Στα όριά τους οι εταιρείες ταχυμεταφορών, +50% o όγκος των αποστολών

Στα όριά τους οι εταιρείες ταχυμεταφορών, +50% o όγκος των αποστολών

Κατά 50% αυξήθηκε ο όγκος των ταχυμεταφορών στο δεύτερο lock down, σε σύγκριση με το πρώτο, με αποτέλεσμα οι εταιρείες ταχυμεταφορών να μη μπορούν να ανταπεξέλθουν στη ζήτηση, παρά την προετοιμασία που είχαν κάνει κατά τους προηγούμενους μήνες, προβλέποντας μία αύξηση +15% στο δεύτερο κύμα του covid-19.

Τα παραπάνω προκύπτουν από έγγραφο της ACS, η οποία αναφέρεται στις επενδύσεις των 1,5 εκατ. ευρώ που πραγματοποίησε μέσα σε λίγους μήνες προκειμένου να ανταποκριθεί στους αυξημένους όγκους εμπορευμάτων προς διακίνηση. Η εταιρεία στο εξάμηνο του 2020 είχε μεν αυξημένο τζίρο κατά +11%, αλλά μειωμένα κατά -6% κέρδη προ φόρων καθώς αναγκάσθηκε να προβεί σε έκτακτες δαπάνες που ξεπερνούσαν το 1 εκατ. και οι οποίες προέκυψαν από την πανδημία, στο Β’ τρίμηνο του 2020.

Η ΑCS, αύξησε του αποθηκευτικούς της χώρους, μισθώνοντας τρεις αποθήκες σε Αθήνα και μία σε Θεσσαλονίκη,  αύξησε τους χώρους διακίνησης εμπορευμάτων σε καταστήματά της, προμηθεύτηκε εκατοντάδες καροτσιών αποθήκες – 600+800- , αγόρασε δύο συστήματα διαλογής για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ μίσθωσε αλλά και αγόρασε οχήματα μεταφοράς, επενδύσεις που στο σύνολό τους θα αποτυπωθούν όταν κλείσει και το Β΄εξάμηνο.  Επίσης, προσλήφθηκαν 500 άτομα προσωπικό.

Όπως επισημαίνεται, η ACS αλλά και άλλες εταιρείες ταχυμεταφορών, μετά το πρώτο lockdown προετοιμάστηκαν για το επόμενο κύμα, στη βάση της κίνησης που χρειάστηκε να αντιμετωπίσουν κατά το πρώτο lockdown, υπολογίζοντας +15% αύξηση στις αποστολές που θα έπρεπε να εξυπηρετηθούν.

Ωστόσο, οι ανάγκες που προέκυψαν ήταν πολύ μεγαλύτερες, καθώς μέσω των e-shops και κατ’ επέκταση από τις εταιρείες ταχυμεταφορών, πρέπει να διακινηθούν είδη που στο πρώτο lockdown επιτρεπόταν να πωλούνται απο τα σούπερ – μάρκετ, οι παρατεταμένες ηλεκτρονικές πωλήσεις της Black Friday και οι δωρο-αγορές του μήνα Δεκεμβρίου.

Οι εταιρείες ταχυμεταφορών παλεύουν να ανταποκριθούν στον τεράστιο όγκο αποστολών- παραδόσεων, αλλά η ζήτηση ξεπερνάει τις δυνατότητές τους για δύο λόγους: Ο ένας είναι όγκος των αποστολών που μπορεί να διανεμηθεί ημερησίως  και, ο άλλος, η δυνατότητα αποθήκευσης πριν τη διανομή τους.

Συμπερασματικά οι καταναλωτές θα πρέπει να επιδείξουν υπομονή μέχρι να αρθεί το lockdown και οι περιορισμοί, κάτι που προβλέπεται να γίνει μετά το τέλος της εορταστικής περιόδου – καθώς με το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων τον Δεκέμβριο θα πέσει μεν ο ρυθμός αύξησης των αποστολών από τις online παραγγελίες, αλλά και πάλι θα διατηρηθεί σε επίπεδα άνω των δυνατοτήτων της αγοράς.

 

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top