ΠΟΞ: 24ωρη γραμμή επικοινωνίας με τον ΕΟΔΥ, ζητούν οι ξενοδόχοι

ΠΟΞ: 24ωρη γραμμή επικοινωνίας με τον ΕΟΔΥ, ζητούν οι ξενοδόχοι

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων  ζητάει την ενεργοποίηση ειδικού τηλεφωνικού αριθμού, 24ωρης λειτουργίας, στον οποίο να μπορούν να καλούν ξενοδόχοι όταν εντοπίζονται περιστατικά covid-19 στους πελάτες τους. Όπως τονίζεται, είναι δύσκολη η άμεση επικοινωνία, ειδικά κατά τα Σαββατοκύριακα, με ΕΟΔΥ και Γ.Γ. Π.Π., και σε αυτήν αποδίδεται, η “εγκατάλειψη” ενοίκων, με κορωνοϊό, σε Κέντρο Υγείας.

Στο σχετικό δελτίο τύπου της Π.Ο.Ξ., επισημαίνονται τα εξής:

“Με αφορμή δημοσιεύματα που αναφέρονται σε «καταγγελία ότι ξενοδόχος εγκατέλειψε σε Κέντρο Υγείας ενοίκους του με κορωνοϊό», η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων μετά από ενημέρωση που είχε από τις Ξενοδοχειακές Ενώσεις – Μέλη της σε όλη τη χώρα, επισημαίνει τα εξής:

Ο αριθμός των πελατών των ξενοδοχείων που διαγιγνώσκονται θετικοί στον Covid-19 είναι εξαιρετικά μικρός και αυτό οφείλεται στην πιστή εφαρμογή των ιδιαίτερα αυστηρών υγειονομικών πρωτοκόλλων από τη συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων.

Δυστυχώς όμως η διαδικασία διαχείρισης των ελάχιστων αυτών περιπτώσεων είναι εξόχως δυσχερής και μάλιστα ανεξάρτητα αν το ξενοδοχείο διαθέτει βάσει νόμου (δυναμικότητας άνω των 50 δωματίων) γιατρό Covid ή όχι.

Σε πολλές περιπτώσεις, οι αναγκαίες για την ορθή διαχείριση του κάθε περιστατικού, οδηγίες των αρμοδίων στελεχών της ΓΓΠΠ και του ΕΟΔΥ  είναι ασαφείς, ενώ ούτε η επικοινωνία είναι όσο άμεση και εύκολη θα έπρεπε – ειδικά τα Σαββατοκύριακα.

Σημειώνεται πως η μεταφορά ενός πελάτη που διαγιγνώσκεται θετικός στον Covid-19 σε  ξενοδοχείο καραντίνας δεν είναι μια απλή υπόθεση. Θα πρέπει να έχει  προηγηθεί η καταχώρηση του θετικού αποτελέσματος του τεστ (rapid ή PCR) στην ειδική πλατφόρμα και στη συνέχεια να δοθεί σχετική εντολή – παραπεμπτικό από την αρμόδια αρχή, διαδικασία που είναι εξαιρετικά πολύπλοκη και χρονοβόρα.

Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι, μέσα στον πανικό και την απόγνωση, να έχουμε και το περιγραφόμενο στα παραπάνω δημοσιεύματα περιστατικό, να μην εφαρμόζεται δηλαδή το σχετικό πρωτόκολλο και ο πελάτης – ασθενής να οδηγείται στο Κέντρο Υγείας της περιοχής.

Για τους λόγους αυτούς η ΠΟΞ έχει ζητήσει τη δημιουργία ειδικού τηλεφωνικού αριθμού που θα λειτουργεί όλο το 24ωρο και στο οποίο θα μπορούν να απευθύνονται ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα διαμερίσματα κλπ ώστε η διαχείριση κρουσμάτων κορωνοϊού να γίνεται άμεσα και αποτελεσματικά.

Για την καλύτερη ενημέρωσή σας, σας επισυνάπτουμε σχετική επιστολή μας (28 Ιουλίου 2021) προς τους κ.κ.  υπουργό Υγείας Βασίλη Κικίλια και ΓΓ Πολιτικής Προστασίας Βασίλειο Παπαγεωργίου, με κοινοποίηση στον υπουργό Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη”.

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top