Από Τετάρτη 14/7 ανοίγει η διαρκής… covid free έκθεση του Αλ. Αθανασίου

Από Τετάρτη 14/7 ανοίγει η διαρκής… covid free έκθεση του Αλ. Αθανασίου

Η κανονικότητα επιστρέφει και στην Τέχνη. Από την Τετάρτη 14 Ιουλίου ανεβάζει και πάλι ρολά η διαρκής έκθεση ζωγραφικής του Αλέξανδρου Αθανασίου, στην καρδιά της Θεσσαλονίκης, επί της οδού Μητροπόλεως, στην πλατεία Αριστοτέλους.

Ο καλλιτέχνης ετοιμάζεται να υποδεχτεί το κοινό με όλα τα μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό. Μάλιστα, όπως είπε στο GRTimes.gr. πρόκειται για μια covid free έκθεση, καθώς οι φίλοι της ζωγραφικής οι οποίοι θα την επισκεφθούν είτε θα είναι εμβολιασμένοι είτε θα έχουν υποβληθεί σε rapid ή self test. Εννοείται πως για την αποφυγή συγχρωτισμού οι επισκέψεις θα γίνονται κατόπιν ραντεβού από τις 6 το απόγευμα έως τις 9 το βράδυ.

«Αυτή τη φορά, λόγω των ειδικών συνθηκών που δεν επιτρέπουν χαλάρωση και εφησυχασμό, η έκθεση θα είναι προσβάσιμη στους υπεύθυνους φιλότεχνους οι οποίοι σέβονται την υγεία και την ασφάλεια των συνανθρώπων τους», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Αθανασίου

Η έκθεση της Μητροπόλεως φιλοξενεί 100 έργα της περιόδου 2015-2019, δηλαδή της προ covid εποχής, από τις ενότητες «Μουσικοί του δρόμου», «Σπίτια με χρώμα», «Παρίσι η πόλη του φωτός», «Ρώμη η Αιώνια Πόλη» και κάποια έργα από την ενότητα «Διάφορα αλλά όχι αδιάφορα», ενώ η επόμενη έκθεση θα φιλοξενήσει «70 έργα μου της εποχής του εγκλεισμού»!

Παράλληλα με τη διαρκή έκθεση της Μητροπόλεως ο κ. Αθανασίου ετοιμάζει βαλίτσες με τα έργα του για τη Ρώμη, όπου θα πραγματοποιήσει μια έκθεση τον Αύγουστο. Άλλωστε η Ιταλική πρωτεύουσα είναι για τον ίδιο αγαπημένη πόλη και πηγή έμπνευσης. Τα τελευταία καλοκαίρια έχει αποτυπώσει τα μνημεία, αλλά και τη ζωή της Ρώμης, των κατοίκων και των επισκεπτών σε δεκάδες πίνακες.

Οι πίνακες του Αλέξανδρου Αθανασίου εντάσσονται σε συγκεκριμένους κύκλους θεματολογίας έχοντας στο επίκεντρο, μεταξύ άλλων, τους «μουσικούς του δρόμου», την αγαπημένη του Ρώμη, το Παρίσι, τις Βρυξέλλες, τη Θεσσαλονίκη, αλλά και θεατρικά- κινηματογραφικά δείπνα όπως «Το δείπνο της Μπαμπέτ», «Το Μεγάλο Φαγοπότι», «Το δείπνο του μάγειρα, του γκάγκστερ, της γυναίκας του και του εραστή της», «Το δείπνο του Τιτανικού» και «Το δείπνο του Ρέμπραντ».

Αρνήθηκα να “κοροϊδέψω” τον καμβά

Ο Αλέξανδρος Αθανασίου σπούδασε Ζωγραφική στη Γαλλία, αλλά τα πιο σημαντικά μυστικά της τέχνης, όπως μας αποκαλύπτει, «τα έμαθα ψάχνοντας, ρωτώντας, πειραματιζόμενος». Ζωγράφιζε «πάντα επί περιόδους, που συνολικά αθροίζουν, 7-8 χρόνια. Τότε που δεν χρειαζόταν να τρέχω για βιοτικές ανάγκες, προσωπικές ή οικογενειακές», όπως λέει στο GRTimes.

Ζωγράφισε περίπου 200 πίνακες, λάδια, αυγοτέμπερες, παστέλ, ακουαρέλες, για να καταλήξει τελικά στα ακρυλικά που είναι δικής του παρασκευής. Θέλει να ετοιμάζει ο ίδιος τα χρώματα, ενώ έχει ζωγραφίσει σε ξύλα, στο χαρτί, σε καμβάδες. Το μεγαλύτερο έργο του έχει πλάτος 3 μέτρα και το μικρότερο 30 εκατοστά.

«Αρνήθηκα να “κοροϊδέψω” τον καμβά. Του αφιέρωσα πάντα την αμέριστη προσοχή μου, την αγάπη μου, τον πολύτιμο χρόνο μου. Εμένα μου άρεσαν τα έργα μου. Δεν ξέρω αν αρέσουν στους άλλους. Εγώ, τα δημιούργησα για μένα και για όσους λίγους τους αρέσουν. Άλλωστε η ζωγραφική, τα τελευταία χρόνια, «υποφέρει» από τους επώνυμους», τονίζει με νόημα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Το ’21 «ζωντανεύει» στον καμβά του Αλέξανδρου Αθανασίου (ΦΩΤΟ)

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top