Θεσ/νίκη: Νέα τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης από την ΕΛΑΣ

Θεσ/νίκη: Νέα τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης από την ΕΛΑΣ

Η ΕΛ.ΑΣ. στο πλαίσιο αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών της προς τους πολίτες και ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την παρουσία της στην ψηφιακή εποχή, αναλαμβάνει την πρωτοβουλία για μείωση της γραφειοκρατίας και αυτοματοποίηση της υπηρεσιακής λειτουργίας, προχωρώντας στη δημιουργία ηλεκτρονικών διευθύνσεων (e-mail) και τηλεφωνικών γραμμών επαφής και εξυπηρέτησης του πολίτη.

Έτσι λοιπόν, στις περιοχές εδαφικής αρμοδιότητας της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης (ΓΑΔΘ), οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται άμεσα και χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία τους, ως εξής:

1. Για τους χρήστες του διαδικτύου, θα είναι δυνατή η αποστολή των αιτημάτων τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]. Αρμόδιο και εξειδικευμένο προσωπικό θα τα αξιολογεί και θα τα προωθεί στην αρμόδια Υπηρεσία με σκοπό τη διεκπεραίωσή τους, κοινοποιώντας ταυτόχρονα στον αποστολέα το αποτέλεσμα των ενεργειών.

2. Για τους πολίτες που δεν χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, υπάρχει μέριμνα τηλεφωνικής επαφής στη γραμμή 2310-388000 κατά τις ώρες 08:00-18:00 καθημερινά, όπου έμπειρο προσωπικό θα τους κατευθύνει ανάλογα με το θέμα που τους απασχολεί ή θα τους παρέχει γενικές πληροφορίες που άπτονται των αρμοδιοτήτων της ΕΛ.ΑΣ..

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top