Θεσσαλονίκη: Αγανάκτηση φέρνει η απαγόρευση στάθμευσης λόγω Flyover – «Πού θα πάνε όλα αυτά τα αυτοκίνητα;» (VIDEO-ΦΩΤΟ)

Θεσσαλονίκη: Αγανάκτηση φέρνει η απαγόρευση στάθμευσης λόγω Flyover – «Πού θα πάνε όλα αυτά τα αυτοκίνητα;» (VIDEO-ΦΩΤΟ)

Ένα μεγάλο ερώτημα απασχολεί όλο και περισσότερο τους Θεσσαλονικείς, καθώς πλησιάζει η ημέρα έναρξης των εργασιών κατασκευής για το Flyover, που προγραμματίστηκε για την ερχόμενη εβδομάδα. Πού θα πάνε όλα αυτά τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν περίπου 15 βασικές οδικές αρτηρίες και για στάθμευση και για φορτοεκφορτώσεις; – Καταστηματάρχες μιλούν στο GRTimes – Πόσο ενισχύεται η Τροχαία Θεσσαλονίκης

Ρεπορτάζ: Αλέξανδρος Αλεξιάδης

Αγανακτισμένοι εμφανίζονται κάτοικοι και καταστηματάρχες στους δρόμους όπου θα απαγορευτεί η στάθμευση των αυτοκινήτων, με την έναρξη κατασκευής του Flyover στην περιφερειακή οδό.

Το βασικό ερώτημα που τους απασχολεί όλο και πιο πολύ, είναι το πού θα παρκάρουν τα χιλιάδες αυτοκίνητα που θα απομακρυνθούν από όλους αυτούς τους δρόμους και ειδικά για τους καταστηματάρχες το πως θα μπορούν να κάνουν φορτοεκφορτώσεις χωρίς να κινδυνεύουν με κάποιο πρόστιμο.

Όπως ανέφεραν κάτοικοι και καταστηματάρχες της Λεωφόρου Κωνσταντίνου Καραμανλή με τους οποίους συνομίλησε το GRTimes, τα τελευταία χρόνια και χωρίς το Flyover, η θέση στάθμευσης κατέληξε είδος πολυτελείας και οι περισσότεροι αφιέρωναν πολλές φορές ολόκληρες ώρες μέχρι να βρουν που θα παρκάρουν το αυτοκίνητο τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Συνάντηση Σταϊκούρα με εκπροσώπους πολιτών που αντιδρούν στο Flyover

Το πρόβλημα είχε ενταθεί με την δημιουργία του ποδηλατόδρομου από τον Δήμο Θεσσαλονίκης, η πιλοτική εφαρμογή του οποίου είχε φέρει τον κόσμο στα πρόθυρα νευρικής κρίσης, με τις επιχειρήσεις να μην μπορούν να δουλέψουν κανονικά και να βλέπουν την πελατεία τους να μειώνεται.

Πλέον, από την ερχόμενη εβδομάδα, το σκηνικό αυτό θα επαναληφθεί, χωρίς την όποια ελαστικότητα υπήρχε με τον ποδηλατόδρομο και φυσικά με διάρκεια τουλάχιστον τεσσάρων χρόνων.

Καταστηματάρχες αναφέρουν στο GRTimes, πως τα προβλήματα ήδη υπάρχουν στη λεωφόρο Καραμανλή, απορώντας πως θα μπορέσουν να λειτουργήσουν τις επιχειρήσεις τους από την ερχόμενη εβδομάδα, αν δεν υπάρχει έστω μια λωρίδα διαθέσιμη για ολιγόλεπτο παρκάρισμα. Τονίζουν μάλιστα πως θα προκύψει σημαντική οικονομική ζημία από το μέτρο, δεδομένου πως πάρα πολλά καταστήματα, ειδικά προς την έξοδο της πόλης, δουλεύουν με περαστικούς πελάτες.

Την «πίκρα» του συγκεκριμένου μέτρου, θα βιώσουν όμως κάτοικοι και καταστηματάρχες όλων των δρόμων οι οποίοι σύμφωνα με την Τροχαία Θεσσαλονίκης θα ενταχθούν στο Ειδικό Σχέδιο Εντατικής Τροχονομικής Αστυνόμευσης, δηλαδή στους δρόμους: Νέα Εγνατία, Εγνατία, Μοναστηρίου, 26ης Οκτωβρίου – Ν.Κουντουριώτη, Λεωφόρος Νίκης, 30ης Οκτωβρίου, Γεωργίου Παπανδρέου, Αδριανουπόλεως, Ε.Βενιζέλου, Εθνικής Αντίστασης, Λεωφόρος Γεωργικής Σχολής, Βασιλίσσης Όλγας, Β.Γεωργίου, Μανώλη Ανδρόνικου, Τσιμισκή, Πολυτεχνείου και Παλαιού Σταθμού.

Σε όλους τους παραπάνω δρόμους, σύμφωνα με την Τροχαία, κάθε παράνομα σταθμευμένο όχημα θα απομακρύνεται, προκειμένου ολόκληρο το οδόστρωμα να αξιοποιείται για την κυκλοφορία των οχημάτων.

Πόσοι επιπλέον τροχονόμοι ρίχνονται στη «μάχη» – «Ζητούν από την Τροχαία να βγει μπροστά χωρίς άλλες υποδομές ή λύσεις» λέει ο πρόεδρος της ΕΑΥΘ

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, τη δύναμη της Τροχαίας Θεσσαλονίκης θα ενισχύσουν, εκτός από τους 60 αστυνομικούς που προέρχονται από εσωτερικές μετακινήσεις υπηρεσιών της Θεσσαλονίκης, εκτός από τους οκτώ από την υπόλοιπη Ελλάδα και τρείς που ήταν στη φύλαξη επισήμων, άλλοι 35 με μεταθέσεις επίσης από όλη την Ελλάδα που ενδεχομένως στη συντριπτική τους πλειοψηφία κατευθυνθούν στην Τροχαία.

Την ίδια στιγμή δεν αποκλείεται να υιοθετηθεί και η πρόταση της Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης, ώστε αποσπασμένοι από τις λοιπές διευθύνσεις, να τοποθετηθούν και αυτοί στην Τροχαία.

Εν τω μεταξύ, τον προβληματισμό του εκφράζει για τα μέτρα που ανακοινώθηκαν ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης, Θοδωρής Τσαϊρίδης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σταϊκούρας: Η Θεσσαλονίκη προοδεύει-Εμβληματικό έργο το Flyover-Αρχές της επόμενης εβδομάδας τα πρώτα εργοτάξια

Μιλώντας στο GRTimes, τονίζει πως οι αρμόδιοι έβαλαν την Τροχαία «να βγει μπροστά για ένα τόσο μεγάλο έργο και ζητούν πράγματα για τα οποία δεν έχει μεριμνήσει κανένας να υπάρχουν υποδομές και εναλλακτικές λύσεις ώστε να βοηθηθεί ο κόσμος».

Όπως λέει, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα άλλο που να δώσει λύσεις στα προβλήματα που θα προκύψουν και τα ζητάνε όλα από την Τροχαία.
«Να μην παρκάρει ο κόσμος στη Μοναστηρίου, να μην παρκάρει στην Καραμανλή και σε άλλους δρόμους, σωστά. Όμως που θα τα βάλει τα αυτοκίνητα του ο κόσμος και με τι θα μετακινείται; Αυτό μπορεί να το απαντήσει κάποιος;» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Τσαϊρίδης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Θεσσαλονίκη: Σε εφαρμογή το ειδικό σχέδιο της Τροχαίας για τον Flyover-Πού απαγορεύεται το παρκάρισμα

Συνάντηση Σταϊκούρα με εκπροσώπους πολιτών που αντιδρούν στο Flyover

Άρχισαν τα «όργανα» για το Flyover : Απαγόρευση στάθμευσης των αυτοκινήτων στην Κ. Καραμανλή (ΦΩΤΟ)

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top