Πρ. ΟΦΑΕ: Κανένα φορτηγό δεν ευθύνεται για την Αττική Οδό-Να μελετήσουμε άλλα κράτη

Πρ. ΟΦΑΕ: Κανένα φορτηγό δεν ευθύνεται για την Αττική Οδό-Να μελετήσουμε άλλα κράτη

Ρεπορτάζ: Θωμάς Καλέσης

Έκκληση προς τις αρμόδιες αρχές ώστε να μελετήσουν τους εκχιονιστικούς μηχανισμούς κρατών του εξωτερικού, όπως για παράδειγμα της Σερβίας ή της Γερμανίας, όπου τα έντονα καιρικά φαινόμενα και οι χιονοπτώσεις είναι συχνές ώστε παράλληλα να σταματήσει η στοχοποίηση του φορτηγού αυτοκινήτου, απευθύνει με ανακοίνωση της, η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος Διεθνών Μεταφορών και ο πρόεδρός της Απόστολος Κενανίδης, ο οποίος μιλά στο GRTimes.

«Επειδή σε όλη αυτή την πορεία έχουμε συνεργαστεί με όλες τις Ομοσπονδίες του εξωτερικού, στους αυτοκινητροδρόμους της Βόρειας Ευρώπης, όπου τα καιρικά φαινόμενα είναι πιο έντονα και οι χιονοπτώσεις πιο συχνές, η κυκλοφορία των φορτηγών αυτοκινήτων, ούτε σταματά, ούτε απαγορεύεται. Ίσα – ίσα που χρειάζεται διότι το βαρύ όχημα κατά την κίνησή του προκαλεί έναν στροβιλισμό που καταστρέφει το χιόνι και δεν του επιτρέπει να μετατραπεί σε πάγο. Δυστυχώς στην Ελλάδα συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο» σημειώνει χαρακτηριστικά στο GRTimes, ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ, Απόστολος Κενανίδης.

Συμπληρώνει μάλιστα πως «εδώ από την προηγούμενη ημέρα, επειδή υπάρχει το ενδεχόμενο να χιονίσει σταματούν τα φορτηγά στους δρόμους. Γι’ αυτό και στο εξωτερικό γελούν μαζί μας. Σκεφτείτε, αν αυτό που συνέβη στην Αττική Οδό την περασμένη εβδομάδα, θεωρείται ακραίο φαινόμενο, τι να πουν στην Αυστρία, στην Γερμανία, ακόμη και στη Σερβία. Εκεί δηλαδή που ο χειμώνας κρατά από 5 έως 7 μήνες, τα παιδιά δεν θα έπρεπε να πηγαίνουν ποτέ σχολείο, και τα αυτοκίνητα να μην κυκλοφορούν. Εδώ με δύο – τρεις ώρες άστατου καιρού, παραλύουν και απαγορεύονται τα πάντα. Κάτι που έχει σοβαρή επίπτωση στον εφοδιασμό της τροφικής αλυσίδας, στους οδηγούς που δεν μπορούν να πάνε σπίτι τους και στους ιδιοκτήτες των οχημάτων που πληρώνουν δύο ή τρεις επιπλέον ημέρες στους υπαλλήλους τους».

.

Αυτό συνέβη στην Αττική Οδό

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος, αναφέρθηκε και στο τι ακριβώς συνέβη στο διάστημα του εγκλωβισμού ΙΧ και φορτηγών στην Αττική Οδό κατά την εξέλιξη του καιρικού φαινομένου «Ελπίδα». «Διάβασα σε ορισμένα δημοσιεύματα, ότι «δίπλωσαν» νταλίκες κλπ. Καμιά νταλίκα δεν δίπλωσε και κανένα φορτηγό δεν ευθύνεται γι’ αυτό που συνέβη.

Απλά απροετοίμαστοι οδηγοί ΙΧ, μεταξύ αυτών και αρκετοί άπειροι, ακινητοποίησαν το όχημά τους με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένα απίστευτο μποτιλιάρισμα. Ανάμεσα στα αυτοκίνητα δε, μπλοκαρίστηκαν και τα εκχιονιστικά που δεν μπορούσαν να κινητοποιηθούν για να ρίξουν αλάτι. Φυσικά ευθύνεται και η Τροχαία που άργησε να κινητοποιηθεί και δεν μερίμνησε να βρίσκεται στους δρόμους. Κοινώς δεν πάρθηκαν σωστά μέτρα ώστε να υπάρχει μια σωστή ροή των αυτοκινήτων ενώ δεν συντονίστηκε ποτέ, ο κρατικός μηχανισμός» συμπληρώνει ο κ. Κενανίδης.

Σε άλλες χώρες δεν χρησιμοποιείται ούτε αλάτι, ούτε αλυσίδες

Μιλώντας για τους εκχιονιστικούς τρόπους που χρησιμοποιούν κυρίως στο εξωτερικό ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ, αναφέρει πως «εδώ και χρόνια δεν χρησιμοποιείται πια το αλάτι, όπως άλλα στοιχεία όπως π.χ. το κάρβουνο, ούτε όμως και οι αλυσίδες καθώς προκαλούν φθορές τόσο στο οδόστρωμα όσο και στο αυτοκίνητο. Έχει εξελιχθεί ο εκχιονισμός στο εξωτερικό και ο μόνος τρόπος για να εξελιχθούμε και εμείς είναι να σταλούν τέσσερις – πέντε κρατικοί λειτουργοί σε χώρες της Β. Ευρώπης ώστε να μελετήσουν το πώς αντιμετωπίζουν τις κακοκαιρίες εκεί. Δεν μπορούν να φταίνε πάντα και για όλα οι οδηγοί των φορτηγών».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top