Ηλεκτρονικό help desk για τα μέλη του ΕΕΘ

Tags#: Help Desk | ΕΕΘ

Ηλεκτρονικό help desk για τα μέλη του ΕΕΘ

Το ΔΣ  του ΕΕΘ, στη χθεσινή συνεδρίαση του, αποφάσισε τη δημιουργία ενός σύγχρονου Help Desk”, μίας ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η οποία θα παρέχει άμεση υποστήριξη στα μέλη του όταν αυτά αντιμετωπίζουν προβλήματα με κάποια διαδικασία ή δημόσια αρχή.

«Η υπηρεσία θα μπορεί να παρεμβαίνει άμεσα και με τη βοήθεια του επιστημονικού δυναμικού του Επιμελητηρίου να παρέχει συμβουλές και υπηρεσίες αλλά και διαμεσολάβηση όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο. Είναι κάτι το οποίο το κάνουμε ήδη, ωστόσο θα πρέπει να πάρει ουσιαστικότερη μορφή αλλά και θεσμική υπόσταση», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Λευτέρης Γεωργιάδης, Πρόεδρος της Επιτροπής Αγοράς, που εισηγήθηκε το θέμα.

Στήριξη στους καφε-εστιάτορες

Επίσης, στην ίδια συνεδρίαση, φιλοξενήθηκαν εκπρόσωποι του σωματείου εστιατόρων, καφέ μπαρ και συναφών επαγγελμάτων Θεσσαλονίκης που ανέλυσαν τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ο κλάδος. Οι κ.κ. Φιλοκώστας (Πρόεδρος) και Επιτροπίδης (Γεν. Γραμματέας) ζήτησαν τη στήριξη του Επιμελητηρίου μέσα από κοινές δράσεις και πρωτοβουλίες.

Το ΔΣ αποφάσισε να ιδρύσει κοινή ομάδα εργασίας με το Σωματείο, προκειμένου να αναδειχθούν τα προβλήματα αλλά και οι λύσεις και τα αιτήματα του κλάδου προς την κυβέρνηση. Η πρώτη συνάντηση της κοινής ομάδας εργασίας θα γίνει σήμερα Πέμπτη στη 1 μ.μ..

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top