Η Camelot στη Μοδιάνο και τα γλυκά σχέδια ανάπτυξης του Νίκου Φεσσά (ΦΩΤΟ)

Η Camelot στη Μοδιάνο και τα γλυκά σχέδια ανάπτυξης του Νίκου Φεσσά (ΦΩΤΟ)

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Το ζαχαρένιο κάστρο της έστησε η Camelot, μέσα στην ανανεωμένη Αγορά Μοδιάνο, ανοίγοντας τις πολύχρωμες καστρόπορτες της σε μία πανδαισία παιχνιδιάρικων γεύσεων, αλλά και σε νέες επιχειρηματικές, φιλόδοξες ιδέες. Σήμερα χονδρική, λίγο λιανική, αύριο πιθανώς και franchising.

Ξεναγός του GRTimes.gr στον κόσμο της «Μακεδονικά Ζαχαρώδη Α.Ε.»-Camelot , ήταν ο δημιουργός της και πρόεδρος κ. Νίκος Φεσσάς, ο ανήσυχος Θεσσαλονικιός ο οποίος είχε αφήσει την ασφάλεια του ΟΣΕ, για να πάει το 1980 στη Βενεζουέλα ως διευθυντής πολυκαταστήματος ειδών ένδυσης, μέχρι που το 1985 επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη κι’ ανέλαβε την οικογενειακή επιχείρηση ζαχαρωδών που για δεκαετίες διατηρούσε ο θείος του, Θωμάς Λαζαρίδης, στην Αγίου Μηνά, στην καρδιά του εμπορικού κέντρου της πόλης.

Το κατάστημα στη Μοδιάνο, είναι το πρώτο….κανονικό κατάστημα της Camelot, καθώς η εταιρεία, αν εξαιρεθούν τα δύο kiosks που έχει στο Metro Mall στην Αθήνα και στο One Salonica, για 28 χρόνια έχει εστιάσει στη χονδρική. Τα δυνατά χαρτιά της Camelot, πανελλαδικά, είναι η μικρή λιανική και τα μεσαίου και μικρού μεγέθους σούπερ-μάρκετ. Εκεί η Camelot είναι πανταχού παρούσα με σοκολατοειδή, ζαχαρώδη, μπισκότα, ζελεδάκια, marshmallows, μαστίχες και τα υπέροχα γλυφιτζούρια, τα μόνα προϊόντα από αυτά που εμπορεύεται, που η ίδια παράγει με τον παραδοσιακό τρόπο, στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της στη Σίνδο.

Η Camelot, με μία τεράστια γκάμα προϊόντων, 1.700 κωδικούς, δικό της δίκτυο διανομής, πανελλαδικές πωλήσεις και το 80% της αγοράς στα χύμα ζελεδάκια και marshmallows, είναι μία εταιρεία που κατάφερε να μεγαλώσει μέσα στην κρίση της πανδημίας, να αυξήσει τους τζίρους της, να διπλασιάσει τον αριθμό των υπαλλήλων της και, να φέρει στην Ελλάδα, τις νέες τάσεις στα ψαγμένα ζαχαρώδη.

Στη διάρκεια της πανδημίας, όπως εξήγησε ο κ. Φεσσάς, οι περιορισμοί που ίσχυσαν έβγαλαν από την αγορά όσους έκαναν παρεμπόριο. Το αποτέλεσμα ήταν, η Camelot σήμερα να απασχολεί συνολικά 70 άτομα προσωπικό, όταν πριν δύο χρόνια είχε 35 εργαζόμενους. Σε ό,τι αφορά δε τους τζίρους της κερδοφόρας εταιρείας, αυτοί κυμαίνονται μεταξύ 5-6 εκατ. ευρώ.

Vegan προϊόντα και ….ξινά γλυκά

«Τον τελευταίο χρόνο έχουμε συστήσει στην αγορά τη νέα σειρά των vegan, προϊόντων δίχως υλικά από ζωϊκά συστατικά, ενώ οι πελάτες μας μπορούν πλέον να γευτούνε, καινούργιες γεύσεις, γεύσεις ξινές, αλμυρές, καυτερές, οι οποίες ίσως ξαφνιάζουν αλλά επίσης αρέσουν.

«Στο δικό μας αντικείμενο, αυτό που μετράει είναι η ποικιλία και σε αυτή, σε ένα μεγάλο βαθμό, οφείλεται η εξέλιξη της Camelot. Στην Μοδιάνο τοποθετηθήκαμε, δημιουργώντας ένα κατάστημα – εκθετήριο, γιατί θέλαμε παράλληλα με την ανάπτυξη των πωλήσεων λιανικής, κυρίως να δείξουμε στους πελάτες μας πως εφαρμόζεται η συνταγή της επιτυχίας», εξήγησε ο κ. Φεσσάς.

Και στο σημείο αυτό ο κ. Φεσσάς αποκάλυψε τις σκέψεις για ανάπτυξη και μέσω του franchising.

«Στην περίοδο 1996-1998, στη λογική του franchising, δημιουργήσαμε την αλυσίδα των καταστημάτων Caramelini, 30 καταστήματα. Ήταν ένα τολμηρό πείραμα το οποίο δεν είχαμε τότε τη γνώση και την εμπειρία για να το στηρίξουμε. Σήμερα όμως η Camelot διαθέτει την ωριμότητα να δοκιμάσει ξανά το ίδιο εγχείρημα αλλά πάνω σε σωστές βάσεις. Το κατάστημα στην Αγορά Μοδιάνο, πιστεύω ότι θα λειτουργήσει και ως δείγμα – πρότυπο σε αυτή τη νέα πρόκληση», πρόσθεσε ο κ. Φεσσάς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top