Θεσσαλονίκη-Black Friday: Σε αναμονή οι καταστηματάρχες-Στο «κυνήγι» των προφορών οι καταναλωτές (ΦΩΤΟ-VIDEO)

Θεσσαλονίκη-Black Friday: Σε αναμονή οι καταστηματάρχες-Στο «κυνήγι» των προφορών οι καταναλωτές (ΦΩΤΟ-VIDEO)

«Είμαστε ακόμη υπό σκέψη, αν θα ψωνίσουμε στη Black Friday, χρειαζόμαστε πράγματα αλλά προέχουν oι βιοποριστικές μας ανάγκες» λένε ο ένας μετά τον άλλον οι καταναλωτές που είναι διστακτικοί για τις αυριανές αγορές τους.

Ρεπορτάζ: Ελένη Μητσάλη

Επίσημη «πρεμιέρα» κάνει αύριο Παρασκευή (25/11) το δημοφιλές εκπτωτικό event ,Black Friday, με λιανεμπορικές επιχειρήσεις να βρίσκονται σε θέση μάχης, εκτιμώντας ότι οι πληθωριστικές πιέσεις μπορεί να λειτουργήσουν ως “κίνητρο'” για τους καταναλωτές προκειμένου να μπούνε στο «χορό» των προσφορών αλλά και ως ανάσα για τους ίδιους, αφού όπως λένε στο GRTimes, η κίνηση ήτανε πολύ πεσμένη το τελευταίο διάστημα. Ωστόσο, οι προσφορές έχουν ξεκινήσει ήδη από τις προηγούμενες εβδομάδες και θα συνεχιστούν μέχρι και τη Δευτέρα (28/11), στο πλαίσιο της Cyber Monday.

«Δεν είμαστε ευχαριστημένοι από την κίνηση ως τώρα. Έχουμε βάλει εκπτώσεις εδώ και δυο μέρες ενόψει της Black Friday αλλά ο κόσμος δεν ανταποκρίνεται. Ωστόσο ποντάρουμε στις πληθωριστικές πιέσεις όπου μπορεί να λειτουργήσουν ως κίνητρο για τους καταναλωτές για συμφέρουσες πρόσφορες, μήπως πάρουμε και εμείς ανάσα. Όμως συγκριτικά με πέρσι είμαστε πολύ χειροτέρα» ανέφερε στο GRTimes, καταστηματάρχης του κέντρου.

«Εμείς ξεκινήσαμε από την Δευτέρα (21/11) να βάζουμε εκπτώσεις στα παπούτσια με αφορμή την Black Friday αλλά δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν είχαμε καθόλου δουλειά. Πέρσι είχαμε τον κορωνοιό και δουλέψαμε πολύ περισσότερο από ότι φέτος. Περιμένουμε την αυριανή μέρα που είναι Black Friday, για να δούμε αν ο ντόρος αυτής της ημέρας μας ωφελήσει και εμάς» λέει και στο GRTines, o καταστηματάρχης υποδήματα Θωμάς .

«Όλοι περιμένουνε δήθεν την Black Friday αλλά με τα δεδομένα αυτής της εβδομάδας ο κόσμος φαίνεται πως δεν θα ψωνίσει. Ελπίζουμε πως η ενεργειακή κρίση και όλες οι δυσκολίες που υπάρχουν σήμερα να βάλουν τους καταναλωτές μέσα στα μαγαζιά μας αύριο και να εκμεταλλευτούν τις καλές προσφορές» είπε στο GRimes, καταστηματάρχης του κέντρου.

Π. Φιλιππίδης: «Σε μια μέρα δεν σώζεται η αγορά»

«Ό εμπορικός κόσμος ποντάρει στον πληθωρισμό ως “κίνητρο” για περισσότερες αγορές και κυρίως για μείζονες αγορές , εκτιμώντας ότι αρκετοί καταναλωτές θα επιλέξουν τις προσφορές που θα γίνουν στο πλαίσιο της Black Friday, υπό τον φόβο ότι αργότερα οι τιμές θα είναι αρκετά υψηλότερες. Κόσμος στα μαγαζιά δεν υπάσχει ακόμη, περιμένουμε όλοι την αυριανή μέρα. Ελπίζω να πάει καλά, για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε λίγο παρακάτω, αν και εμείς πάντα ζούμε με την ελπίδα. Βέβαια σε μια μέρα δεν σώζεται η αγορά» τονίζει στο GRTimes, o πρόεδρος του ΕΣΘ Παντελής Φιλιππίδης.

«Κυνηγοί» προσφορών οι καταναλωτές

Όμως από την άλλη οι καταναλωτές στην προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν την ενεργειακή κρίση και τον πληθωρισμό που καλπάζει έχουν βάλει σκληρούς και διαρκείς περιορισμούς σε ό,τι καταναλώνουν.

«Είμαστε ακόμη υπό σκέψη, αν θα ψωνίσουμε, χρειαζόμαστε πράγματα αλλά προέχουν oι βιοποριστικές μας ανάγκες» είπε στο GRTimes, καταναλωτής.

«”Κυνηγάμε” τις προφορές προκειμένου να αγοράσουμε αυτά που χρειαζόμαστε. Αύριο, Παρασκευή (25/7) που είναι Black Friday θα κάνουμε μια έρευνα αγοράς έτσι ώστε να δούμε αν μας συμφέρει να ψωνίσουμε» ανέφερε στο GRTimes, ακόμη ένας καταναλωτής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Black Friday: «Κυνηγοί» προσφορών σε καταστήματα και σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές

Black Friday: Πότε «πέφτει» φέτος – Οι 10 «παγίδες» που πρέπει να αποφύγουν οι καταναλωτές

Νοέμβριος χωρίς ενδιάμεσες εκπτώσεις – Black Friday και Cyber Monday

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top