεί έναν τρόπο «για να δικαιολογηθεί η ύπαρξη «εκσυγχρονισμένων εταιρειών» στον χώρο των λαϊκών αγορών».

Επισημαίνεται ότι κάποιοι παραγωγοί λαϊκών αγορών εκτελούν ήδη τηλεφωνικές παραγγελίες, είτε σε κάποια μονογονεϊκή οικογένεια, έναν φίλο ή πελάτη ή σε κάποιο άτομο με αναπηρία.

Δείτε ολόκληρη την ανακοίνωση:

«Η λειτουργία του delivery δεν είναι κάτι άγνωστο για τις λαϊκές αγορές.

Σχεδόν καθημερινά, όλοι οι εργαζόμενοι σε αυτές, έχουν κάποια μονογονεϊκή οικογένεια, έναν φίλο, έναν πελάτη Α.Μ.Ε.Α., κάποιον ηλικιωμένο, που τελειώνοντας την λαϊκή περνούν από το σπίτι του και του παραδίδουν προϊόντα.
Προϊόντα τα οποία ο φίλος και πελάτης τα ξέρει ήδη και σαν ποιότητα και σαν τιμή.

Στην περίπτωση όμως του «εκσυγχρονισμένου» νομοσχεδίου μιλάμε για πλήρη αλλοτρίωση της έννοιας, της φιλοσοφίας και της ίδιας της ύπαρξης των λαϊκών αγορών.

Ο καταναλωτής, ο κάθε καταναλωτής, επισκέπτεται την λαϊκή αγορά και εκτός από την διαπροσωπική σχέση, αλλά και την ανταλλαγή διαφόρων απόψεων και συζητήσεων επί παντός επιστητού, κάνει την βόλτα του σε όλο τον χώρο της αγοράς.

Σε όλους τους πάγκους της, βλέποντας όλα τα προϊόντα.

Βλέπει, κρίνει και συγκρίνει, ποσότητες, ποιότητες, ποικιλίες, προελεύσεις, τιμές ακόμη και πρόσωπα.

Αν λοιπόν περάσουμε, ακόμα κι εμείς οι ίδιοι στον καταναλωτή μας την έννοια του delivery, της τηλεφωνικής δηλαδή παραγγελία αυτόματα του έχουμε «στερήσει» όλα τα παραπάνω.

Του έχουμε στερήσει την ιδία την φιλοσοφία, τη νοοτροπία, την ύπαρξη της λαϊκής αγοράς.

Αποτέλεσμα:

Αφενός τον έχουμε εκδιώξει σαν φυσική παρουσία από τον χώρο των λαϊκών αγορών και αφετέρου τον έχουμε μετατρέψει σε έναν πελάτη ενός μανάβικου, μιας γειτονικής φρουτεμπορικής και ακόμα καλυτέρα στενό πελάτη των super market.

Γιατί, ποιος ο λόγος ποια η διάφορα, το να παραγγέλλει τηλεφωνικά χωρίς την φυσική του παρουσία αλλά και το δικαίωμα της επιλογής και της κρίσης από την λαϊκή αγορά αντί του super market…

Ακόμα κι αν υπάρξουν κάποιοι μικροί, προσωπικής φύσεως λόγοι, αυτή η νοοτροπία, αυτή η λογική, θα τους καταπιεί αχόρταγα και πολύ γρήγορα.

Αυτός λοιπόν, είναι ένας ακόμα, ευφυέστατος Δούρειος Ίππος πλήρης αλλοτρίωσης των λαϊκών αγορών, πολύ καλά και επιμελώς «καλυμμένος», κάτω από το φάσμα του εκσυγχρονισμού και της ανανέωσης που θέλει να περάσει το νομοσχέδιο.

Ένας ακόμα Δούρειος Ίππος κρυμμένος κάτω από τα κυρία αιτήματα των ομοσπονδιών που αποτελούν «αιτία πολέμου», μα δεν είναι ευδιάκριτα τα λάφυρα αυτού του πολέμου.

Ένας ακόμα Δούρειος Ίππος, μια δικαιολογία καλυτέρα για να δικαιολογηθεί η ύπαρξη «εκσυγχρονισμένων εταιρειών » στον χώρο των λαϊκών αγορών.

Ένα μεγάλο μπράβο λοιπόν στον «πονηρό» συντάκτη του νομοσχεδίου.

Κύριε υπουργέ προσέξτε τους συμβούλους, συνεργάτες και «συνεργάτες» σας, γιατί σας σπρώχνουν και εσάς στην πλήρη καταστροφή και προσωπικό αφανισμό. Διότι με αυτού του είδους τα νομοσχέδια, αυτή θα είναι η κατάληξη σας και ας μην είναι ούτε για εσάς ευδιάκριτο.

Εκείνοι όμως, είναι πραγματικοί γνώστες της λαϊκής αγοράς έτσι δεν είναι;»

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ