Θεσσαλονίκη: Η αποχή της πανδημίας δείχνει να νικά την ενεργειακή κρίση-Η νύχτα-μέρα σε «γωνιές» του κέντρου (ΦΩΤΟ-VIDEO)

Θεσσαλονίκη: Η αποχή της πανδημίας δείχνει να νικά την ενεργειακή κρίση-Η νύχτα-μέρα σε «γωνιές» του κέντρου (ΦΩΤΟ-VIDEO)

Ρεπορτάζ: Θωμάς Καλέσης

Μπορεί ο στολισμός της Θεσσαλονίκης να μην έχει ακόμη ολοκληρωθεί, μπορεί ακόμη να μην έχουμε μπει στην καρδιά της Χριστουγεννιάτικης περιόδου, μπορεί κάποια σημεία να παραμένουν ακόμη αφώτιστα, ωστόσο μέχρι στιγμής η ανάγκη του κόσμου να διασκεδάσει και να αλλάξει ψυχολογία μετά από δύο χρόνια πανδημίας, φαίνεται να νικά την ενεργειακή κρίση.

Τρανό παράδειγμα, είναι η σημερινή εικόνα στο κέντρο της πόλης, το οποίο πλημμύρισε από κόσμο. Οι περιορισμοί των προηγούμενων ετών λόγω των υγειονομικών πρωτοκόλλων σε μια τόσο σημαντική εορταστική περίοδο, φαίνεται ότι οδήγησε στην ανάγκη τα φετινά Χριστούγεννα να είναι αλλιώς.

Και στο ίδιο μήκος κύματος φαίνεται να κινούνται μέχρι στιγμής και οι επιχειρηματίες σε εστίαση και εμπόριο, καθώς υπάρχουν γωνιές στο ιστορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης, στις οποίες η νύχτα γίνεται μέρα από τα δεκάδες λαμπιόνια που «σκεπάζουν» τα μαγαζιά, ποντάροντας με αυτόν τον τρόπο σε ένα σημαντικό χαρτί στην ανάγκη δηλαδή του κόσμου για αλλαγή ψυχολογίας μπρος στην ενεργειακή κρίση.

Ήδη υπάρχουν καταστήματα που έχουν «ντυθεί» από άκρη σ’ άκρη στα γιορτινά με τα αναμμένα λαμπάκια να δίνουν τον δικό τους ξεχωριστό τόνο. Και είμαστε ακόμη νωρίς.

Εικάζεται ότι την επόμενη εβδομάδα, όσο δηλαδή θα πλησιάζουμε στην εορταστική περίοδο και το νέο ωραρίο καταστημάτων, όταν θα έχει πραγματοποιηθεί και η εκδήλωση του δήμου και οι τελευταίοι που έχουν απομείνει θα στολίσουν τις επιχειρήσεις τους, όταν θα ανάψει και το τελευταίο λαμπάκι του της πόλης όλα θα μοιάζουν ακόμη πιο λαμπερά.

Φυσικά με το απαραίτητο μέτρο και με…χρονοδιακόπτες, καθώς οι λογαριασμοί ρεύματος καραδοκούν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top