ΕΞΘ και Δήμος με τη Μarketing Greece για τη Θεσσαλονίκη

ΕΞΘ και Δήμος με τη Μarketing Greece για τη Θεσσαλονίκη

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Tην απόφαση της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης να διαθέσει 20.000 ευρώ στην καμπάνια προβολής της Θεσσαλονίκης που εκπονεί η Marketing Greece, ανακοίνωσε ο πρόεδρος κ. Ανδρέας Μανδρίνος με την ευκαιρία της εκδήλωσης για την κοπή της βασιλόπιτας της ΕΞΘ, τραβώντας παράλληλα “το σκοινί” στην αντιπαράθεση με τον ΟΤΘ.

Την καμπάνια προβολής  θα υποστηρίξει και ο Δήμος Θεσσαλονίκης, όπως δήλωσε ο ίδιος ο Δήμαρχος Κωνσταντίνος Ζέρβας, ενώ πιθανότατα υποστηρικτές και χρηματοδότες θα είναι και οι εταιρείες Aegean και Fraport, με το όλο project να έχει τη στήριξη του υπουργείου Τουρισμού όπως και του ΕΟΤ.

Εκτός όμως από ευχές για Καλή Χρονιά, στην εκδήλωση «παίχτηκε» ακόμη ένα «επεισόδιο» στην κόντρα ΕΞΘ με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, καθώς ο κ. Μανδρίνος θέλησε να απαντήσει σε όσους κατηγόρησαν την Ένωση για την αποχώρησή της από τον ΟΤΘ και για το ότι δεν κατέβαλε εισφορές.

«Ναι, δεν θέλαμε να πληρώσουμε για ταξίδια και δαπάνες χωρίς τιμολόγια», είπε ο κ. Μανδρίνος ευχαριστώντας τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνο Ζέρβα, γιατί φρόντισε για την προβολή της πόλης, «χωρίς κάμερες και χωρίς φωτογραφίες».

Ο κ. Μανδρίνος έδωσε τα εύσημα στον Δήμαρχο για τα όσα έχουν γίνει στους λίγους ως τώρα μήνες της θητείας του, στον τομέα της καθαριότητας και της προβολής της Θεσσαλονίκης στη διάρκεια των πρόσφατων γιορτών Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς.

Ωστόσο, παριστάμενοι ξενοδόχοι επισήμαναν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν λόγω της αυξημένης εγκληματικότητας στην πόλη.

μανδρινος-ανδρεας

Ζέρβας: Πάμε μαζί με την ΕΞΘ

Ο κ. Ζέρβας, που όπως είπε αισθάνεται κοντά στον ξενοδοχειακό κλάδο αφού ο προπάππους του είχε ξενοδοχεία,  δήλωσε πως ο Δήμος πάει μαζί με την Ένωση Ξενοδόχων στην καμπάνια προβολής της Θεσσαλονίκης την οποία και θα συγχρηματοδοτήσει, προκειμένου να γίνει η πόλη πιο …sexy, πιο ελκυστική τουριστικά.

Σε ό,τι αφορά τα θέματα της πόλης, δήλωσε πως πρέπει να γίνουν ακόμη πολλά σε ό,τι αφορά την καθαριότητα για να τονίσει ότι το Νο1 πρόβλημα της πόλης είναι το κυκλοφοριακό λόγω της αδυναμίας εξυπηρέτησης των μετακινήσεων από τον ΟΑΣΘ, πρόβλημα που θα αντιμετωπιστεί σταδιακά με την ανάληψη γραμμών από τα ΚΤΕΛ, την μίσθωση λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ και, στη συνέχεια, με την αγορά ηλεκτροκίνητων λεωφορείων.

Ο Δήμος θα κάνει ό,τι του αναλογεί και μπορεί για να αντιμετωπιστεί εμμέσως και το θέμα της εγκληματικότητας, φροντίζοντας για την καθαριότητα και τον φωτισμό των δημόσιων χώρων έτσι ώστε «οι καλές χρήσεις να διώξουν τις κακές».

Ο κ. Ζέρβας στάθηκε επικριτικός στις «γκρίνιες» που εκφράζονται από Θεσσαλονικείς, αναφέρθηκε στο πόσο αρνητική μπορεί να αποβεί για την κατασκευή του Μετρό και την πόλη η προσφυγή στο ΣτΕ, από αυτούς που δεν εννοούν να δεχθούν την προσωρινή απομάκρυνση των αρχαιοτήτων από το σταθμό «Βενιζέλου», καθυστέρηση που μπορεί να οδηγήσει σε σταμάτημα του έργου και επιστροφή εκατοντάδων εκατομμυρίων στην Ε.Ε. για να καταλήξει δεσμευόμενος, ότι στο τέλος της τετραετίας «η Θεσσαλονίκη θα έχει ένα τελείως διαφορετικό πρόσωπο».

Τάσιος: Ξανά υποψήφιος για την ΠΟΞ

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής κ. Γρηγόρης Τάσιος, τόνισε ότι Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική πρέπει, από τη στιγμή μάλιστα που διαθέτουν υποδομές, να προχωρήσουν σε συνέργειες που θα αφορούν και μεγάλες διοργανώσεις.

Με την ευκαιρία ο κ. Τάσιος ενημέρωσε για θέματα του κλάδου, όπως τις διαπραγματεύσεις με την Ομοσπονδία Εργαζομένων στον Κλάδο, με σκοπό την υπογραφή νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας , να προσθέσει ότι περιμένει από το υπουργείο Τουρισμού να ολοκληρώσει και να παρουσιάσει το 10ετες πρόγραμμα που εκπονείται.

Κλείνοντας το σύντομο χαιρετισμό του ο κ. Τάσιος δήλωσε ότι σκοπεύει να είναι ξανά υποψήφιος στις επόμενες εκλογές της ΠΟΞ, που θα γίνουν φέτος, το Νοέμβριο του 2020.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top