Επιχορήγηση 22,3 εκατ. στον ΟΣΕΘ για τη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ

Επιχορήγηση 22,3 εκατ. στον ΟΣΕΘ για τη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Πυρετωδώς προετοιμάζονται στον ΟΣΕΘ για την ένταξη του ΚΤΕΛ στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, όπως δηλώνει στο GRTimes.gr ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Γιάννης Τόσκας, μετά την πρόσφατη μέριμνα του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών για άμεση εγγραφή στον Τακτικό Προϋπολογισμό, σε λογαριασμό του Υπ.ΥΠΟΜΕ(2020), ποσού εκταμίευσης 22.320.000€ ως επιχορήγηση προς τον ΟΣΕΘ για την υλοποίηση της σύμβασης εκτέλεσης του υπόψη συγκοινωνιακού έργου από τα ΚΤΕΛ, με προβλέψεις για το 2021 και εντεύθεν.

Όλα αυτά, έχοντας υπόψη την απογοητευτική εικόνα που, παρά τις όποιες φιλότιμες προσπάθειες, εκπέμπεται από τον ΟΑΣΘ (λιγότερα από 260 οχήματα σε καθημερινή κυκλοφορία, πτώση 42% στο παρεχόμενο έργο και μείωση 55% στην επιβατική κίνηση μεταξύ των ετών 2012 και 2019).

Τετραμερής σύσκεψη για τις συγκοινωνίες

Εν τω μεταξύ, όπως ενημερώνει με Δελτίο Τύπου του ο ΟΣΕΘ, συγκαλεί στα γραφεία του  συντονιστική σύσκεψη μεταξύ του ΟΑΣΘ, της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ και των εργαζομένων. Η σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Δευτέρα 27 Ιανουαρίου, στη 1 το μεσημέρι.

“Στόχος της σύσκεψης, όπως σημειώνεται, “είναι να συζητηθούν και να επιλυθούν τα θέματα και οι λεπτομέρειες της υλοποίησης της επερχόμενης συνεργασίας των παραπάνω φορέων ενόψει της έναρξης του έργου παροχής αστικής συγκοινωνίας του ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. (μαζί με τα ΚΤΕΛ ΣΕΡΡΩΝ, ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ και ΚΙΛΚΙΣ) σε 25 νέες βασικές γραμμές της Θεσσαλονίκης.

“Όπως είναι γνωστό, με εγκρίσεις του ΟΣΕΘ και απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα. Αχ. Καραμανλή οριστικοποιήθηκαν στις 31.12.2019 τα δρομολόγια και διασφαλίστηκαν ήδη οι πόροι για την παροχή του έργου. Ο ΟΣΕΘ ενέκρινε σχέδιο σύμβασης που προβλέπει εξυπηρέτηση στο 100% της ζήτησης από την ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. και ανέρχεται στο ύψος των 22.320.000 ετησίως (μαζί με τον ΦΠΑ). Η σύμβαση αυτή προβλέπει ρητά και την πλήρη διασφάλιση εργασιακών θεμάτων των εργαζομένων του ΟΑΣΘ και βρίσκεται ήδη στο Ελεγκτικό Συνέδριο εδώ και μία εβδομάδα προς τελική έγκριση.

“Στη σύσκεψη που συγκαλείται την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να τεθούν επί τάπητος θέματα συνεργειών, προσαρμογής προγραμμάτων, κοινής χρήσης χώρων, της αναγκαίας επιμόρφωσης και εξοικείωσης των οδηγών, σταθμαρχών και τεχνικών των φορέων ενόψει των 2300 επιπλέον δρομολογίων που θα αναλάβει καθημερινά το ΚΤΕΛ.

“Τέλος, αναμένεται να διευθετηθούν τεχνικές λεπτομέρειες αρμοδιοτήτων για την υλοποίηση (ιστοί, αναγκαία μικροέργα) και εποπτεία του ΟΣΕΘ και των ελεγκτικών οργάνων, την ετοιμότητα οχημάτων, την αμεσότητα ενημέρωσης των επιβατών για τυχόν αλλαγές, την ασφάλεια κίνησης, των χώρων αμαξοστασίων, της λειτουργίας τηλεματικής, των μηχανημάτων έκδοσης και ακύρωσης εισιτηρίων και της τελικής συμβατότητας συστημάτων των παρόχων του έργου.

“Ταυτόχρονα, θα συζητηθεί το άμεσο θέμα της κατανομής των 65 περίπου οχημάτων του ΟΑΣΘ που θα αποδεσμευτούν μετά την έναρξη υλοποίησης της συμφωνίας με τα ΚΤΕΛ, ανά γραμμή, τερματικό σταθμό και σταθμαρχείο για την άμεση ενίσχυση και ανάταξη δρομολογίων της «καθαρά» αστικής περιοχής Θεσσαλονίκης”.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top