ΣΕΠΕΕ: Οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις ένδυσης το 2021

ΣΕΠΕΕ: Οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις ένδυσης το 2021

Τα οικονομικά αποτελέσματα ενός δείγματος 104 επιχειρήσεων ένδυσης μετά από επεξεργασία των δημοσιευμένων ισολογισμών τους της χρήσης 2021 παρουσίασε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής & Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ). 

Το 2021 ήταν ένας χρόνος επανόδου στην κανονικότητα μετά την πανδημία covid -19 που είχε επηρεάσει πολύ αρνητικά τις επιχειρήσεις ένδυσης. Το 2021 καταγράφηκε σημαντική αύξηση σε όλα τα μεγέθη του κλάδου  και ιδιαίτερα για τις επιχειρήσεις που απευθύνονται στην εγχώρια αγορά.

Ο συνολικός κύκλος εργασιών όλων των επιχειρήσεων του δείγματος για το 2021 αυξήθηκε κατά 22,4% και διαμορφώθηκε στα 899,5 εκ. €. Τα μικτά κέρδη ανήλθαν στα 346,7 εκ. €, αυξημένα κατά 33,8% σε σχέση με το 2020, με το περιθώριο μικτού κέρδους να διαμορφώνεται στο 38,5%.

Τα συνολικά καθαρά κέρδη των επιχειρήσεων εκτινάχθηκαν κατά 1.169% και ανήλθαν σε 78,7 εκ. €. Το περιθώριο καθαρού κέρδους διαμορφώθηκε σε 8,7%  από 0,8% το 2020.

Ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην εγχώρια αγορά αυξήθηκε κατά 28,6% και διαμορφώθηκε στα 694,2 εκ. €. Τα μικτά κέρδη σημείωσαν αύξηση 41,6% (304,1 εκ. €) και τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 66,6 εκ. €. Το περιθώριο μικτού κέρδους διαμορφώθηκε στο 43,8% και το περιθώριο καθαρού κέρδους στο 9,6 %.

Όσον αφορά τις αμιγώς εξαγωγικές επιχειρήσεις του δείγματος, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε, κατά 5,4%, από 194,8 εκ. € το 2020 σε 205,4 εκ. € το 2021. Τα μικτά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 42,5 εκ. €, σημειώνοντας μείωση 4,5%, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 12,2εκ. €, μειωμένα κατά 12%. Το περιθώριο μικτού κέρδους διαμορφώθηκε στο 20,7% και του καθαρού κέρδους στο 5,9%.

Αναφορικά με την κατηγοριοποίηση των αποτελεσμάτων ανά προϊόν, στην κατηγορία των γυναικείων ενδυμάτων, η οποία είναι η σημαντικότερη, καταγράφηκε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 33,3%.

Στην κατηγορία των ανδρικών ενδυμάτων καταγράφηκε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 43,4%.

Στην κατηγορία των παιδικών ενδυμάτων η αύξηση ανήλθε σε 23,2%, ενώ στα casual – αθλητικά καταγράφηκε η μεγαλύτερη αύξηση με 51,5%.

Τέλος, στην κατηγορία των εσωρούχων παρατηρήθηκε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 35,3%.

Οι επιχειρήσεις με το μεγαλύτερο κύκλο εργασιών το 2021 (σε χιλ. €)

2021

2020

2019

2018

M%

BSB

77.958

55.174

80.241

75.977

41,3%

AXF

42.594

30.600

46.142

44.580

39,2%

MERCURY

37.190

24.932

27.259

24.100

49,2%

ΕΛΒΕ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ

29.442

33.954

27.802

24.548

-13,3%

LAPIN HOUSE

29.025

22.238

30.020

27.105

30,5%

INTRAFASHION

27.917

18.832

25.868

15.713

48,2%

ALTEX

26.024

15.667

20.429

18.876

66,1%

VF ΕΛΛΑΣ

24.392

15.004

23.934

7.329

62,6%

ΤΡΙΟΥΜΦ

20.837

16.001

20.355

20.032

30,2%

MINERVA

17.945

12.158

13.970

13.835

47,6%

MAYORAL

17.391

16.529

20.410

20.847

5,2%

ΜΠΕΤΤΙΝΑ

14.162

13.135

12.709

12.444

7,8%

ΓΚΟΤΖΑΜΑΝΗΣ

13.985

10.533

7.732

6.014

32,8%

TOI&MOI

13.673

10.195

14.462

14.817

34,1%

ΑΔΑΜΑΚΟΥ

13.282

9.112

14.688

14.495

45,8%

ΣΙΑΜΙΔΗΣ

12.959

11.386

10.267

8.014

13,8%

ENERGIERS

12.342

9.208

11.632

11.378

34,0%

DIL

11.808

7.894

13.390

12.397

49,6%

BODY TALK

11.610

9.390

11.429

10.940

23,6%

ACCESS

10.707

9.184

12.132

10.878

16,6%

AXEL

9.835

9.230

12.424

13.599

6,6%

ΠΕΡΒΕΝΗΣ

9.194

13.186

12.927

12.540

-30,3%

ΠΕΤΣΑΣ

9.131

7.199

8.190

10.652

26,8%

DIEN

9.095

5.684

4.996

4.215

60,0%

EVA JO!!!

9.038

12.912

10.647

9.838

-30,0%

DIMIS

9.009

11.124

10.040

10.043

-19,0%

MAT FASHION

8.530

7.142

10.320

11.094

19,4%

NEW LOOK

7.530

6.184

5.835

4.789

21,8%

ΚΑΛΕΣΤΕΣΙΑ

6.625

8.801

11.564

10.675

-24,7%

FOREL

6.286

3.978

7.106

6.789

58,0%

VERDE

6.211

6.247

7.099

-0,6%

COTTON FASHION

6.154

4.942

4.957

5.139

24,5%

ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ

5.462

4.427

7.104

6.913

23,4%

VAMP

5.219

4.467

4.489

3.908

16,8%

ΜΕΤΑΞΑ

5.128

5.686

5.154

4.487

-9,8%

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top