ΑΒ Βασιλόπουλος και Γεύση από το Μέλλον

Tags#:

ΑΒ Βασιλόπουλος και Γεύση από το Μέλλον

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

 Mε “Γεύση από το Μέλλον” άνοιξε σήμερα στο μέγα ΑΒ Βασιλόπουλος της Θεσσαλονίκης, ο τριήμερος εορτασμός για τα 80 χρόνια της αλυσίδας, που έφερε στο μεγαλύτερο κατάστημα της πόλης τα νέα …”καλούδια” της Βασιλόπουλος, τρία νέα Τμήματα με περισσότερους από 3.000 καινούργιους κωδικούς, αλλά και καινούργιες…”Pepperνόστιμες” τεχνολογίες που κάνουν πιο εύκολα και πιο γρήγορα τα ψώνια για τον πελάτη.

Το μεγάλο κατάστημα Μακεδονία, στη λεωφόρο Γεωργικής Σχολής, είναι το δεύτερο στην Ελλάδα και σε σύνολο 496 καταστημάτων, που φιλοξενεί καινούργια Τμήματα και νέες τεχνολογικές εφαρμογές για την εξυπηρέτηση των πελατών. Και σε όλο αυτό το γιορταστικό κλίμα που περιλαμβάνει γευσιγνωσίες, paring τυριών με κρασιά και επιδείξεις των νέων τεχνολογικών εφαρμογών, “δένουν” οι προσφορές στις τιμές προϊόντων.

Ξεναγώντας δημοσιογράφους στο ανακαινισμένο και αναβαθμισμένο μέγα – κατάστημα, η υπεύθυνη Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας κα. Αλεξία Μαχαίρα, τόνισε ότι με τη  “Γεύση από το Μέλλον” η Εταιρεία συμβαδίζει με τις νέες τάσεις που εμφανίζονται στο λιανεμπόριο και που απαντούν στις ανάγκες των πελατών. Μέσα στο 2019 θα δημιουργηθούν ακόμη 2-3 καταστήματα νέου τύπου, με στόχο το πρόγραμμα να ολοκληρωθεί στην επόμενη τριετία, προσαρμοσμένο στις δυνατότητες των χώρων των καταστημάτων του Δικτύου της ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία κάθε χρόνο υλοποιεί συνολικά επενδύσεις της τάξης των 60 εκατ. ευρώ.

ΡΟΜΠΟΤ (3)

Η  Armonia και οι νέες τάσεις στη διατροφή

Τρία νέα Τμήματα προϊόντων φιλοξενεί από σήμερα το μέγα ΑΒ Βασιλόπουλος της Θεσσαλονίκης.

  • Τρομερά δελεαστικό είναι το La Fromagerie, η νέα γωνιά με ξεχωριστά τυριά από όλο τον κόσμο, με 1.200 τυριά (κωδικούς) μέσα σε ένα λαμπερό γυάλινο περίπτερο που φιλοξενεί τυριά μικρών παραγωγών από την Ευρώπη και όχι μόνο.
  • Η άλλη μεγάλη καινοτομία είναι η Armonia, ένα  market στο super market, με 1.700 κωδικούς προϊόντων για Υγεία και Ευεξία, με ό,τι μπορεί κάποιος να φανταστεί, από eco friendly είδη,  gluten free τρόφιμα κι’ άλλα πολλά για όσους έχουν ιδιαίτερες διατροφικές απαιτήσεις, μα…και φυσικά καλλυντικά.
  • Το τρίτο νέο Τμήμα, είναι δροσιστικά και…βυταμινούχο, αφού είναι το Fresh Juice Bar, όπου ο πελάτης επιλέγει τα φρούτα ή και τα λαχανικά που θέλει, για να κάνει τους χυμούς και  τα smoothies της αρεσκείας τους.ΡΟΜΠΟΤ (1)

Tech ψώνια στο ΑΒ Βασιλόπουλος

Με το scanner που έχει εγκατασταθεί στο  Αrmonia, ο ….ψαγμένος πελάτης, λαμβάνει πληροφορίες για τα συστατικά και τις τιμές των προϊόντων, ενώ στο Τμήμα των Κρασιών- ένα πολύ ισχυρό Τμήμα της Αλυσίδας- ο ηλεκτρονικός σύμβουλος του πελάτη τον καθοδηγεί στις αγορές του, ανάλογα με τις προτιμήσεις του.

Η τρίτη καινοτομία, είναι ένα κεντρικοποιημένο σύστημα προτεραιότητας , ώστε ο πελάτης με …το χαρτάκι του, να μη χάνει τη σειρά του από Τμήμα σε Τμήμα, αφού μάλιστα το έξυπνο σύστημα του στέλνει ειδοποίηση στο κινητό του τηλέφωνο.

Η Pepper το ρομποτάκι

Τέλος, μεγάλη ατραξιόν είναι η  Pepper το ρομποτάκι, που υποδέχεται στην είσοδο του καταστήματος τους πελάτες, τους βοηθάει να βρούνε αυτό που θέλουν εύκολα και γρηγορότερα, ενώ τους συμβουλεύει και πως να βγάλουν την κάρτα προνομίων AB plus.

ΡΟΜΠΟΤ ΑΒ Βασιλόπουλος

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top